...колега мотора си соатава пак атмосферка самоче ще е издута на макс сичко,степен на згъстяване,портове на главата,клапани,водачи рязани,вал 288 пак Шрик разбирасе
,изпускатела си ми остава тоя дето сега съм с него 4-1 много по-доволен съм с него отколкото от 4-2-1 колектора с който карах преди,колата е мн по рязка от обороти като я дръпне вала,смукателния колектор и той ще е изцяло променен ръчна изработка малко прекопирана от един Oettinger-ски
,оставам си с VR6-овия дросел и алфовия дебитомер,240цц инжектори и външната помпа от АСЕ-то(механичната инжекция),от скоро съм и с 2Y скорости че CHE-то му блокираха 1-ва и 2-ра след малко подаване на газ преди няколко седмици,при превключване от 1-ва за 2-ра и дотам...избегаха и 2-те та едвам се прибрах до бокса
.Тоя път обаче задалйително като се сабере сичко качвам на дино за настройка че иначе си е бадива работата и никога неможе да се докара това дето трябва да си е
.За сега толко инфо по въпроса,ще разчитам да помагате с съвети за това онова когато има нещо въпроси съмнения и така.