Компресор на 1.6?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Компресор на 1.6?

Мнениеот dude » Съб 17 май 2008 10:29


колко сложно е поставянето на компресор на АФТ мотор, не се гонят някакви зверски коне, нещо като 135-140
за ежедневно каране говорим
много преправяне ли е необходимо, какво може да се очаква като проблеми и т.н
самите компресори трудно ли се поддържат, предполагам, че Г40 или Г60 ще е най-лесно да се сложат,

и най-важното как го виждате като пари това, и има ли смисъл да се прави




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 17 май 2008 10:32


В интерес на истината е зверски сложно
а освен това ти трябват и известно количество пари което не си заслужава изобщо

П.П. 140 коня за адски много .. абфите са по 111 коня така че си прави сметка ;)

иначе за какво ти е компресора като можеш да си сложиш турбина дори е възможно да стане по лесно монтажа и :lol: а да и няма да го рециклираш при 1бар на всеки ХХ хиляди километра

П.П.П. също толкова сложно е колкото да сложиш турбина..
пак трябва да си отваряш мотора .. да сменяш инжектори .. електроники.. помпи .. абе.. доста ралта ;)


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Съб 17 май 2008 10:36


цялата идея беше, че си мислех, че е по-лесно и по-евтино
но щом не е , ще трябва да се търси черен двуварат АБФ след 1995, което ще е трудно, че моя си я в отлично състояние
ма малко ми е слаб вече


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Компресор на 1.6?

Мнениеот K_Power » Съб 17 май 2008 10:38


dude написа:колко сложно е поставянето на компресор на АФТ мотор, не се гонят някакви зверски коне, нещо като 135-140
за ежедневно каране говорим
много преправяне ли е необходимо, какво може да се очаква като проблеми и т.н
самите компресори трудно ли се поддържат, предполагам, че Г40 или Г60 ще е най-лесно да се сложат,

и най-важното как го виждате като пари това, и има ли смисъл да се прави


Най-доре да си купиш един Г60 матор и гатоа раотата! С тоя 1.6 ... :gruebel
Парите са бая, на по-голямо налягане не можеш да го караш тоя без буталя! Има ваиант да боцнеш, бутала с биели и кол. вал от 1.8 като буталата требе са от Г60, имаш да купуваш конзоли, компресори и т.н. Можеш цял мениджмънт от Г60 да боцнеш! А и незнам тоя мотор имали маслени пръскачи в блока?


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Съб 17 май 2008 11:08


Не, има дупки в биелите, което е горе долу същото...тия пръскачки са най-малкия проблем. Трябват ти бутала от 1.8 с биели и може би колянов вал, ама за него не съм сигурен. Може и бутала от АГГ ли кво беше 2.0 115к ама трябва малко шлаиф на блока...


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот wierdo » Съб 17 май 2008 11:10


Ако може да си го позволи момчето, що не. Тъкмо тия сетъпи са по-интересни, защото са много трудни щото части няма, ноу-хау малко, ефекта неясен, бизнеса сложен, обаче резултата интересен. Тъй че ако си решил и ти харесва и можеш да си го позволиш, давай.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 17 май 2008 11:19


nasodotcom написа:Не, има дупки в биелите, което е горе долу същото...тия пръскачки са най-малкия проблем. Трябват ти бутала от 1.8 с биели и може би колянов вал, ама за него не съм сигурен. Може и бутала от АГГ ли кво беше 2.0 115к ама трябва малко шлаиф на блока...


Не е баш същото, щото тея пръскачи са не да мажат буталния болт, да пръскат масло отдолу на буталото да охлаждат челото му!


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Съб 17 май 2008 14:01


ясно е, че в некакви филми ще се вкарвам
като гледам ще требва да намерим некои фен да му продам тая и да си търся юбилейка



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта