:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Белия Golf 2 Turbo...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 04 авг 2006 9:36


то всичко опира до пари ама ...

според мен взимай КР или даже АБФ цял - всички знаем че това е най добрия мотор правен от ВФ ...

стандартното долнище издържа до 300кс на гумите

доколкото знам - по късните модели са с кован колянов вал...

газоразпределение - има разлика в главите на КР и АБФ - КР- по добре пълни но по зле изхвърля газовете докато при АБФ е обратното

Принципно в Америка прават следното ( там няма АБФ ) взимат 2 литров 8 клапанов блок с означение АБА ( ако не се лъжа е с кросфлоу глава - пълни отпред и изхварля отзад ) и му надяват 1.8 16в глава щот по добре пълни ... и ползват стандартните бутала от 8 клапанния.

та по принцип за да си спестиш нерви не каращисвай а си вземи читав АБФ мотор и си ок....

това е което аз бих направил ако нямах 1.8 16в вече .....




Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Пет 04 авг 2006 9:58


3-ков мотор никога няма да си сложа на колата .... наи много глава от АБФ да се прежаля ...
сектанска му работа ....
Има о6те малко време за размисал така 4е ....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта