2Е++...атмосферка(stage 3)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: 2Е++...атмосферка

Мнениеот kav4o » Вто 01 фев 2011 21:30


pe6kata написа:
Sharky GTI написа:.Последното масло няма да казвам какво беще няма значение да не почнат мн хора да развиват теорий в темата...


кажи все пак, смятам че всеки е полезно да си има поне едно на ум.

Мен също ме интересува, макар че може да е имало и други фактори за надирането :roll:




Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е++...атмосферка

Мнениеот Sharky GTI » Пет 04 фев 2011 18:29


... та интересуваме гарнитърата за главата,в скалда имаме налична една от Г60 метална и стандартните си метало-клингерит на елринг имаме доста.Та някаде по чуждите форуми бях чел и имаше снимки 2Е сабрано с метална гарнитъра някаква маи беше от Г60.Питамсе възможноли е тъй като днес ги гледах малко за сравнение така сичко им е 1:1 само разликата е в диаметрите за цилиндрите,Г60-то е на 82мм,а 2Е-то на 83 и няколко десети.Тъй като ибез това ще се згъстява металната нямали да свие малко камерата и да згъсти,но как ще доиде работата с буталата,долкото си спомням равнеха с блока не изпъкват в периферията на челата...!? :roll:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: 2Е++...атмосферка

Мнениеот Stenly » Пет 04 фев 2011 18:58


Как ще слагаш гарнитура от 1.8 на 2.0 мотор... осъзнай се малко. Има на 82.5 и нагоре тънки метални гарнитури но са даже по-скъпи от тази на г60,просто търси.


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е++...атмосферка

Мнениеот Sharky GTI » Пет 04 фев 2011 19:02


... требва да има експерименти :Mr Green Fun .Ами карах колегите от магазина да ровчат из каталозите ам нищо метално като за 2Е не намериха :|


Потребителски аватар
caro
Мнения: 557
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: 2Е++...атмосферка

Мнениеот caro » Пет 04 фев 2011 19:31


На AGG 2.0L 8V е метална :да:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: 2Е++...атмосферка

Мнениеот pe6kata » Пет 04 фев 2011 19:45


Stenly написа:Как ще слагаш гарнитура от 1.8 на 2.0 мотор... осъзнай се малко. Има на 82.5 и нагоре тънки метални гарнитури но са даже по-скъпи от тази на г60,просто търси.


ами карах така преди време, докато мотора се разглоби, (проблема не беше от гарнитурата). Така се кара половин година :D


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: 2Е++...атмосферка

Мнениеот indjov_GTI » Пет 04 фев 2011 20:06


колега до колкото разбрах ще пускаш духалка,тогава трябва да разреждаш .....слагай две обикновени гърнитури и гони ...виждал съм така направено 2е и си върви без грижи(той даже човека има тема за него тук)


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е++...атмосферка

Мнениеот Sharky GTI » Пет 04 фев 2011 20:12


абе и на мен ми изглежда доста извратеняшка работа с по-малка гарнитъра затова и писах да споделите и вие мнение по въпроса но е факт,видях го с очите си и четох непомня в кой чужд форум пичагата си беше сабрал мотора с гарнитура от Г60 имаше и снимки и коментари отдолу написани и мен доста ме чуди :roll: .Утре ще карам колегите от "отдел продажби" :mrgreen: да ми търсят пък гарнитура за АGG да ми фокарат и ще сравняваме пак.С нея би трябвало всичко да е точно ;),попринцип с новите бутала гоним съотношение 12.3:1 згъстяване,накрая като премерим сичко и се сметне ще си покаже колко е станало.До сега карах на 11.5:! и решик да пропвам тавана на допустимото :mrgreen: ,тая година да покараме така пък другата мисля да слагам нещто да фучи и да загриба ветар яко mhihi .
... ще ми се да шлаифам коляновия вал и ме интересува каде в София ще ми направят грамотно процедурата че тия наще спецялисти тука във Враца немоо наточат мутика на шмиргел,а за валове да не говорим... реват колегите и ги пращат се на други места,досъа се напатиха и вече несмеят.Та ако някой има инфо да пише каде шлаифат грамотно и е ползвал услугите им и е останал доволен разбирасе и какви пари вземат горе долу за работата.Едно време имаше едни много печени шлаифисти зад Балкан стар,на неколко стотин метра от тва им беше базата имаха всякакви машини за шлаифане,балансиране и каквото се сетиш,но изгубих визитката им,а все не ми остава време да мина покрай тях като ходя натам до София.
Поздрави.


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: 2Е++...атмосферка

Мнениеот indjov_GTI » Пет 04 фев 2011 20:18


Sharky GTI написа:попринцип с новите бутала гоним съотношение 12.3:1 згъстяване,накрая като премерим сичко и се сметне ще си покаже колко е станало.До сега карах на 11.5:! и решик да пропвам тавана на допустимото :mrgreen: ,тая година да покараме така пък другата мисля да слагам нещто да фучи и да загриба ветар яко mhihi .



яснооооо... :D

12.3:1 :shock :bowdown


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е++...атмосферка

Мнениеот Sharky GTI » Пет 04 фев 2011 20:23


...колега мотора си соатава пак атмосферка самоче ще е издута на макс сичко,степен на згъстяване,портове на главата,клапани,водачи рязани,вал 288 пак Шрик разбирасе :wink: ,изпускатела си ми остава тоя дето сега съм с него 4-1 много по-доволен съм с него отколкото от 4-2-1 колектора с който карах преди,колата е мн по рязка от обороти като я дръпне вала,смукателния колектор и той ще е изцяло променен ръчна изработка малко прекопирана от един Oettinger-ски mhihi,оставам си с VR6-овия дросел и алфовия дебитомер,240цц инжектори и външната помпа от АСЕ-то(механичната инжекция),от скоро съм и с 2Y скорости че CHE-то му блокираха 1-ва и 2-ра след малко подаване на газ преди няколко седмици,при превключване от 1-ва за 2-ра и дотам...избегаха и 2-те та едвам се прибрах до бокса :Mr Green Fun .Тоя път обаче задалйително като се сабере сичко качвам на дино за настройка че иначе си е бадива работата и никога неможе да се докара това дето трябва да си е :wink: .За сега толко инфо по въпроса,ще разчитам да помагате с съвети за това онова когато има нещо въпроси съмнения и така.

Последна промяна от Sharky GTI на Пет 04 фев 2011 20:27, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: 2Е++...атмосферка

Мнениеот MITKOGOLF » Пет 04 фев 2011 20:26


Колега слагаи две гарнитури ВИКТОР РЕИНС задвигател АГГ апсолютно еднаквиса,аз карам с такива от доста време без никакви проблеми,успех с проекта.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: 2Е++...атмосферка

Мнениеот MITKOGOLF » Пет 04 фев 2011 20:27


Тъкмо си викам още едно 2е с турбо


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е++...атмосферка

Мнениеот Sharky GTI » Съб 05 фев 2011 10:35


...турбо ще е другата година ;),сега като приключи тоя атмосферен варянт "stage 3" :mrgreen: почвам леко полеко да осигурявам бюджета,имам си един фонд дето в него влиза всеки месец една сума пари които се използват само за тази цел.Та попринцип бях замислил да проверя дали мога да сложа глава от АЕК мотор щото смукателите и са отпред,а некато на другите 8 клапанови отзад над изпускатела(голема простотия според мен).Исках да разпила портовете на главата от АЕК-то на максимум,да и набия други клапани и водачи като на 2Е-то,да сложа новия вал 288',но незнам дали вал като за 2Е ще стане на глава от АКЕ.Замисала на цялата работа с тази глава беше да се ползва това че смукателните портове са отпред и да се монтират 4 дросела на 50мм от Yamaha R1 с които разполагам :Mr Green Fun .Атмосферка згъстена на макс с вал с такива градуси+дросели и 4-1 изпускател... тази комбинация ще да е доста интересна за street автомобил :олелеее


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот vipra » Съб 05 фев 2011 10:54


на по новите ABF също е метална гарнитурата /след 1995г./


Потребителски аватар
caro
Мнения: 557
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: 2Е++...атмосферка

Мнениеот caro » Съб 05 фев 2011 11:47


[quote="Sharky GTI"]..Та попринцип бях замислил да проверя дали мога да сложа глава от АЕК мотор щото смукателите и са отпред,а некато на другите 8 клапанови отзад над изпускатела(голема простотия според мен).Исках да разпила портовете на главата от АЕК-то на максимум,да и набия други клапани и водачи като на 2Е-то,да сложа новия вал 288',но незнам дали вал като за 2Е ще стане на глава от АКЕ./quote]
За тази цел ти трябва глава от ABA същата като на AEK само ,че 2000 \8v. Този двигател се слага на G3 GTI за USA. Има такъв във Шумен в една автоморга ,но му искат 600 лв.,ако искаш мога да питам колко ще искат само за главата \ не оборудвана\.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта