BuGmaN написа:Едно, спортно разпределителче трябва да ти свърши работа...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
А после трябва Ремап на ЕКУ-то или раздвижно колело.
За съжаление от тоя мотор почти нищо не може да се направи, а и мотора не е от най-читавите излизали от Волфсбург (водната помпа обтяга ремъка, аб ташак работа) има и вариант с карбуратори, два двоини и си свиркаш после:D
vw_golf_2_Memphis написа:филтъра около 1к.с.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
това е най-оптимистичното...
чип на атмосферка не прави почти нищо...стига да може да се сложи
катализатора макс. 2-3к.с.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Голф 2 1.8 мотора го има в два варианта с катализато и без с кат.е 107коня, без кат 112, ама като се има в предвит, че 1.6мотора е доста по слаб истината е май е към 3коня както казваш, то попринцип увеличението на мощността трябва да се дава в проценти, така в цифри е относително, щото на мотор 4.6литра V8 от Форд Мустанг мощността след смяна на филтъра може да се качи и с 10коня да речем
Спектъре зимай чип от Брезел и не се чуди, но не се надявай на чудеса, колата ще се отпуши леко и това е то, катализатора ходи в Крафт за 45кинта ще ти го махнат и цялата работа е става 135кинта ще си доволен, пак казвам от тоя мотор почти нищо не става и няма никакъв потенциал за развитие, а това за 4коня от филтъра го забрави това са смешни историй