колко сложно е поставянето на компресор на АФТ мотор, не се гонят някакви зверски коне, нещо като 135-140
за ежедневно каране говорим
много преправяне ли е необходимо, какво може да се очаква като проблеми и т.н
самите компресори трудно ли се поддържат, предполагам, че Г40 или Г60 ще е най-лесно да се сложат,
и най-важното как го виждате като пари това, и има ли смисъл да се прави
Компресор на 1.6?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
В интерес на истината е зверски сложно
а освен това ти трябват и известно количество пари което не си заслужава изобщо
П.П. 140 коня за адски много .. абфите са по 111 коня така че си прави сметка
иначе за какво ти е компресора като можеш да си сложиш турбина дори е възможно да стане по лесно монтажа и
а да и няма да го рециклираш при 1бар на всеки ХХ хиляди километра
П.П.П. също толкова сложно е колкото да сложиш турбина..
пак трябва да си отваряш мотора .. да сменяш инжектори .. електроники.. помпи .. абе.. доста ралта
а освен това ти трябват и известно количество пари което не си заслужава изобщо
П.П. 140 коня за адски много .. абфите са по 111 коня така че си прави сметка

иначе за какво ти е компресора като можеш да си сложиш турбина дори е възможно да стане по лесно монтажа и

П.П.П. също толкова сложно е колкото да сложиш турбина..
пак трябва да си отваряш мотора .. да сменяш инжектори .. електроники.. помпи .. абе.. доста ралта

- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Компресор на 1.6?
dude написа:колко сложно е поставянето на компресор на АФТ мотор, не се гонят някакви зверски коне, нещо като 135-140
за ежедневно каране говорим
много преправяне ли е необходимо, какво може да се очаква като проблеми и т.н
самите компресори трудно ли се поддържат, предполагам, че Г40 или Г60 ще е най-лесно да се сложат,
и най-важното как го виждате като пари това, и има ли смисъл да се прави
Най-доре да си купиш един Г60 матор и гатоа раотата! С тоя 1.6 ...

Парите са бая, на по-голямо налягане не можеш да го караш тоя без буталя! Има ваиант да боцнеш, бутала с биели и кол. вал от 1.8 като буталата требе са от Г60, имаш да купуваш конзоли, компресори и т.н. Можеш цял мениджмънт от Г60 да боцнеш! А и незнам тоя мотор имали маслени пръскачи в блока?
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
nasodotcom написа:Не, има дупки в биелите, което е горе долу същото...тия пръскачки са най-малкия проблем. Трябват ти бутала от 1.8 с биели и може би колянов вал, ама за него не съм сигурен. Може и бутала от АГГ ли кво беше 2.0 115к ама трябва малко шлаиф на блока...
Не е баш същото, щото тея пръскачи са не да мажат буталния болт, да пръскат масло отдолу на буталото да охлаждат челото му!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта