то всичко опира до пари ама ...
според мен взимай КР или даже АБФ цял - всички знаем че това е най добрия мотор правен от ВФ ...
стандартното долнище издържа до 300кс на гумите
доколкото знам - по късните модели са с кован колянов вал...
газоразпределение - има разлика в главите на КР и АБФ - КР- по добре пълни но по зле изхвърля газовете докато при АБФ е обратното
Принципно в Америка прават следното ( там няма АБФ ) взимат 2 литров 8 клапанов блок с означение АБА ( ако не се лъжа е с кросфлоу глава - пълни отпред и изхварля отзад ) и му надяват 1.8 16в глава щот по добре пълни ... и ползват стандартните бутала от 8 клапанния.
та по принцип за да си спестиш нерви не каращисвай а си вземи читав АБФ мотор и си ок....
това е което аз бих направил ако нямах 1.8 16в вече .....

Белия Golf 2 Turbo...
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
!
3-ков мотор никога няма да си сложа на колата .... наи много глава от АБФ да се прежаля ...
сектанска му работа ....
Има о6те малко време за размисал така 4е ....
сектанска му работа ....
Има о6те малко време за размисал така 4е ....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта