1.8 20v турбо в МК2
- set16v
- Мнения: 119
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: MonsterPerformance
nando 16v написа:set16v написа:Kingpin написа:~350 к.с. и ~450-80 Нм
аз имам 2бр..двг със извадени заводски биели/единият беше настроен на дино на 1,4бара помня нещо на 320кс..а другият от Аудито ми така и не стига до там първият счупихме на 1,8бара това е малко над 350кс.на колела,а моят на 2,3бара ..но проблема не са к.с.а нютон метрите,орг.биели не издържат на сериозен върт.момент, до 300кс. са ок..буталата нямат чупене /освен ако не се преиграе с настройките
демек около 300-330кс.са спокойствие всичко над тези коне е главоболия за сток двг..
1.8т за еври дей кола със турбо по-голямо от гт3076 е мъчение голямо,мотора е малък за коне над 400кс.на гуми, става за драг и за дългии пистички щото е лагава доста/ вече старият ми двг.въртеше GT35R и имам опит голям за улична кола с големшка турбина,S3-то върви 5000-8500об..верно кефа е голям особенно на 2,5-2,7 бара но за градско си е тегаво,сега изкарвам строкнат на 2.0литра Ибиза Турбо и скоро ще драсна 2-3реда колко по-добре ще е
Значи 300кс на мотора за евридей кар с оригиналните железа и скорости нема грижи
с правилния сетъп естественно
мда 100%
- nando 16v
- Мнения: 1434
- Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
set16v написа:мда 100%
и малко по точно може би
GT28RS+колектор+генерация+турбо пътища и съединения+кулер+дюзи+сетъп и някакъв съединител може би другото си го оставяме оригиналното включително и биелите и си даваме газ до дупка всеки ден без да се притесняваме че ще счупим нещо.....
или пропуснах нещо...
- set16v
- Мнения: 119
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: MonsterPerformance
nando 16v написа:set16v написа:мда 100%
и малко по точно може би
GT28RS+колектор+генерация+турбо пътища и съединения+кулер+дюзи+сетъп и някакъв съединител може би другото си го оставяме оригиналното включително и биелите и си даваме газ до дупка всеки ден без да се притесняваме че ще счупим нещо.....
или пропуснах нещо...
мда става бе лесно го каза де и да ставаше толкоз лесно на практика но да така е,само дето 28рс е бая гадна турбина/аз не съм и фен изобщо/
виж винаги има какво да се счупи,все пак е желязо това но идеята е че говорим за нормално износен ДВГ...ако всичко е наред по мотор и трансмисия не би трябвало да има проблеми.
- nando 16v
- Мнения: 1434
- Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
set16v написа:nando 16v написа:set16v написа:мда 100%
и малко по точно може би
GT28RS+колектор+генерация+турбо пътища и съединения+кулер+дюзи+сетъп и някакъв съединител може би другото си го оставяме оригиналното включително и биелите и си даваме газ до дупка всеки ден без да се притесняваме че ще счупим нещо.....
или пропуснах нещо...
мда става бе лесно го каза де и да ставаше толкоз лесно на практика но да така е,само дето 28рс е бая гадна турбина/аз не съм и фен изобщо/
виж винаги има какво да се счупи,все пак е желязо това но идеята е че говорим за нормално износен ДВГ...ако всичко е наред по мотор и трансмисия не би трябвало да има проблеми.
Хубаво е когато някой компетентен дава отговори на такива въпроси
сигурен съм че тази тема е интересна за доста колеги
Благодарим за което
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Сря 23 ное 2005 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
set16v написа:nando 16v написа:set16v написа:мда 100%
и малко по точно може би
GT28RS+колектор+генерация+турбо пътища и съединения+кулер+дюзи+сетъп и някакъв съединител може би другото си го оставяме оригиналното включително и биелите и си даваме газ до дупка всеки ден без да се притесняваме че ще счупим нещо.....
или пропуснах нещо...
мда става бе лесно го каза де и да ставаше толкоз лесно на практика но да така е,само дето 28рс е бая гадна турбина/аз не съм и фен изобщо/
виж винаги има какво да се счупи,все пак е желязо това но идеята е че говорим за нормално износен ДВГ...ако всичко е наред по мотор и трансмисия не би трябвало да има проблеми.
Да запитам само друга гарнитурка и ако да колко мм ?
Защо да сменяш гарнитурата? Тук става дума за турбо двигател с ниска степен на сгъстяване 8:1 или 9:1 може би... не съм запознат с 1.8Т. Вече ако турбинираш атмосферен мотор тогава се налага да свалиш степента на сгъстяване за да не го счупиш,дали ще го разреждаш с гарнитура или по друг начин това е друг въпрос
- Tibi.b
- Мнения: 217
- Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
nando 16v написа:set16v написа:nando 16v написа:set16v написа:мда 100%
и малко по точно може би
GT28RS+колектор+генерация+турбо пътища и съединения+кулер+дюзи+сетъп и някакъв съединител може би другото си го оставяме оригиналното включително и биелите и си даваме газ до дупка всеки ден без да се притесняваме че ще счупим нещо.....
или пропуснах нещо...
мда става бе лесно го каза де и да ставаше толкоз лесно на практика но да така е,само дето 28рс е бая гадна турбина/аз не съм и фен изобщо/
виж винаги има какво да се счупи,все пак е желязо това но идеята е че говорим за нормално износен ДВГ...ако всичко е наред по мотор и трансмисия не би трябвало да има проблеми.
Хубаво е когато някой компетентен дава отговори на такива въпроси
сигурен съм че тази тема е интересна за доста колеги
Благодарим за което
Аз продължавам да съм на мение че 200hp с перфектни настроки са предостатъчно за предно предаване .По-нагоре става безмиселено имаш го топ спееда ВЕРНО ,но нямаш старт ,и най-гадното ундарстиара колкото искаш !!!
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
a
6-степенна кутия от ТТ или леон и 200 кончета на колелата ,и ще е ток!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта