адаптиране на ремап/чип

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
sineokiq
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 13:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

адаптиране на ремап/чип

Мнениеот sineokiq » Сря 08 окт 2008 9:30


чух от няколко места че след ремап като мине известно време например 1000км и програмата се адаптира към начина на каране и "омеква" така да се каже, колата става по плавна и по равномеренна, с две думи се стреми да се върне към оригиналния вид.... това вярно ли е???




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 08 окт 2008 9:39


не мисля.... стоковите екута примерно се адаптират минута две примерно след като си махал акумулатора, но не и към начин на каране :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 08 окт 2008 9:40


Изкуствен интелект :shock
Няма такъв вариант.. каквото и каже чипа.. това прави
ако и каже 'издухай двигателя' тя няма да му каже 'абе преди не го издухвах .. мисля да продължа така..' :lol:
по тъпо обяснение не можах да дам ама все пак доби представа какво имах в предвид


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Мнениеот doc_j » Сря 08 окт 2008 10:20


Аз преди се бях адаптирал към 28 к.с. и когато се качих на 55-тя си помислих "Баси, страшно върви!!!", ама сега след новата адаптация разбирам, че и 55-тя са си куца работа.

Извод: въпрос на психологическа настройка ;)


sineokiq
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 13:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот sineokiq » Сря 08 окт 2008 20:39


"Няма такъв вариант.. каквото и каже чипа.. това прави "


ама аз казвам че самия чип се адаптира и казва на колата да върви "по малко"


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Сря 08 окт 2008 20:53


Много мразя думата "чип"! :) Та този "чип" е интегрална схема от тип EPROM, EEPROM или FLASH, която просто съхранява програма, която ECU-то на двигателя чете и изпълнява, т.е. приеми, че "чипът" е CD, а ECU-то на двигателя е CD-плейър и сам ще си отговориш.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 08 окт 2008 20:55


адаптира се към показания на датчици, дросел клапи и тм в началото ..след това върви на база на датчици и заредени карти няма как да реши да върви по малко ...


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Сря 08 окт 2008 21:07


При износване, или повреда на някои от датчиците, въз основата на които ECU-то организира управляващите действия може да се получи "по-малко вървене" на автомобила.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 08 окт 2008 21:19


Ми само мога да Ви кажа , че далеч не сте прави. Има стокови ECU-та дето определено имат заложено като програма да се адаптират според стила на каране. Ще се изумите колко умно може да е сток ECU...пример --> старата та направо дърта TOYOTA COROLA GTS. Направо си е искуствен интелект дето викате.
За съжаление VAG групата е лишена от такива екстри, но си се справяме и така :wink:

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта