Пичове замислил съм сериозно за смяна на мотора.Интересува ме какъв мотор мога да сложа в коша на Поло 6N 1.0 кубика без кои знае какви промени.А и възможно ли е да търся само мотор+комп. и да си ползвам мойте скорости,или всичко комплект?
Дали мотор от Голф 2 1.8ГТИ пълна инжекция ще влезе или.....?
Чакам сериозни отговори и съвети.
			
									
									Смяна на мотора
- REDPOWER
 - Мнения: 31
 - Регистриран на: Нед 08 яну 2006 22:39
 - Автомобил: vw touran
 - Двигател: BLF
 - Местоположение: София
 
°niksi° написа:1.8 ГТИ забрави - освен мотора и скоростите /ако случайно е възможно да стане/ ще трябват - комп, полуоски, преправяне на закрепването на мотора /тампони/
За твойто поло аз лично бих ти препоръчал G40, най-малко преправяне ще има.
За полуоските не съм сигурен защото тия са бая усилени и може да станат.
Г40 мотор много трудно ще намеря,иначе 1.8 ГТИ сам намерил за 500 лв.комплекта.ако някой знае Г40 за продан да каже.
А ако все пак някай е правил подобна интервенция моля неко сподели.
- vasstop
 - Гадфадъ'

 - Мнения: 17179
 - Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
 - Автомобил: Golf 2 syncro
 - Двигател: 1P 1990
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
REDPOWER написа:А ако все пак някай е правил подобна интервенция моля неко сподели.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=10964
- REDPOWER
 - Мнения: 31
 - Регистриран на: Нед 08 яну 2006 22:39
 - Автомобил: vw touran
 - Двигател: BLF
 - Местоположение: София
 
°niksi° написа:.................... при колегата ако реши да сложи ГТИ-то основния проблем ще дойде от окачването на мотора, на Полото и на Голфа е по съвсем различен начин.vasstop написа:...
Това за окачването на мотора ми е ясно ще трябва до се промени основно.Основното ми питане е дали ще влезе в коша и дали моите полуоски ще ми вършат работа.Дали ще се наложи да се сменя цялото окабеляване или само компа и такива неща.Ако някои може да ми даде подробна информация или сайт със снимков материял ще съм благодарен.
- asskoGTI
 - Мнения: 778
 - Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
колега niksi e прав 
най-добре си вземи G40 ако намериш.
иначе за идеята ти ще ти се наложи да:
-имаш цялия двг със скоростите, стойките, изх. колектор + безн. помпа
-смениш генерацията с широчина за 1.8 двг-55мм
-преправи стойките на двигатела
-компютър+окабеляване
-радиатор за 1.8 който мисля че няма как да стане+маркучите
-полуоските ще трябва да ги преправяш и тях,но не се знае колко ще издържът на това натоварване
-съответно и окачването за да не се пребиеш
-и като за накрая ше те посъветвам да си смениш и спирачките....поне отпред(за твое добро е)
но пак ти казвам по малко ядове ше имаш с едно G40 двигателче...
			
									
										
						най-добре си вземи G40 ако намериш.
иначе за идеята ти ще ти се наложи да:
-имаш цялия двг със скоростите, стойките, изх. колектор + безн. помпа
-смениш генерацията с широчина за 1.8 двг-55мм
-преправи стойките на двигатела
-компютър+окабеляване
-радиатор за 1.8 който мисля че няма как да стане+маркучите
-полуоските ще трябва да ги преправяш и тях,но не се знае колко ще издържът на това натоварване
-съответно и окачването за да не се пребиеш
-и като за накрая ше те посъветвам да си смениш и спирачките....поне отпред(за твое добро е)
но пак ти казвам по малко ядове ше имаш с едно G40 двигателче...

- Angeljordan
 - Мнения: 181
 - Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Пазарджик
 - Контакти:
 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта