Цена на ролбара между предните амортисъори-голф2/джета2
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
купето малко или много е динамично........ найстина тези неща служат да заздравят кумето от усуквания, но само при автомобили със подчертано твърно/спортна окачване........ тогава деформационните/да ги кажа така/ сили се пренасят върху купето, защото амортесьорите немегат да ги поемат. Твърдото купе означава пренцепно колкото шасито е по твърдо ... толкова и гумите държат повече в завой........просто 1то води регото за ръка.......на много от тези "бар"-ове има и винт за допълнително натягане както и при амортисьорите /примерно кони/, незнам защо /сигурно е до цената/ но малко хора в БГ сменят не само амортисьори и пружини, но и тампоните на носачите...има специялни много твърди повечето са в някакви цветове.....и струват 3 пъти по-скъпо това хубаво, но тогава къде отиват онези сили дето си ги кръстих деформационни .в заварките на купето.......затова на всички бегачки шефовете са едни голяями и грозни, т.е. подсилени.........
лошото е че нашите пътища не отговарят на нищо и честно казано имам 3-ма приятели с така направени коли, вярно по са стабилни но след като смениха и окачването........а и гумите ги сменят да кажем на 20-30 хил. , но нали знаете щом като питаш за цена , значи неможеш да си го позволиш
Не съм разбирач, но се опитвам да ръсъждавам надявам се в правилна посока
лошото е че нашите пътища не отговарят на нищо и честно казано имам 3-ма приятели с така направени коли, вярно по са стабилни но след като смениха и окачването........а и гумите ги сменят да кажем на 20-30 хил. , но нали знаете щом като питаш за цена , значи неможеш да си го позволиш
Не съм разбирач, но се опитвам да ръсъждавам надявам се в правилна посока
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта