Ъпгрейд на спирачки

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Ъпгрейд на спирачки

Мнениеот Adrian-AAA » Пет 05 фев 2010 19:29


racing_team_vidin написа:бате, вземи си регулирай апаратите, не барай ръчната, че ще се напаснат накладките и ще останеш без ръчна.
ръчната няма нищо общо- разучи как работят първо тези апарати


мисля,че сме 2-ма vaskoto1

snickers_ написа:а в магазина жилата за кво да ги взема 2ка или 3ка


за каквато си е колата и като ги сложиш моментално да ми кажеш какъв е ефекта,а тва,че нямаш кантар не е много на добре




Потребителски аватар
snickers_
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ъпгрейд на спирачки

Мнениеот snickers_ » Пет 05 фев 2010 20:41


то твоя като в отворен на маск да не мислиш че по различно от моето дереже :)
са не влизай в спор с кантара щото имаше цела тема :)


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Ъпгрейд на спирачки

Мнениеот racing_team_vidin » Пет 05 фев 2010 20:50


vaskoto1 написа:сложи си жила, не вярвам 30лв да те събарят, регулирай си ръчната на 4 зъба и ако педала не се вдигне с поне 30-40% можеш да ме заплюеш публично.

васко, регулирам апарата с въртене(слагам- хлабаво- въртя още докато паснат-аха) педала не мърда от позицията си независимо от тия 2 резби на жилата дето ги навивам да опъна ръчната.
към сникърса, много ми е интересно като регулираш с ръчната целия апарат, като се по-изтъркат накладките и свършат резбите какво правиш. Сега ще започнете да ме убеждавате, че на всички ви работят механизмите на буталцата за саморегулиране и си имате ръчна докато опре на желяззо

п.п да си сложи жила каквато е колата: хитър си но не достатъчно, нали знаеш колко жила се вграждат на мк2 и мк3, само за протокола аз съм с жила от мк3 гти 2 врати, а колата е........


Потребителски аватар
snickers_
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ъпгрейд на спирачки

Мнениеот snickers_ » Пет 05 фев 2010 21:22


по принцип като ти се изтъркат накладките си слагаш нови
като се поизхабат повече ще си я карам на първи зъб на ръчнат аи пак ще е нагласена

Последна промяна от snickers_ на Пет 05 фев 2010 21:24, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Ъпгрейд на спирачки

Мнениеот ivkata » Пет 05 фев 2010 21:23


За голф 2 GTI има два модела жила-къси и дълги(така знам от моя скромен опит).Дългите са за по старите модели,незнам точно до коя година но мисля че са с малкия прозорец,съответно другите са по къси и са за целия прозорец. :wink: Отдавна си играх с моите апарати ,но доколкото си спомням жилата за ръчната имаха пряка връзка със регулирането на спирачките,както е и при барабанните типове спирачки! :wink: Сигурно заради това,още преди да бях свързал и оправил спирачките вързах жилата за ръчната.От тогава се радвам на страхотни спирачки,и ръчна! :Mr Green Fun


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ъпгрейд на спирачки

Мнениеот vaskoto1 » Пет 05 фев 2010 21:37


racing_team_vidin написа: ........

апарата има саморегулиране. само-регулиране.
няма опасност, ако всичко е профилактирано и работи, да се получи това, което казваш. в крайна сметка това не го е мислил и тествал само един човек... с тия апарати има произведени хиляди коли-не вярвам да имат толкова сериозен недостатък, от никой още незабелязан.
ще ти дам жокер-отговора на твоята ситуация се крие в цилиндърчето-него почти никой не го отваря и малко народ знае как работи и каква роля изпълнява. :idea:

на финала:
в крайна сметка-лично изобщо не ми пука кой в какво вярва. кой както го глава учи...
за мене, моя опит с тия неща говори това, щом вашия е различен-следвайте го, дано няма лошо. :roll:


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Ъпгрейд на спирачки

Мнениеот Adrian-AAA » Пет 05 фев 2010 23:34


racing_team_vidin написа:
vaskoto1 написа:сложи си жила, не вярвам 30лв да те събарят, регулирай си ръчната на 4 зъба и ако педала не се вдигне с поне 30-40% можеш да ме заплюеш публично.

васко, регулирам апарата с въртене(слагам- хлабаво- въртя още докато паснат-аха) педала не мърда от позицията си независимо от тия 2 резби на жилата дето ги навивам да опъна ръчната.
към сникърса, много ми е интересно като регулираш с ръчната целия апарат, като се по-изтъркат накладките и свършат резбите какво правиш. Сега ще започнете да ме убеждавате, че на всички ви работят механизмите на буталцата за саморегулиране и си имате ръчна докато опре на желяззо

п.п да си сложи жила каквато е колата: хитър си но не достатъчно, нали знаеш колко жила се вграждат на мк2 и мк3, само за протокола аз съм с жила от мк3 гти 2 врати, а колата е........



e извинявай каква ти е колата не разбрах :?: (венто ли беше-мк3???) :deal

п.п. само да попитам: сами ли си правите колите или само мохабет си правите с майсторите и спирам да пиша

Последна промяна от Adrian-AAA на Пет 05 фев 2010 23:40, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Ъпгрейд на спирачки

Мнениеот racing_team_vidin » Пет 05 фев 2010 23:38


vaskoto1 написа:
racing_team_vidin написа: ........

:roll:

Нямам намерение да споря с теб, доказал си какво знаеш и какво можеш... дори си ми помагал в моменти, в който съм "запецвал" на определена ситуация. :bowdown

П.п темата на Камтод мисля имаше друга насока, нека не се отклоняваме :wink:
П.П да колата е венто, а е с жила които паснаха перфектно от ГОЛФ 3 ГТИ 2-врат



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта