Много мислих къде да сложа тази темичка. Не е наша (родна), а е американска.
Изумително е това, което един мъж в щатите е постигнал без турбо от механична инжекция, а именно 176 кс и то на колелата.
Признавам нямам време да превеждам статията. Давам линк към нея във Вортекса:
Тук е цялата тема
С няколко думи за какво иде реч:
Колата в момента е 176 кс
http://i3.photobucket.com/albums/y52/la ... 0001-1.jpg
Според мен имаме доста хора с Г2 16V, на които информацията би била полезна.
Тема за Голф 2 - 2.0 16V CIS-e с 176 кс на колелата
Re: Тема за Голф 2 - 2.0 16V CIS-e с 176 кс на колелата
разгледах темата... поучителна е !
има интересни неща.... но нищо ново под слънцето
има интересни неща.... но нищо ново под слънцето

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Тема за Голф 2 - 2.0 16V CIS-e с 176 кс на колелата
Не е за съмняване ,ламборгини коунтач и ферари тестароса са с по две механични инжекции. Модифициран CIS спокойно храни 200 коня че и отгоре.
- Tishku
- Мнения: 3141
- Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бургас
Re: Тема за Голф 2 - 2.0 16V CIS-e с 176 кс на колелата
Евала барбусеее
ХУбава темичка..
"Remember the ABF motor was purposely killed because of the VR6" хахаха това обаче най ми хареса!

"Remember the ABF motor was purposely killed because of the VR6" хахаха това обаче най ми хареса!
Re: Тема за Голф 2 - 2.0 16V CIS-e с 176 кс на колелата
Тези коне на колелата са си постижение
Да абф мотора е доста скопен замислен е бил за 170кс но с оглед на еко-норми е намален на 150..НО вр6 мотора е по скопен и от абф-а и леките модове му се отразявеат повече.. рв6 е първата разработка на бъдещия вр6 и е била замсилена около 190-200кс. ..Просто политика на фирмата
пс.НА тази синкма( на първа странице) някои знае ли какво е това под смууктелните колектори и за какво ще служи

Tishku написа:Евала барбусеееХУбава темичка..
"Remember the ABF motor was purposely killed because of the VR6" хахаха това обаче най ми хареса!
Да абф мотора е доста скопен замислен е бил за 170кс но с оглед на еко-норми е намален на 150..НО вр6 мотора е по скопен и от абф-а и леките модове му се отразявеат повече.. рв6 е първата разработка на бъдещия вр6 и е била замсилена около 190-200кс. ..Просто политика на фирмата

пс.НА тази синкма( на първа странице) някои знае ли какво е това под смууктелните колектори и за какво ще служи

- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Тема за Голф 2 - 2.0 16V CIS-e с 176 кс на колелата
топлоотражател трябва да е според мен.да не се предава топлината от мотора към всм. колектор
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тема за Голф 2 - 2.0 16V CIS-e с 176 кс на колелата
Tishku написа:Евала барбусеееХУбава темичка..
"Remember the ABF motor was purposely killed because of the VR6" хахаха това обаче най ми хареса!
Попринцип е така, но както колегата каза ВР6 също е скопен даже повечко, дори първоначално е трябвало да бъде с всмукател с промелива геометрия, но за да спестят пари при серийното произвдоство е бил премахат и са изпозлвали нормалне колектор, после Шрик продават въпросния колектор като ъпгрейд за ВР6.
Сток хубав ВР6 е ниска 15ка на 400метра и наказва много лошо с леки модове


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта