Трансплантации на глави, комбинации и т.н.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 05 окт 2005 0:38


Еми те в завода защо да си усложняват живота, тва са 5 поколения Голф....базат я има, само се гради отгоре :wink:




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 05 окт 2005 17:26


KILLER GTI написа:
NovobranecGT написа:
KILLER GTI написа:
prj57 написа:Еми то Г60-то си е глава на ПБ мотор..... само че има компресор....
Но на Г3 1.6 моторите са с други бутала и биели, иначе на Г2 1.6 само биелите са с по кус ход....

на Г60 фазите на вала са различни от тези на ПБ, за клапаните не знам ама трябва да са по големи !!!
а ако ще слагате на 8 клапанов матор тиква от 16 клап. ще трябват и буталца че иначе мноо ще се разреди горивната камера, и колата букванно ще умре от към вървене!!!
на 16в тиквата не мое да се реже че изпъскателния клапан е на самия ръб на челото на главата!!
затова или се взимат бутала с по високи чела или се реже блока!!
а без повишаване на степента на згъстяване на гор. камера каквито и вало да се сложат фаида никва!!!!!

Ще потвърдиш ли, че на моя блок мога да му сложа 16 клапанова глава от КР или ПЛ или нещо не съм разбрал правилно :roll:

може бе колега, ама ако слагаш 16в глава ще ти трябват и бутала за да се згъсти камерата, ама ако зимаш глава зимаи направо от АБФ тя е с наи широките валове!!!
а по принцип може и 20 клапанова тиква да се сложи !!!!
но за нея широките валове са мноо скъпи, а със сток валовете ефекта няма да е много голям!

Много ти благодаря за ценната информация bowdown Beer


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 06 окт 2005 0:24


prj57 написа:Еми те в завода защо да си усложняват живота, тва са 5 поколения Голф....базат я има, само се гради отгоре :wink:

горе долу си на прав път :D
KILLER GTI написа:
NovobranecGT написа:
KILLER GTI написа:
prj57 написа:
Еми то Г60-то си е глава на ПБ мотор..... само че има компресор....
Но на Г3 1.6 моторите са с други бутала и биели, иначе на Г2 1.6 само биелите са с по кус ход....

на Г60 фазите на вала са различни от тези на ПБ, за клапаните не знам ама трябва да са по големи !!!
а ако ще слагате на 8 клапанов матор тиква от 16 клап. ще трябват и буталца че иначе мноо ще се разреди горивната камера, и колата букванно ще умре от към вървене!!!
на 16в тиквата не мое да се реже че изпъскателния клапан е на самия ръб на челото на главата!!
затова или се взимат бутала с по високи чела или се реже блока!!
а без повишаване на степента на згъстяване на гор. камера каквито и вало да се сложат фаида никва!!!!!

Ще потвърдиш ли, че на моя блок мога да му сложа 16 клапанова глава от КР или ПЛ или нещо не съм разбрал правилно Rolling Eyes

може бе колега, ама ако слагаш 16в глава ще ти трябват и бутала за да се згъсти камерата, ама ако зимаш глава зимаи направо от АБФ тя е с наи широките валове!!!
а по принцип може и 20 клапанова тиква да се сложи !!!!
но за нея широките валове са мноо скъпи, а със сток валовете ефекта няма да е много голям!

Много ти благодаря за ценната информация

няма защо ако имаш още въпроси питаи, ако мога ще помогна!


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Вто 11 апр 2006 13:28


Хайде да съживим малко тая тема.Та значи въпроса ми е следния:Имам Г2 1.8 РП ,може ли някой да ми каже, възнможно ли е да му се сложи глава или само вал от ПБ да си го храня пак с моното и ще има ли някаква разлика във вървежа(наясно съм,че не трябва да очаквам чудеса,но все пак..).


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Вто 11 апр 2006 13:56


На мен ми се върти GU мотор с глава от KR/PL ,механичен инжектор,малко жила :twisted: ,колектори,помпа(мойта е механична) и bye bye Pierburg...но най-рано догодина :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта