малко въпроси относно силовия тунинг

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
TheExorcist
Мнения: 304
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:09
Автомобил: Golf 3 94
Двигател: ABF
Местоположение: София

малко въпроси относно силовия тунинг

Мнениеот TheExorcist » Вто 26 окт 2010 17:33


Здравейте,колеги!
От скоро чета с интерес форума и изчетох доста интересни неща.Доста работи ми се изясниха но и наред с това от толкова много информация за всякакви неща имам и някои въпроси породени от това,че ми дойде малко в повечко цялата информация и се пообърках като че ли :? Доста интересни проектчета видях и наистина се радвам,че има и в БГ хора които имат желание да се занимават с това.А най-вече ми хареса това,че има хора които да помагат с идеи и с акъл (смислени идеи и съвети разбира се)
И така...по същество:
Намислил съм да си взема един Г3 ABF и да си му направя някои подобрения (скромни) но за в бъдеще искам и да го турбинирам този ABF,но идеята е да не го гърча много....може би на някакви 0.4-0,5 бара и то ми се иска да е в по-високите обороти (може би от 3500 нагоре).Та в този ред на мисли искам да задам няколко въпроса и евентуално да получа адекватни и изчерпателни отговори на тях.
-Проблем ли ще е за стоковия ABF да се понадуе до 0.5 бара MAX (повече не искам!) без да се пипа по самия мотор и евентуално ако се налага допълнително човъркане по мотора-какво трябва да се пипне :)
-До колкото ми стана ясно от всичко изчетено по форума останах с впечатлението,че студен въздух->повече кислород->по-добро горене.В този ред на мисли има ли смисъл да се подава изстуден въздух на въздушния филтър или кулера си е достатъчен?
Преди някой да каже да използвам търсачката само ще отбележа,че търсих отговори на много въпроси но това което питам определено не ми стана ясно с информацията която изчетох :)




Потребителски аватар
wmalevski
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
Автомобил: Golf Mk5
Двигател: R32 DSG
Местоположение: София

Re: малко въпроси относно силовия тунинг

Мнениеот wmalevski » Сря 27 окт 2010 8:30


Толкова си и търсил,
10 теми по-надолу от твойта е тази
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=52&t=216170
Човека е турбинирал АБФ и е дал отговори на въпроса ти за това колко държи стоковия мотор като налягане (защото и други хора са го питали).

Относно въпроса ти за въздуха, някаде из форума имаше голям спор на тази тема, според мене (лично мнение) има смисъл да се вкарва изстуден въздух, въпроса е дали си заслужава - ако се налага удължаване на пътища и прочие - няма смисъл, но ако просто се чудиш на коя страна да е завъртян филтъра - винаги е по-добре да е по-студен. Пак казвам това си е лично мое мнение.


Потребителски аватар
TheExorcist
Мнения: 304
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:09
Автомобил: Golf 3 94
Двигател: ABF
Местоположение: София

Re: малко въпроси относно силовия тунинг

Мнениеот TheExorcist » Сря 27 окт 2010 21:58


И все пак това не отговаря на 100% на въпросите които съм задал.Доста от проектите съм ги изчел и щом питам за тези неща явно не са ми станали ясни и искам някакво разяснение :)
Колкото това с изстудяването на въздуха...и аз смятам,че ще има някакъв положителен ефект.Но въпроса е дали си струва цялата галимация :roll:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: малко въпроси относно силовия тунинг

Мнениеот Li4o » Пет 29 окт 2010 19:05


TheExorcist написа:И все пак това не отговаря на 100% на въпросите които съм задал.Доста от проектите съм ги изчел и щом питам за тези неща явно не са ми станали ясни.....

Аз предлагам да продължиш да четеш колега и да се върнеш тук, когато имаш вече някакъв по-конкретен въпрос, на който вече ще може да ти се отговори реално и нормално...
viewtopic.php?f=9&t=99412



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта