атмосферка или турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: атмосферка или турбо

Мнениеот Sharky GTI » Пон 25 яну 2010 12:48


...дааа колега стоковия заводски вариянт е с оптимален период на експлоатация,но тук става дума за силов тунинг така че заводската конструкция и максималния ресурс отиват ..... :wink: .
...Stenly изразих се метафорично с думата мазохист :Mr Green Fun .Аз лично си харесвам атмосферния тунинг и по такова проектче работя в момента :) ,за напролет трябва да е готов за "street fights" :drive




Потребителски аватар
snickers_
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: атмосферка или турбо

Мнениеот snickers_ » Пон 25 яну 2010 17:17


ANDREYO написа:аз а кажа за КР и за ВТС ,сток кр моя бивш който е тежичък и неква втс ка сток до втора стоеше до мене и тва не е с всичката газ на голфа и като му сложа трета и втс а изостава мнооого ,а разхода на механичната инжекция какво му има че не разбрах? Веберите ще горят по малко ли? Механичната инжекция(визирам кр защото такова имах) гореше градско с много газ 12-13 а с вебери няма да е никак по надолу mhihi

значи и аз имам кр който няма нищо по него буквално нищо само 2 спортни седалки и горната част на таблото... и с саскотто на тоя моя приятел си ебало майакта проблема е че тва нещо на старта ми взимаот 2 до 3 коли просто то не върти а се изстрелва слагам 2ра задаржам разликата и като боцна 3та кр-а нещо се мъчи да го застига но няма къде на 400 метра да го застигна с тая далга 3та на 4Т-то ,пробвахме некав летящ от 60 2ра цялата заедно и 3та таманпочвам го дапам ма излезна неква кола и тоя спече а за 2рия летяш старт съединителя сдаде багажа са сам свалил скоростите и чакам си зема съединител ще му слагам Ауг 1-ва 2-ра дълги 3та 4та 5та зверски къси (за пример 4тата на ауг-то е по къса от колкото 3та на 4т-то)ииииииииии зимам некви гуми и ако пак не го бием ебем ти и голф-а ебем ти и кр-а
Да не говорим за срама на 1 кила да сме аз да сам 1.8 139 коня той 118 и да не мога да го бия..

:неграмотно

Mod. by Li4o


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: атмосферка или турбо

Мнениеот leonardo_vd » Пон 25 яну 2010 20:57


snickers_ написа:да го питам леонардо го хване некое втс така малко повече по направено че тука имам на 1 приятел само с чип 1.6 16ка и си ебало веко от секъде въриииииииииии колко цлио 2004та рси там 170 коня до 200 заедно абф с валове чипове генерация пак до 200 заедно и тука чувам за некво цлио от старите варненско 1.8 13.7 на 400 метра с валове дросели и сликове и генерация иии Килограми :) направо некво там турбинирано хгт не му се верва от место

Оти не земе да го докараш това ВТС да видиш колко ще му сипя.
Младеж, научи се да говориш на Български език и тогава давай ценни устни съвети. Само за протокола: Пускал съм се с чипосано ВТС и му докарвам 5-6коли и повече на 400м. До 2-ра вървиме заедно, но след 3-та направо спирааа. Същата работа е и с Астра ХЕ. 1-ката е 1.8т само с чип.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: атмосферка или турбо

Мнениеот Li4o » Пон 25 яну 2010 22:27


Темата май се изчерпа... :arrow:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта