Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот Kozunak » Пет 11 юни 2010 20:14


Не си давал достатъчно газ. mhihi




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Съб 12 юни 2010 7:02


Май доста инфо ми дадохте. :Mr Green Fun
Считам че е по-добре да се отвори една тема само за изпускателни системи и всеки да споделя там, че ще стане ебати мазалото ако всеки който иска да пита нещо и да сподели ми пише в темата. Още не съм взимал никаква лента, защото се занимавам с дизеловото кабрио, но до 2-3 дена е готово и мисля да се позанимая с колата. Какво ще кажете вместо маркуч за отичането на маслото от турбото сложа тръбичка, че сега малко ми се вижда афиф работата с тоя маркуч близо до колектора.


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот Kozunak » Съб 12 юни 2010 11:29


Никакъв проблем, но ако маркуча ти е читав също не виждам причина да го сменяш.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Пон 14 юни 2010 6:41


Kozunak написа:Никакъв проблем, но ако маркуча ти е читав също не виждам причина да го сменяш.

Точно това че не е читав а само временно е сложен та да може да се пали колата. Та идеята ми е или да си поръчам нов маркуч да ми направят или да го отиграя с тръбичка, което ми се вижда по надежния вариант.


Потребителски аватар
Wayne
Мнения: 486
Регистриран на: Пет 13 юни 2008 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот Wayne » Нед 20 юни 2010 12:28


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот emiltd » Вто 13 юли 2010 8:39


emiltd написа:Leonardo,интересувам се дали са ти налични все още онези железните(хром) джанти-15ките,ако да, продаваш ли ги?


Подобни въпроси са за ЛС!!!
Li4o


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Вто 13 юли 2010 13:08


emiltd написа:Leonardo,интересувам се дали са ти налични все още онези железните(хром) джанти-15ките,ако да, продаваш ли ги?

Заминаха отдавна


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Пон 22 ное 2010 7:44


Малко раздвижване по колата.
След участието ми в тайм-аттак 5-ти кръг в гр.Видин и спечелването на 4-то място в клас S2 от което съм много доволен въпреки че и 3-то място можеше да взема, но съдбата реши да се завъртя не един завой. Както и де е. Дойде време за малко по-сериозно внимание към колата. Сега сме на дередже сваляне на мотора. Идеята е цялостен ребилд на моторетката и сериозно освежаване на купето. Снимки ще има от целия процес. Приемам идеи за СТРИИТ Кейдж.


Потребителски аватар
npachovski
Мнения: 551
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот npachovski » Пон 22 ное 2010 20:58


leonardo_vd написа:Малко раздвижване по колата.
След участието ми в тайм-аттак 5-ти кръг в гр.Видин и спечелването на 4-то място в клас S2 от което съм много доволен въпреки че и 3-то място можеше да взема, но съдбата реши да се завъртя не един завой. Както и де е. Дойде време за малко по-сериозно внимание към колата. Сега сме на дередже сваляне на мотора. Идеята е цялостен ребилд на моторетката и сериозно освежаване на купето. Снимки ще има от целия процес. Приемам идеи за СТРИИТ Кейдж.


Е много бързо му дойде времето за ребилд :roll:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Пон 22 ное 2010 23:37


npachovski написа:
leonardo_vd написа:Малко раздвижване по колата.
След участието ми в тайм-аттак 5-ти кръг в гр.Видин и спечелването на 4-то място в клас S2 от което съм много доволен въпреки че и 3-то място можеше да взема, но съдбата реши да се завъртя не един завой. Както и де е. Дойде време за малко по-сериозно внимание към колата. Сега сме на дередже сваляне на мотора. Идеята е цялостен ребилд на моторетката и сериозно освежаване на купето. Снимки ще има от целия процес. Приемам идеи за СТРИИТ Кейдж.


Е много бързо му дойде времето за ребилд :roll:

Oт толкоз време каране на сток мотор, мисля че е време да отдам заслуженото и да го засиля сериозно.

ПП. Има снимки........ БРУТАЛНИ разглобен голф 1.8т със скъсани ВСИЧКИ тампони от последното рали heavy metal zork


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Сря 24 ное 2010 7:02


Eто и първите снимки.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Изображение


risteee
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 14 ное 2010 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...........

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот risteee » Сря 24 ное 2010 20:48


Каква турбина мислиш да ползваш и електроника? успех с проекта


Longarcheto
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 11 май 2010 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот Longarcheto » Пет 26 ное 2010 8:01


само така ванка :twisted: :twisted:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Вто 30 ное 2010 21:53


Малко напредък:
Изкормихме цялата инсталация и всичко пречещо чистенето на купето.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Eто и една снимчица на път към операционната:
Изображение


ioshi_s_golf
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот ioshi_s_golf » Сря 01 дек 2010 15:51


Супер сте, готин волан си зи зел иначе. Какви коне ще гониш като краен резултат?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта