Колеги помагайте да охладим маслото

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Вто 07 окт 2008 15:59


Vizor написа:Аз вече имам 2 маслени радиатора за всеки случай. Ще видя температурата на маслото, която отива към турбината и ако е кофти ще сложа и 2-рия радиатор да охлажда и нея. Еле па ако някой иска единия нека свирка.

Колега, само да споделя какво се получава при мен - ти ше си направиш съпоставка. Давам уточнение, че водния радиатор е стандартен от ГТИ (най-малкия).Нормален маслен радиатор от Г1=нормална темп. при движение и висока на место в задръстване;маслен радиатор от някакво Волво=по-ниска темп. в движение и същото на място; маслен от Волво+воден охладител (станд. за Г2 ГТИ)=нормална темп. на место и ниска в движение (по магистрала ше замръзне,ей)! :lol:




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 07 окт 2008 16:08


А ся с 2 думи ? :lol:

колко ти прави с волво кулера на място и в движение? Долу горе колко градуса ?


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Вто 07 окт 2008 18:49


neon написа::
П.П. Не разбрах за какво се заяждаш, ама здраве да е!!!!

Не се заяждам,момчето има проблеми с маслото и баш го боли за масления клин барабар с лагерите-се си мисля ,че това беше ТЕМА-та :) !



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта