Дюзи от Голф 3 GTI 16V на Голф 3 GTI 8V?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Дюзи от Голф 3 GTI 16V на Голф 3 GTI 8V?

Мнениеот driver » Пон 24 апр 2006 17:36


Искам да вдигна мощноста малко на колата си и въпросите ми са:

Стават ли дюзи от Голф 3 GTI 16V на 8V?
Какви други дюзи мога да сложа на Голф 3 ГТИ 115?




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дюзи от Голф 3 GTI 16V на Голф 3 GTI 8V?

Мнениеот niikoo_1 » Пон 24 апр 2006 17:44


driver написа:Искам да вдигна мощноста малко на колата си и въпросите ми са:

Стават ли дюзи от Голф 3 GTI 16V на 8V?
Какви други дюзи мога да сложа на Голф 3 ГТИ 115?


Ама като смениш дюзите трябва и други работи да се направят. Мотора ще иска повече въздух ( а при атмосферните мотори въздуха винаги е малко) ЕКУто също май трябва да се пипне за новите дюзи тъй като те ще имат по-голям дебит, безн помпа, налягане на горивото и др работи. Най-добре е един вал да му сложиш събираш 300евро и поръчваш едно шрикче, после не обаче не знам с поставянето какво става.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Дюзи от Голф 3 GTI 16V на Голф 3 GTI 8V?

Мнениеот Li4o » Пон 24 апр 2006 17:48


niikoo_1 написа:
driver написа:Искам да вдигна мощноста малко на колата си и въпросите ми са:

Стават ли дюзи от Голф 3 GTI 16V на 8V?
Какви други дюзи мога да сложа на Голф 3 ГТИ 115?


.....ЕКУто също май трябва да се пипне за новите дюзи тъй като те ще имат по-голям дебит....

Специално ЕКУ-то мисля, че и така може да остане - то пак ще си отваря дюзите за едни и същи милисекунди, а те като са вече с по-голям дебит ще пускат повече гориво...
А вече дали ще станат и дали пък ще е достатъчно налягането на старата бензинова помпа - трябва да се питат специалистите...

Ама принципно частите на целия двигател са изчислени и оптимизирани много прецизно така, че да работят по определен начин и промениш ли някой компонент във веригата - това задължително оказва влияние на цялата подсистема, в която работи, и е необходимо промяната и на други детайли, които са в взаимовръзка с променения детайл иначе се получават големи простотии.....

Последна промяна от Li4o на Пон 24 апр 2006 17:56, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Дюзи от Голф 3 GTI 16V на Голф 3 GTI 8V?

Мнениеот driver » Пон 24 апр 2006 17:52


Li4o написа:
niikoo_1 написа:
driver написа:Искам да вдигна мощноста малко на колата си и въпросите ми са:

Стават ли дюзи от Голф 3 GTI 16V на 8V?
Какви други дюзи мога да сложа на Голф 3 ГТИ 115?


.....ЕКУто също май трябва да се пипне за новите дюзи тъй като те ще имат по-голям дебит....

Специално ЕКУ-то мисля, че и така може да остане - то пак ще си отваря дюзите за едни и същи милисекунди, а те като са вече с по-голям дебит ще пускат повече гориво...
А вече дали ще станат и дали пък ще е достатъчно налягането на старата бензинова помпа - трябва да се питат специалистите...


Колата ми е с туниг чип който би трябвало да държи повече време дюзите отворени и си мисля, че от към компа съм ОК!

Проблема е, че не знам дали става изобщо монтажа от единия двг. на другия. :?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 24 апр 2006 17:59


Ми тоя чип дето ти си сложил е направен да работи с оригиналната конфигурация на мотора (клапани вал, степен на сгъстяване, дюзи и други работи). Попринцип като се прави силов тунинг на мотора първо се правят всичките промени: валове, пружини, портване, сгъстяване, клапани и т.н и чак на края за да работи мотора с тия работи се препрограмира ЕКУ-то като се сложи нов чип.

Последна промяна от niikoo_1 на Пон 24 апр 2006 18:00, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Дюзи от Голф 3 GTI 16V на Голф 3 GTI 8V?

Мнениеот Li4o » Пон 24 апр 2006 17:59


driver написа:......

Проблема е, че не знам дали става изобщо монтажа от единия двг. на другия. :?

Това не мога да кажа...нека по-запознати да споделят... :roll:
Не искам да ти спамя излишно темата ;)
niikoo_1 написа:...... клапани и т.н и чак на края за да работи мотора с тия работи се препрограмира ЕКУ-то като се сложи нов чип.

Само дето препрограмирането на чипа във връзка с направени промени по колата си е цифра!!!


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 24 апр 2006 19:45


Дюзите трябва да стават, едно и също поколени на един и същ автомобил....

Бош са дюзите и ако не се лъжа са стандартна големина и захват....


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 24 апр 2006 21:04


Пич кат му дадеш повече гориво нищо няма да направиш.Виж някаде в нета за цяло китче:вал ,раздвижно колело и пружини за клапаните цената е около 500$ някаде


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 24 апр 2006 23:53


дюзите не стават, на 2Е!!!
на АБФ дюзите са със странично пълнене и стават само за реиката на АБФ !!!!!


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 25 апр 2006 1:07


....е значи не са стандартни :lol:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 25 апр 2006 9:35


KILLER GTI написа:дюзите не стават, на 2Е!!!
на АБФ дюзите са със странично пълнене и стават само за реиката на АБФ !!!!!


Емо се намеси пръФ.
Много точно го е написал. И дюзите са си стандартни ама за АБФ.
А иначе...
Дори и да ставаха пак трябваше да се прави нов мап на компа.
В зависимост от инжекцион помпата не винаги се сменя тя при изискване за по-високо налягане. Може да се смени само регулатора за налягане, но пак казвам ,че зависи от това какви са възможностите на фабричната помпа.

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта