Искам да вдигна мощноста малко на колата си и въпросите ми са:
Стават ли дюзи от Голф 3 GTI 16V на 8V?
Какви други дюзи мога да сложа на Голф 3 ГТИ 115?
Дюзи от Голф 3 GTI 16V на Голф 3 GTI 8V?
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дюзи от Голф 3 GTI 16V на Голф 3 GTI 8V?
driver написа:Искам да вдигна мощноста малко на колата си и въпросите ми са:
Стават ли дюзи от Голф 3 GTI 16V на 8V?
Какви други дюзи мога да сложа на Голф 3 ГТИ 115?
Ама като смениш дюзите трябва и други работи да се направят. Мотора ще иска повече въздух ( а при атмосферните мотори въздуха винаги е малко) ЕКУто също май трябва да се пипне за новите дюзи тъй като те ще имат по-голям дебит, безн помпа, налягане на горивото и др работи. Най-добре е един вал да му сложиш събираш 300евро и поръчваш едно шрикче, после не обаче не знам с поставянето какво става.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Дюзи от Голф 3 GTI 16V на Голф 3 GTI 8V?
niikoo_1 написа:driver написа:Искам да вдигна мощноста малко на колата си и въпросите ми са:
Стават ли дюзи от Голф 3 GTI 16V на 8V?
Какви други дюзи мога да сложа на Голф 3 ГТИ 115?
.....ЕКУто също май трябва да се пипне за новите дюзи тъй като те ще имат по-голям дебит....
Специално ЕКУ-то мисля, че и така може да остане - то пак ще си отваря дюзите за едни и същи милисекунди, а те като са вече с по-голям дебит ще пускат повече гориво...
А вече дали ще станат и дали пък ще е достатъчно налягането на старата бензинова помпа - трябва да се питат специалистите...
Ама принципно частите на целия двигател са изчислени и оптимизирани много прецизно така, че да работят по определен начин и промениш ли някой компонент във веригата - това задължително оказва влияние на цялата подсистема, в която работи, и е необходимо промяната и на други детайли, които са в взаимовръзка с променения детайл иначе се получават големи простотии.....
Последна промяна от Li4o на Пон 24 апр 2006 17:56, променено общо 2 пъти.
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Дюзи от Голф 3 GTI 16V на Голф 3 GTI 8V?
Li4o написа:niikoo_1 написа:driver написа:Искам да вдигна мощноста малко на колата си и въпросите ми са:
Стават ли дюзи от Голф 3 GTI 16V на 8V?
Какви други дюзи мога да сложа на Голф 3 ГТИ 115?
.....ЕКУто също май трябва да се пипне за новите дюзи тъй като те ще имат по-голям дебит....
Специално ЕКУ-то мисля, че и така може да остане - то пак ще си отваря дюзите за едни и същи милисекунди, а те като са вече с по-голям дебит ще пускат повече гориво...
А вече дали ще станат и дали пък ще е достатъчно налягането на старата бензинова помпа - трябва да се питат специалистите...
Колата ми е с туниг чип който би трябвало да държи повече време дюзите отворени и си мисля, че от към компа съм ОК!
Проблема е, че не знам дали става изобщо монтажа от единия двг. на другия.

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми тоя чип дето ти си сложил е направен да работи с оригиналната конфигурация на мотора (клапани вал, степен на сгъстяване, дюзи и други работи). Попринцип като се прави силов тунинг на мотора първо се правят всичките промени: валове, пружини, портване, сгъстяване, клапани и т.н и чак на края за да работи мотора с тия работи се препрограмира ЕКУ-то като се сложи нов чип.
Последна промяна от niikoo_1 на Пон 24 апр 2006 18:00, променено общо 1 път.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Дюзи от Голф 3 GTI 16V на Голф 3 GTI 8V?
driver написа:......
Проблема е, че не знам дали става изобщо монтажа от единия двг. на другия.
Това не мога да кажа...нека по-запознати да споделят...

Не искам да ти спамя излишно темата

niikoo_1 написа:...... клапани и т.н и чак на края за да работи мотора с тия работи се препрограмира ЕКУ-то като се сложи нов чип.
Само дето препрограмирането на чипа във връзка с направени промени по колата си е цифра!!!
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
KILLER GTI написа:дюзите не стават, на 2Е!!!
на АБФ дюзите са със странично пълнене и стават само за реиката на АБФ !!!!!
Емо се намеси пръФ.
Много точно го е написал. И дюзите са си стандартни ама за АБФ.
А иначе...
Дори и да ставаха пак трябваше да се прави нов мап на компа.
В зависимост от инжекцион помпата не винаги се сменя тя при изискване за по-високо налягане. Може да се смени само регулатора за налягане, но пак казвам ,че зависи от това какви са възможностите на фабричната помпа.
РАСО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта