Въпрос за щипки на преден капак

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Вто 06 май 2008 23:43


pRo_4_LiFe написа:е разубедихте ме, чесно казано :)
Само искам да цитирам мнението на колегата Li4o: колега какво значение има колко коня има под капака? дали 90 или 390... мисля че е все тая, просто е за гъзария...


Отговарям вместо колегата - не са просто за гъзария, а си имат определена функция :idea: Всички тези въздухозаборници, спойлери и т.н. трябва да се слагат, ако има нужда от тях... Защото иначе от "гъзария" става на "селения"... Не виждам какво гъзарско има в разни лепенки, дрънкулки, лампички и т.н. гъзарии




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 07 май 2008 11:34


И аз обмислям едни такива щипки, че много ми шава капака.. ама да видим .. първо ще пробвам с друг капак, че моя изглежда леко крив като че ли..
иначе дали ще успеят да го задържат по добре според вас ?


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 07 май 2008 12:21


Vizor написа:И аз обмислям едни такива щипки, че много ми шава капака.. ама да видим .. първо ще пробвам с друг капак, че моя изглежда леко крив като че ли..
иначе дали ще успеят да го задържат по добре според вас ?


Иво, батенце, нема да ти го държат повече, зависи и как ги регулираш де, но си е играчка, имат функция, главно да не ти се отвори капака и за да допуснат даден автомобил от технически преглед за дадено пистово, планинско или рали състезание се изискват тея щипки! Иначе явно нещо капака не ти е в ред, виж си пантите и долу бравичката, щото при мен не мърда капака и се затваря като го пуснеш от 10см, а не като на Пасата на тате, треа да го пуснеш от 30-40см деа!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 07 май 2008 12:23


И при мене се затваря ама ми е странно усукан .. може би защото е имало лек удар и явно не са сменили капака
ама ще я видим тая работа..


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Мнениеот golf II gti » Чет 08 май 2008 20:25


моя капак няма удар,но ми подскачаше при по висока скорост.но сега няма проблем


Потребителски аватар
Krum13
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 03 май 2008 6:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: САЩ
Контакти:

Мнениеот Krum13 » Пет 09 май 2008 5:19


Не видях никой обаче да спомене истинското предназначение на тези щипки. На фабричен капак не са му нужни. Те са за капаци направени от фибростакло или "carbon-fiber" (ше ме извините ама не знам термина на балгарски, но ето снимка на това което имам впредвид)

Изображение
Идеята е че тези капаци са: първо много леки, и второ, понеже не са направени от завода много често не пасват добре на оригиналната ключалка, следователно ако не ги обезопасиш с вапросните щипки има опасност при висока скорост въздушната струя да повдигне капака и да стане беля.
Колега аз съветвам дай си паричките за нещо от което имаш нужда.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 09 май 2008 8:30


Krum13 написа:Не видях никой обаче да спомене истинското предназначение на тези щипки. На фабричен капак не са му нужни. Те са за капаци направени от фибростакло или "carbon-fiber" (ше ме извините ама не знам термина на балгарски, но ето снимка на това което имам впредвид)

Изображение
Идеята е че тези капаци са: първо много леки, и второ, понеже не са направени от завода много често не пасват добре на оригиналната ключалка, следователно ако не ги обезопасиш с вапросните щипки има опасност при висока скорост въздушната струя да повдигне капака и да стане беля.
Колега аз съветвам дай си паричките за нещо от което имаш нужда.


Кой ти каза, че са за такива капаци! На рали автомобилите не са с карбонови капаци, пък пак имат щипки, при състезателните автомобили по хомологационен фиш се изисква да имаш такива щипки!


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Пет 09 май 2008 8:43


K_Power написа:.. при състезателните автомобили по хомологационен фиш се изисква да имаш такива щипки!


точно така е..при евентуална катастрова и пожар,пилота може да не е в състояние да отвори капака от вътре


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Мнениеот golf II gti » Пет 09 май 2008 17:02


абе щом те кефи,слагай :heavymetal:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Пет 09 май 2008 18:03


Vizor написа:И при мене се затваря ама ми е странно усукан .. може би защото е имало лек удар и явно не са сменили капака
ама ще я видим тая работа..


имах подобен проблем, понеже нали знаеш, че два пъти го мачках моя капак. Та си купих и аз щипки, ама така и не съм ги слагал, понеже се светнах, че оригиналния механизъм може да се регулира колко да прибира капака. Отделно на предната част на капака има едно уплътнение, което е добре да си го има, понеже в противен случай, при висока скорост, вятъра влиза под капака и започва да го наддига, особено в ъглите.

Имам такива щипки, ако някой е фен, sparco са и не са отваряни :wink:


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Пет 09 май 2008 23:48


musura написа:Имам такива щипки, ако някой е фен, sparco са и не са отваряни :wink:


парички ?


Потребителски аватар
Krum13
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 03 май 2008 6:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: САЩ
Контакти:

Мнениеот Krum13 » Съб 10 май 2008 0:53


K_Power написа:
Krum13 написа:Не видях никой обаче да спомене истинското предназначение на тези щипки. На фабричен капак не са му нужни. Те са за капаци направени от фибростакло или "carbon-fiber" (ше ме извините ама не знам термина на балгарски, но ето снимка на това което имам впредвид)

Изображение
Идеята е че тези капаци са: първо много леки, и второ, понеже не са направени от завода много често не пасват добре на оригиналната ключалка, следователно ако не ги обезопасиш с вапросните щипки има опасност при висока скорост въздушната струя да повдигне капака и да стане беля.
Колега аз съветвам дай си паричките за нещо от което имаш нужда.


Кой ти каза, че са за такива капаци! На рали автомобилите не са с карбонови капаци, пък пак имат щипки, при състезателните автомобили по хомологационен фиш се изисква да имаш такива щипки!


Е за рали автомобили може и д ае така заради регламенти на състезанията и тва което казвате с колегата има логика, но за улична употреба и личен туннинг нямат полза на обикновен капак освен външен вид разбира се ако това ти харесва.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта