Здравейте колеги,
наскоро се сдобих с глава от АБФ и съм решил да я монтирам на моя ПБ мотор. Питам се следните неща:
1.Мога ли да монтирам бутала от АБФ?(естествено след като шлайфам блока)
2.Искам да си запазя моя дросел но на абфския смукате немога да го монтирам тъй като са с разли4но захжащане, могали да монтирам КРски?
3.Каква е разликата между тях?(освен мястото за дросела).
смятам ,че няма нужда от снимки но ако има йелаещи ще кача.
Надявам се малко да ми помогнете!
Проект 8V-PB с глава от ABF
- street_racer
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
- chefo_
- Мнения: 711
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
- Автомобил: vw golf 97 ubi
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проект 8V-PB с глава от ABF
късмет и поздрави
Последна промяна от chefo_ на Съб 14 ное 2009 10:52, променено общо 2 пъти.
- kyky
- Мнения: 29
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 22:27
- Автомобил: 1983 Volkswagen Golf 1 GTD
- Двигател: 1.6TD - CY 1588cc 51kW 68PS
- Местоположение: България
- Контакти:
Re: Проект 8V-PB с глава от ABF
Зравейте!
Първо държа да отбележа, че не искам да се заяждам... Просто се дразня от такива неща - човек преди да започне да с(ъ)бира мотор трябва да е премислил всичко и да е направил някои изчисления. Не си мислете, че щом можем да завинтим главата от единият двигател на другият сме готови със суап-а... То и аз мога да отида и да си купя глава от Импреза WRX STI и да реша да я слагам на моя гоуф... Добре, че още не съм решил коя от двете глави на STI-то да взема, че гоуфа ще стане 1000коня, а още не е изкърпен... На всичкото отгоре си кръстил темата 'проект'... За да е проект трябва нещата да са изяснени теоритично и да има ясно изграден план за действие, поне според мен... За да стане едно нещо трябва човек да се напъне - дори и в кенефа трябват напъни... Не може да ти хрумне някаква идея, да я напишеш в някакъв форум и да ти казват стъпка по стъпка какво да правиш... Трябва да се напънеш и да помислиш кое, как и защо ще се случи...
Първо започвам от въпроса ти - буталата - помисли не само за диаметър на буталото, а и за големина на буталният болт(21 срещу 20), височина на буталото и т.н. Ето ти един жокер: PB/PF/KR/PL: 81mm x 86.4mm, 10.5:1, 1781cc; ABF: 82.5mm x 92.8mm, 10.5:11, 1984cc... Приемаме, че сме сложили буталата вътре (тук е момента за размисли дали клапаните ще удрят буталата; буталата ще удрят в главата или ще имат 5см недоход; степен на сгъстяване?!?! - какво е това?). Какво става с картерните газове? На 8клапановият мотор са на главата отгоре, а на 16 клапановите излизат отпред през блока - защо? Какво става с дебита на маслото от маслената помпа? Работата и става двойна? Какво става с ангренажният ремък - дали колелата на разпр. вал са едни и същи? Защо ремъците на 8 и 16 клапановите мотори са различни и каква е разликата? Какво става с алтернатора и захващането му - защо алтернаторите за 8 и 16 клапановите мотори са различни? Та приемаме, че сме отговорили на всички тези въпроси(те далеч не са всички) и сме намерили конструктивно/и решение/я... Тъкмо тръгваме да палим нашият мотор и какво става - установяваме, че нямаме електроника, която да управлява мотора, пък да не говорим да го управлява адекватно... И тук вече оставям на теб... Надявам се си осъзнал колко много въпроси си пропуснал, преди да стигнеш до електрониката... Но лично аз бих се замислил колко пари ще потроша за компоненти, майстори, шлайфисти и тн. да сглобя този 'франкенщайн' и какво бих постигнал с него... Защо при толкова много хора, занимаващи се с перформънс тунинг на ФВ, никой не е сглобявал такъв сетъп? Дали не би било по-лесно, бързо, практично и тн. да си купя цял АБФ(айде още един жокер - 9А) мотор с електроники и всички останали простотии. Няма да е лошо и ти да го направиш
Ако имаш много пари, нерви и време за трошене - давай - ще ми е много интересно докъде ще стигнеш...
Колега chefo_,
Надявам се си прочел темата Раздел VW TUNING--> Място за маниaци или за глупаци??? на PACO? Ако не си, то по-добре го направи... Иначе не се изказвай толкова смело, когато не си сигурен в думите си - някой може да си счупи мотора/колата/главата или поне да си изхарчи всички пари за части, които не му вършат никаква работа... Блоковете на КР и ПЛ са едни и същи, да, но първо те се различават от блока на 8клапановите, а и второ този на АБФ-а няма много общо с 1.8 блоковете - различната височина на блока например(239мм срещу 220мм), датчика на коляновият вал и разни други дребни, пренебрежими разлики... Буталата стават, но какво става с буталните болтове и със степента на сгъстяване? Без сериозно преправяне нещата не стават... Пък и да не говорим, че големината на горивната камера на АБФ-ската глава още повече влошава нещата... За управление на ДВГ няма да споменавам нищо - който както намери за добре да си троши мотора - щом е сглобил един - ще строши и втори...
Поздрави,
куку
Първо държа да отбележа, че не искам да се заяждам... Просто се дразня от такива неща - човек преди да започне да с(ъ)бира мотор трябва да е премислил всичко и да е направил някои изчисления. Не си мислете, че щом можем да завинтим главата от единият двигател на другият сме готови със суап-а... То и аз мога да отида и да си купя глава от Импреза WRX STI и да реша да я слагам на моя гоуф... Добре, че още не съм решил коя от двете глави на STI-то да взема, че гоуфа ще стане 1000коня, а още не е изкърпен... На всичкото отгоре си кръстил темата 'проект'... За да е проект трябва нещата да са изяснени теоритично и да има ясно изграден план за действие, поне според мен... За да стане едно нещо трябва човек да се напъне - дори и в кенефа трябват напъни... Не може да ти хрумне някаква идея, да я напишеш в някакъв форум и да ти казват стъпка по стъпка какво да правиш... Трябва да се напънеш и да помислиш кое, как и защо ще се случи...
Първо започвам от въпроса ти - буталата - помисли не само за диаметър на буталото, а и за големина на буталният болт(21 срещу 20), височина на буталото и т.н. Ето ти един жокер: PB/PF/KR/PL: 81mm x 86.4mm, 10.5:1, 1781cc; ABF: 82.5mm x 92.8mm, 10.5:11, 1984cc... Приемаме, че сме сложили буталата вътре (тук е момента за размисли дали клапаните ще удрят буталата; буталата ще удрят в главата или ще имат 5см недоход; степен на сгъстяване?!?! - какво е това?). Какво става с картерните газове? На 8клапановият мотор са на главата отгоре, а на 16 клапановите излизат отпред през блока - защо? Какво става с дебита на маслото от маслената помпа? Работата и става двойна? Какво става с ангренажният ремък - дали колелата на разпр. вал са едни и същи? Защо ремъците на 8 и 16 клапановите мотори са различни и каква е разликата? Какво става с алтернатора и захващането му - защо алтернаторите за 8 и 16 клапановите мотори са различни? Та приемаме, че сме отговорили на всички тези въпроси(те далеч не са всички) и сме намерили конструктивно/и решение/я... Тъкмо тръгваме да палим нашият мотор и какво става - установяваме, че нямаме електроника, която да управлява мотора, пък да не говорим да го управлява адекватно... И тук вече оставям на теб... Надявам се си осъзнал колко много въпроси си пропуснал, преди да стигнеш до електрониката... Но лично аз бих се замислил колко пари ще потроша за компоненти, майстори, шлайфисти и тн. да сглобя този 'франкенщайн' и какво бих постигнал с него... Защо при толкова много хора, занимаващи се с перформънс тунинг на ФВ, никой не е сглобявал такъв сетъп? Дали не би било по-лесно, бързо, практично и тн. да си купя цял АБФ(айде още един жокер - 9А) мотор с електроники и всички останали простотии. Няма да е лошо и ти да го направиш

Колега chefo_,
Надявам се си прочел темата Раздел VW TUNING--> Място за маниaци или за глупаци??? на PACO? Ако не си, то по-добре го направи... Иначе не се изказвай толкова смело, когато не си сигурен в думите си - някой може да си счупи мотора/колата/главата или поне да си изхарчи всички пари за части, които не му вършат никаква работа... Блоковете на КР и ПЛ са едни и същи, да, но първо те се различават от блока на 8клапановите, а и второ този на АБФ-а няма много общо с 1.8 блоковете - различната височина на блока например(239мм срещу 220мм), датчика на коляновият вал и разни други дребни, пренебрежими разлики... Буталата стават, но какво става с буталните болтове и със степента на сгъстяване? Без сериозно преправяне нещата не стават... Пък и да не говорим, че големината на горивната камера на АБФ-ската глава още повече влошава нещата... За управление на ДВГ няма да споменавам нищо - който както намери за добре да си троши мотора - щом е сглобил един - ще строши и втори...

Поздрави,
куку
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: Проект 8V-PB с глава от ABF
-Бутала от абф-забрави,по-вероятно от кр или пл да паснат 1:1,на абфските най малкия проблем е диаметъра както ти каза колегата
-дигифанта от пб се всписва доста добре във 16в мотор така че няма да има много проблеми с него,но ще му трябва чип,щото пб е ограничен точно когато 16в-то се развърта,също доста по добре ще диша със по-голям дебитомер(от някакво бмв мисля че слагаха разни маниаци)
-ангренажните ролки са други
-вентилацията на картера...проблем
-друго динамо и стойка ще ти трябва
-нямаш и маслени джетове,но за някои хора това не е голям проблем
100% ще има и още неща които ще излязат в период на работа
Общо взето повечето проблеми колегата куку ти ги е казал.
-дигифанта от пб се всписва доста добре във 16в мотор така че няма да има много проблеми с него,но ще му трябва чип,щото пб е ограничен точно когато 16в-то се развърта,също доста по добре ще диша със по-голям дебитомер(от някакво бмв мисля че слагаха разни маниаци)
-ангренажните ролки са други
-вентилацията на картера...проблем
-друго динамо и стойка ще ти трябва
-нямаш и маслени джетове,но за някои хора това не е голям проблем
100% ще има и още неща които ще излязат в период на работа
Общо взето повечето проблеми колегата куку ти ги е казал.

Re: Проект 8V-PB с глава от ABF
ти явно не четеш или не използваш търсачката
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=52&t=56972
това че имаш глава не означава нищо...
всмукателни и изпускателни колектори имаш ли?
ангренажни колела имаш ли?
.....
ДА можеш дда ги монтираш тези бутала.... (ама има ли особен смисъл? ) какво целиш?
Можеш и направо цял колектор от КР или ПЛ да монтираш
Разлики..... по лесно ми е да ти кажа че няма прилики....
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=52&t=56972
street_racer написа:Здравейте колеги,
наскоро се сдобих с глава от АБФ и съм решил да я монтирам на моя ПБ мотор. Питам се следните неща:
1.Мога ли да монтирам бутала от АБФ?(естествено след като шлайфам блока)
2.Искам да си запазя моя дросел но на абфския смукате немога да го монтирам тъй като са с разли4но захжащане, могали да монтирам КРски?
3.Каква е разликата между тях?(освен мястото за дросела).
смятам ,че няма нужда от снимки но ако има йелаещи ще кача.
Надявам се малко да ми помогнете!
това че имаш глава не означава нищо...
всмукателни и изпускателни колектори имаш ли?
ангренажни колела имаш ли?
.....
ДА можеш дда ги монтираш тези бутала.... (ама има ли особен смисъл? ) какво целиш?
Можеш и направо цял колектор от КР или ПЛ да монтираш
Разлики..... по лесно ми е да ти кажа че няма прилики....
- street_racer
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: Проект 8V-PB с глава от ABF
Имам всички зъбни колелета, това съм го предвидил.
За бутаката питам защото ги получих като подарък а моят блок е шлайфан веднъж и трудно ще намеря КР-ски бутала втора употреба ремонтен размер, за нови да не говорим смисъл , че са над 500лв и неси струва а с буталата на ПБто ще е много разреден двигателя.
Изпускателен колектор имам, маслена помпа от АБФ със всичките и необходими елементи и салтанати имам и междинен вал делко и т.н
Единствено до тук разбрах е, че на АБФските бутала буталния болт е 21мм а на ПБ 20мм, един милиметър нее пречка, имали други пречки които да не позволят техния монтаж?
А за всмукателя се интересувам тъй като трбва да монтирам моя дросел с датчиците за празен ход и пълно натоварване и на КРски смукател няма пречки защото са едни и същи дроселите. Питам има ли пречки за неговото монтиране на тази глава и ако да какви?
Броблема с вентилирането на картера е решен това ще стане през отвора за бензиновата помпа до делкото която се монтира на по старите модели, това много добре го знаете.
Нали знаете мерака е по голям от........
Поздрави!
За бутаката питам защото ги получих като подарък а моят блок е шлайфан веднъж и трудно ще намеря КР-ски бутала втора употреба ремонтен размер, за нови да не говорим смисъл , че са над 500лв и неси струва а с буталата на ПБто ще е много разреден двигателя.
Изпускателен колектор имам, маслена помпа от АБФ със всичките и необходими елементи и салтанати имам и междинен вал делко и т.н
Единствено до тук разбрах е, че на АБФските бутала буталния болт е 21мм а на ПБ 20мм, един милиметър нее пречка, имали други пречки които да не позволят техния монтаж?
А за всмукателя се интересувам тъй като трбва да монтирам моя дросел с датчиците за празен ход и пълно натоварване и на КРски смукател няма пречки защото са едни и същи дроселите. Питам има ли пречки за неговото монтиране на тази глава и ако да какви?
Броблема с вентилирането на картера е решен това ще стане през отвора за бензиновата помпа до делкото която се монтира на по старите модели, това много добре го знаете.
Нали знаете мерака е по голям от........
Поздрави!
- di4evv
- Мнения: 517
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
- Автомобил: ауди а 4
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Проект 8V-PB с глава от ABF
КР-ския колектор е с по големи отвори за инжекторите,предполагам ще ти трябват тефлоновите пръстени от КР-ски дюзи,фланеца към главата е същия като на АБФ.Слагаш си твоя дросел и си ти.Аз също смених мотора с ПЛ и си останах с ПБ инжекцията,но разликата при мен е че сложих целия мотор,а не само главата.Добре ще е да си намериш и дебитомер от фронтера 2.2 щото с тоя трудно ще диша мотора.Биелите могат да се направят на 21 мм не е проблем.въпроса остава в буталата,и по точно разстоянието от челото до буталния болт дали е еднакво,да не би да се разреди или сгъсти много мотора(някой по запознат да каже),ако докараш степента другото е лесно
- street_racer
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: Проект 8V-PB с глава от ABF
di4evv написа:КР-ския колектор е с по големи отвори за инжекторите,предполагам ще ти трябват тефлоновите пръстени от КР-ски дюзи,фланеца към главата е същия като на АБФ.Слагаш си твоя дросел и си ти.Аз също смених мотора с ПЛ и си останах с ПБ инжекцията,но разликата при мен е че сложих целия мотор,а не само главата.Добре ще е да си намериш и дебитомер от фронтера 2.2 щото с тоя трудно ще диша мотора.Биелите могат да се направят на 21 мм не е проблем.въпроса остава в буталата,и по точно разстоянието от челото до буталния болт дали е еднакво,да не би да се разреди или сгъсти много мотора(някой по запознат да каже),ако докараш степента другото е лесно
именно за това се чудя дали да сменя буталата защото мойте са с горивна камера а другите нямат такава
и ако горижната камера на главата на АБФ е по голяма от на ПБто то ще се наложи да ги сменя, ако ли пък не продължавам с мойте.
Ако някой знае нещо да помага,главата ве4е е напълно обслужена и чака монтаж

- di4evv
- Мнения: 517
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
- Автомобил: ауди а 4
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Проект 8V-PB с глава от ABF
street_racer написа:
ако горижната камера на главата на АБФ е по голяма от на ПБто то ще се наложи да ги сменя, ако ли пък не продължавам с мойте.
не ако ...със сигурност е по голяма,няма да минеш без смяна на бутала 100%,ще се разреди много мотора.като свалиш ПБ главата сам ще разбереш за кво иде реч
- kyky
- Мнения: 29
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 22:27
- Автомобил: 1983 Volkswagen Golf 1 GTD
- Двигател: 1.6TD - CY 1588cc 51kW 68PS
- Местоположение: България
- Контакти:
Re: Проект 8V-PB с глава от ABF
Здрасти!
Ами нали си го кръстил проект - защо не си написал всичко - можеше да ми спестиш 1 час писане? Иначе пак не мислиш, а само питаш... Така няма да стане - дори и някой да ти даде отговорите - ти как ще си сигурен, че казва истината? Докато не проумяваш кое, как и защо не виждам как би сглобил и един сток двигател... Трябва да премислиш всичко, преди да тръгнеш да вършиш каквото и да било.
Гледам си си отговорил на някои въпроси, ама ето ти малко нови и да повторя някои стари:
1. Направи си грубата сметка за колко пари ще купиш дъно от абф(явно другите части си ги имаш) и сега сметни всички части за сбирщайна... Сега към частите прибави гарнитурки, уплътнения, семеринги и болтове... Сега прибави и труд на майстори(шлайф цилиндри, хонинг цилиндри, проверка на тунел, проверка кол. вал, евентуално шлайф кол. вал, шлайф глава, смяна/напасване на клапани, смяна водачи, смяна гумички и тн.)... Сега удари една черта, умножи по 1.20 за забравените работи и тегли пак една черта... Ако си смятал правилно на това под втората черта му се казва 'отрезвител'... Колко пари си подготвил за проекта?
2. Второто нещо е какво измисли по въпроса със степента на сгъстяване на мотора и дали компонентите няма да удрят един в друг? Това ти е основното нещо, за да може двигателя 'да го бъде' - може изобщо да не върви/върти, може и да стане - ама как разбираме - като хвърляме боб, сигурно? Тук е мястото за твоя цитат:
3. Неможеш да ползваш делко от АБФ на КР/ПБ по две причини. Едната е защото делкото се захваща стационарно към главата, а другата е? (Помисли какво ти казах, че АБФ-а има в повече, което го няма на 1.8 блоковете)
4. Явно не искаш да слагаш АБФ всм. колектор - като сложиш такъв от КР и приемем че оправиш втулките за инжекторите - как ще стане номера с горивната рейка от ПБ-то? Помисли как ще седят инжекторите и откъде ще минава рейката...
5. Ти хубаво имаш изп. колектор от АБФ, ама той става ли? Да не би случайно да опира някъде, в нещо важно? Я виж с малко гледане какво има -> КР с изп. колектор от АБФ - проблем?
6. Маслената помпа от АБФ не е същата като на КР/ПЛ - защо и това фатално ли е?
Айде стигат ти толкова въпроси за домашно - и без това едва ли ще помислиш изобщо над тях - пак ще ги прочетещ и ще напишеш - "Разбрах само"... Дал съм ти доста данни и можеше да се напънеш и да помислиш малко и да сметнеш нещо... За да не кажеш, че само се заяждам ще ти дам още малко - на АБФ-а биелите са 159мм, а на КР/ПБ са 144мм и двата вида 16в двг. в ГМТ буталата са наравно с челото на блока. Айде сега да видим буталният болт как седи в буталото - по-нагоре, по-надолу, настрани, под 45 градуса? Ти имаш ли изобщо някаква представа какво е това ДВГ?
Поздрави,
куку
Ами нали си го кръстил проект - защо не си написал всичко - можеше да ми спестиш 1 час писане? Иначе пак не мислиш, а само питаш... Така няма да стане - дори и някой да ти даде отговорите - ти как ще си сигурен, че казва истината? Докато не проумяваш кое, как и защо не виждам как би сглобил и един сток двигател... Трябва да премислиш всичко, преди да тръгнеш да вършиш каквото и да било.
Гледам си си отговорил на някои въпроси, ама ето ти малко нови и да повторя някои стари:
1. Направи си грубата сметка за колко пари ще купиш дъно от абф(явно другите части си ги имаш) и сега сметни всички части за сбирщайна... Сега към частите прибави гарнитурки, уплътнения, семеринги и болтове... Сега прибави и труд на майстори(шлайф цилиндри, хонинг цилиндри, проверка на тунел, проверка кол. вал, евентуално шлайф кол. вал, шлайф глава, смяна/напасване на клапани, смяна водачи, смяна гумички и тн.)... Сега удари една черта, умножи по 1.20 за забравените работи и тегли пак една черта... Ако си смятал правилно на това под втората черта му се казва 'отрезвител'... Колко пари си подготвил за проекта?
2. Второто нещо е какво измисли по въпроса със степента на сгъстяване на мотора и дали компонентите няма да удрят един в друг? Това ти е основното нещо, за да може двигателя 'да го бъде' - може изобщо да не върви/върти, може и да стане - ама как разбираме - като хвърляме боб, сигурно? Тук е мястото за твоя цитат:
Наясно ли си какво изобщо е степен на сгъстяване и как се пресмята тя? Не може да знаеш, че едното бутало има горивна камера, а другото няма, и после да питаш какво става с главите за съответните бутала, при положение че 8V и 16V двигателите са с еднаква степен на сгъстяване... И разликата е някакви си 16куб. см. и следователно новата ти степен на сгъстяване ще е 7,8:1 - егати вечно 'вървящият' атмосферен мотор... Степента на сгъстяване на един мотор се получава, като се раздели обема в долна мъртва точка на обема в г.м.т. - в долна мъртва точка е целият обем на цилиндъра, а в г.м.т. е обема на горивната камера = г.к. глава +- бутало. Искам да сметнеш колко е на КР-а общата горивна камера - дал съм ти всички нужни променливи в първият ми пост. ПП: Замисли се и какво ще постигнеш с КР бутала и АБФ глава (+6куб.см. г.к.) - като степен на сгъстяване и съответно вървеж от мотора...street_racer написа:именно за това се чудя дали да сменя буталата защото мойте са с горивна камера а другите нямат такава и ако горижната камера на главата на АБФ е по голяма от на ПБто то ще се наложи да ги сменя, ако ли пък не продължавам с мойте.
3. Неможеш да ползваш делко от АБФ на КР/ПБ по две причини. Едната е защото делкото се захваща стационарно към главата, а другата е? (Помисли какво ти казах, че АБФ-а има в повече, което го няма на 1.8 блоковете)
4. Явно не искаш да слагаш АБФ всм. колектор - като сложиш такъв от КР и приемем че оправиш втулките за инжекторите - как ще стане номера с горивната рейка от ПБ-то? Помисли как ще седят инжекторите и откъде ще минава рейката...
5. Ти хубаво имаш изп. колектор от АБФ, ама той става ли? Да не би случайно да опира някъде, в нещо важно? Я виж с малко гледане какво има -> КР с изп. колектор от АБФ - проблем?
6. Маслената помпа от АБФ не е същата като на КР/ПЛ - защо и това фатално ли е?
Айде стигат ти толкова въпроси за домашно - и без това едва ли ще помислиш изобщо над тях - пак ще ги прочетещ и ще напишеш - "Разбрах само"... Дал съм ти доста данни и можеше да се напънеш и да помислиш малко и да сметнеш нещо... За да не кажеш, че само се заяждам ще ти дам още малко - на АБФ-а биелите са 159мм, а на КР/ПБ са 144мм и двата вида 16в двг. в ГМТ буталата са наравно с челото на блока. Айде сега да видим буталният болт как седи в буталото - по-нагоре, по-надолу, настрани, под 45 градуса? Ти имаш ли изобщо някаква представа какво е това ДВГ?
Ти имаш ли представа какво означава за един двигател дори 1 ДЕСЕТА от милиметъра? Дай да ти качим главата с 1мм кривина например... Или да ти пуснем половин mm луфт на основните и биелните лагери - да не се товари толкова маслената помпа... Не се занимавай с неща, от които нищо не разбираш. Разбирам да имаше пари и да го правиш, за да се научиш, но очеизвадно случаят не е такъв... Накрая ще налееш 2к и ще получиш мотор, който няма да върви.върти, и после ще дадеш още 1к, за да си направиш сток мотор...street_racer написа:Единствено до тук разбрах е, че на АБФските бутала буталния болт е 21мм а на ПБ 20мм, един милиметър нее пречка, имали други пречки които да не позволят техния монтаж?
Поздрави,
куку
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Проект 8V-PB с глава от ABF
kyky написа:Здрасти!
Ами нали си го кръстил проект - защо не си написал всичко - можеше да ми спестиш 1 час писане? Иначе пак не мислиш, а само питаш... Така няма да стане - дори и някой да ти даде отговорите - ти как ще си сигурен, че казва истината? Докато не проумяваш кое, как и защо не виждам как би сглобил и един сток двигател... Трябва да премислиш всичко, преди да тръгнеш да вършиш каквото и да било.
.........
Един последен въпрос(риторичен) към автора на "проекта" - поне малко не те ли хвана срам от времето, което загуби на колегата да ти обяснява основни неща, с които трябва да си вече наясно преди да започнеш "проекта"...

Започваш някъв силов проект, без изобщо да си наясно с какво се захващаш и без да си направиш труда да изобщо да поразгледаш из форума - има тонове изписано по твоя въпрос....
Ще ти дам малко материал за четене, когато си готов - обади се да ти отключа "проекта"...
viewtopic.php?f=9&t=99412
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта