Никъде не намерих информация за хода и диаметъра на буталата на КР и Г60.Та въпроса ми е тъй като имаше едни голфове лимитед едишън който са КР (който е сток със ковани бутала биели) с добавен компресор от Г60 възможно ли е на двигателя на корадото Г60 който е със компресия 8:1 да се монтира цилиндрова глава от КР двигател и по този начин да се получи Г60 16В като целта е и да се запази компресията на Г60 или да не бъде по висока от 8.8:1.
Въпроса с газоразпределението на тази 16В цилиндрова глава може да се реши с един Мегаскуйрт.
Някой може да предложи че ще е по лесно да се турбинира един КР само че ще трябва да се смъкне компресията както при лимтед едишъна но не мисля че КР-а ще може да издържи на бууст колкото корадото макар че повече от 1.5 бара за излишни

