замяна на 1.8 PB двигател с 2.0 2E

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пон 05 яну 2009 12:25


Не съм казал че не могат да се приложат на двулитров мотор просто смятам че 1,8 112 коня в оригинално състояние е по пъргав мотор от 2.0 115. Аз това мисля и това изказвам никой не е длъжен да се съобразява с мен :)Резултатите си проличават на пистата.




Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот golf_mania_jambol » Пон 05 яну 2009 12:35



Спам!
mod edit: Li4o


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 05 яну 2009 14:42


Stenly написа:Не съм казал че не могат да се приложат на двулитров мотор просто смятам че 1,8 112 коня в оригинално състояние е по пъргав мотор от 2.0 115. Аз това мисля и това изказвам никой не е длъжен да се съобразява с мен :)Резултатите си проличават на пистата.

Само от 200см3 повече печелиш 9 к.с. при този 8 винтилов мотор(PB) без други промени, а останалите доработки могат да се приложат с еднаква сила...
Вярно е, че биелите са малко по-дълги, но това е по-маловажен факт и може да се пренебрегне при опцията +200см3...
При тунинг на атмосферки от особено значение е повишаването на обема и се търсят всякакви начини да се повиши обема дори и със 100см3...
А относно резултатите на пистата - при ходенията по нашите турнири - аз не познавам добре направен мотор с двулитрово долнище, глава от 1.8 Пб и купе на Голф2 - та да събера некакви преки впечатления, та не знам откъде си вадиш тези изводи...
А пък Ангел.1 си немаш идея колко двигатели е направил, та нека се вслушаме и в неговите думи...

Та моето мнение е следното - ако на PB мотор му повишиш обема с 200см3 - само ще спечелиш допълнително повер и въртящ момент...


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пон 05 яну 2009 15:12


Ама вие сега да не го помислите за заяждане тоя спор много добре знам че и ти и Ангел сте в час с нещата никой не упреквам за знанията. За 200-те кубика в повече съм напълно съгласен просто има двигатели които повече харесвам от други много добре знам че 2е е с повече Nm и конски сили от 1,8 то е така с всеки мотор който е с по голяма кубатура. Все едно аз да не правя черния голф с 1,6 гти мотора а да му набия едно 2Е защото е с по голям обем и т.н. Нарочно правя 1,6 защото е по балансиран мотор от двулитровия много по олекотен макар с 5 коня и в.момент по малко. Наистина трудно се вадят коне от него но както един колега се беше изказал на тоя мотор една конска сила се равнява на 5 на абф и вр6.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Пон 05 яну 2009 18:49


a някой знае ли дебита на дюзите на PB и 2E?
инъче намерих една доста интересна тема от преди 3 години,но така и не се стига до краен разултат и становище какво ще се получи ако се смени блока и главата от 2Е или само блока
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2fea37f518


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 05 яну 2009 22:48


moimoimoi написа:a някой знае ли дебита на дюзите на PB и 2E?
.....

По спомени на 2Е са около 175кубика, а ПБ има два вида дюзи - 190 и 218 кубика - или с други думи дюзите от 2Е с инжекциона от ПБ няма да ти вършат работа... ;)
Някой, ако напише номера на дюзите на 2Е - ще дам точно инфо, че не ми се рови в момента ;)

Stenly написа:Ама вие сега да не го помислите за заяждане ...

Няма проблем - познаваме се добре с теб, пък и всеки има право на лично мнение... ;)


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Вто 06 яну 2009 7:59


Stenly написа:Не съм казал че не могат да се приложат на двулитров мотор просто смятам че 1,8 112 коня в оригинално състояние е по пъргав мотор от 2.0 115. Аз това мисля и това изказвам никой не е длъжен да се съобразява с мен :)Резултатите си проличават на пистата.
Във сток състояние може и да е така,но нали говорим за "пипнати" мотори,та трябваше да видиш на Калояново на Алекс пипнатото 2Е какви ги вършеше/като говорим за писти де/.Другото което е колегата иска непредубедено мнение, а не лични предпочитания/и аз не харесвам Голф3 с ABD мАтор но никого не ангажирам с това/. :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта