Цена за диностенд на час?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Цена за диностенд на час?
Ми не са другите три, а са общо 5. И почти всичките са различни
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Цена за диностенд на час?
Добре де Проспийд се пише а диното е Dynapack
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Цена за диностенд на час?
За него знам, че мери на хъбове. Ама какво - по-чувствително и точно ли е? Сериозно питам - не съм запознат с динотата и всяка такава информация ще ми е полезна.
Re: Цена за диностенд на час?
Колега, един съвет от мене, това с дино-стендовете е доста изтъркана тема, но кое какво мери, няма чак такова значение! Или поне не би трябвало да има, но хората си спорят! Това дали диното ще ти измери 10-15кс в повече или по-малко, няма голямо значение поне според мен! Важното е да си направиш колата и да си доволен, другото е цифромания!
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Цена за диностенд на час?
Ама аз въобще не търся вярност на диното. Искам просто ако има 20Nm разлика между между 2 ръна да се виждат ясно и консистентно. Т.е. всеки път да мери едно и също.
А общият въртящ момент се очаква да е около 300-350 Nm. Колко - по-точно ще се разбере тия дни .
А общият въртящ момент се очаква да е около 300-350 Nm. Колко - по-точно ще се разбере тия дни .
- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Цена за диностенд на час?
Vizor написа:Ми не са другите три, а са общо 5. И почти всичките са различни
Кое им е различното , професоре, че шарките на ролерите са различни, или че са различни марки, айде да не те започвам... Човека пита за най-консистентно дино а то е едно в БГ именно Динапак-а. И не защото е на Проспийд а заради принципа му на измерване.
Тук не говорим за ТОЧНОСТ на измерването а за ПОВТАРЯЕМОСТ, не измествайте темата в друга посока щото и там има доста да се спори.
Росене, не знам колко си навътре с теорията на Дизелите с директно впръскване но не е толко лесно колкото изглежда да се настрой ТДИ особено аванса, надявам се да си се подготвил със солидно количество теория щото дори и ARP шпилките на главата няма да те спасят.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Цена за диностенд на час?
Ми аз ти гарантирам, че при правилно вързани автомобили и нагласен рамп рейт и още хиляди глупости за скорост от къде и как.. почти всички дина в България могат да държат повторяемост на стойностите! И кое им е еднаквото на мустанга и на мейнлайна?! Само валците ли? Айде начетен човек си недей така! Сигурен съм, че разликите ги знаеш до болка. Аз съм на друго мнение за стенда баш за настройка!
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Цена за диностенд на час?
niki7878 написа:Vizor написа:]...
Росене, не знам колко си навътре с теорията на Дизелите с директно впръскване но не е толко лесно колкото изглежда да се настрой ТДИ особено аванса, надявам се да си се подготвил със солидно количество теория щото дори и ARP шпилките на главата няма да те спасят.
Знам . Затова ще давам културка. В момента е до 20 градуса аванс. На дино ще мръдна максимум с още някой и друг градус. Идеята обаче е да се провери и аванса на малките количества гориво за да се гони КПД. Ако пък дигна глава - нова гарнитура, шлайф и връщам някой и друг градус. Тъкмо ще знам къде е лимита.
Мисля да не минавам авансите на стоков PD мотора. Че той е и по-разреден и предполагам там някъде ще ми е лимита. Аз пък ще съм и с по-голяма дебит на впръскването след като сложа и 11мм ротор. Та ще стискам палци да не предобря нещата.
- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Цена за диностенд на час?
Vizor написа:Ми аз ти гарантирам, че при правилно вързани автомобили и нагласен рамп рейт и още хиляди глупости за скорост от къде и как.. почти всички дина в България могат да държат повторяемост на стойностите! И кое им е еднаквото на мустанга и на мейнлайна?! Само валците ли? Айде начетен човек си недей така! Сигурен съм, че разликите ги знаеш до болка. Аз съм на друго мнение за стенда баш за настройка!
За да не изглеждаш глупаво в последствия няма да коментирам това дето си го написал, само ще задам няколко въпроса пък ти ако им намериш отговорите ще разбереш защо най-повтаряемото и от там най-доброто дино за настройка е Динапака в БГ.
Колко и какви "загуби" (ползвам този термин макар че не е точен, защото с другите ще стане много дълго) има в автомобилната гума при загряването и?
Как се променя температурата на автомобилната гума при прогресивмо натоварване?
Колко и как се изменя характеристиката на "спирачката" на ролерското дино? Макар, че на диното на което ти имаш опит е най-добрата спирачка...
Колко е процентната разлика от рън до рън дадена от завода производител на ролерските стендове и на Динапака?
Айде със здраве и да не се закачаш с мен на тема стендове, че си ми слабост.
- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Цена за диностенд на час?
brum написа:niki7878 написа:Vizor написа:]...
Росене, не знам колко си навътре с теорията на Дизелите с директно впръскване но не е толко лесно колкото изглежда да се настрой ТДИ особено аванса, надявам се да си се подготвил със солидно количество теория щото дори и ARP шпилките на главата няма да те спасят.
Знам . Затова ще давам културка. В момента е до 20 градуса аванс. На дино ще мръдна максимум с още някой и друг градус. Идеята обаче е да се провери и аванса на малките количества гориво за да се гони КПД. Ако пък дигна глава - нова гарнитура, шлайф и връщам някой и друг градус. Тъкмо ще знам къде е лимита.
Мисля да не минавам авансите на стоков PD мотора. Че той е и по-разреден и предполагам там някъде ще ми е лимита. Аз пък ще съм и с по-голяма дебит на впръскването след като сложа и 11мм ротор. Та ще стискам палци да не предобря нещата.
Жокера е ПИКОВИ НАЛЯГАНИЯ В ЦИЛИНДЪРА, обаче аз поне не знам някой в Бг да има такава апаратура за измерването им... Има обаче математически начини за изчисляване на въпросните налягания...
А и гориво и аванс трябва да се правят едновременно...
П.С. Помисли за конструктивните разлики между ПД и ВП ТДИ-тата като например налягания на впръскване. То е особено важно за скоростта на образуване на гориво-въздушната смес от там скоростта на изгарянето и а това пък влияе върху налягането в цилиндъра.
Айде стига толко, че и без това много се разприказвах!
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Цена за диностенд на час?
niki7878 написа:Колко и какви "загуби" (ползвам този термин макар че не е точен, защото с другите ще стане много дълго) има в автомобилната гума при загряването и?
Как се променя температурата на автомобилната гума при прогресивмо натоварване?
Колко и как се изменя характеристиката на "спирачката" на ролерското дино? Макар, че на диното на което ти имаш опит е най-добрата спирачка...
Колко е процентната разлика от рън до рън дадена от завода производител на ролерските стендове и на Динапака?
Айде със здраве и да не се закачаш с мен на тема стендове, че си ми слабост.
За всичко, което изброи тук mainline има настройки и мисля, че го каза много точно "най-добрата спирачка" И даже е толкова добра, че хората са измислили как да мерят torque split-а и да синхронизира предната и задната ос така, че да не строши раздатките примерно и всичко е софтуерно съответно, а не механични връзки!
Прав си много за настройката на дизелите до колкото аз съм запознат (а това знаеш, че е страшно ограничено!! просто никога не съм се интересувал и са ми ужасно слаба страна. Дет се вика каквото го знам - го знам от теб!), но за дино стендовете не мога да се съглася просто. Започна от едно и не ми отговори за разликите. За гумата оки.. съгласен съм!
Особено за настройка спирачките са по-добрия вариант според мен!!А тея хидравлики на хъбовете като загреят какво става? Няма спор, че инерционното дино и дайнапак-а са сравнително добри за измервания, но за настройка мисля, че е ясно на всички, че brake loaded шаси-динамометрите са по-добри. Вече зависи от оператора и от мапъра, но знам, че знаеш много добре за какво става дума.
Мисля, че тоя спор е по-готино да го водим F2F отколкото тук в темата на момчето.
Re: Цена за диностенд на час?
Vizor написа:
Мисля, че тоя спор е по-готино да го водим F2F отколкото тук в темата на момчето.
Може би трябва , ако няма , да се направи отделна тема за различните дино - стендове , какви има , какви има у нас , как работят , предимства , недостатъци .
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Цена за диностенд на час?
Аз нямам нищо против такава тема! Би било интересна за всички особено ако се изказват технически грамотни хора като Николай, от които всички можем да научим нещо и интересно, и полезно!
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Цена за диностенд на час?
niki7878 написа:...
Жокера е ПИКОВИ НАЛЯГАНИЯ В ЦИЛИНДЪРА, обаче аз поне не знам някой в Бг да има такава апаратура за измерването им... Има обаче математически начини за изчисляване на въпросните налягания...
А и гориво и аванс трябва да се правят едновременно...
П.С. Помисли за конструктивните разлики между ПД и ВП ТДИ-тата като например налягания на впръскване. То е особено важно за скоростта на образуване на гориво-въздушната смес от там скоростта на изгарянето и а това пък влияе върху налягането в цилиндъра.
Айде стига толко, че и без това много се разприказвах!
Ясно ми е и това, но ми е ясно и че няма да си намеря уред за него. Гледах парите им и сумите за контролера и датчика са доволно високи...
Но не знаех, че може да се пресмята! Ще се поровя в нета да видя какво ще излезне. Благодаря за това.
Относно разликите в начина на впръскване - не съм абсолютно наясно колко налягане качва нормалната роторна помпа. Нито на какво налягане врпъсква PD-та. Но би трябвало на PD-то да е по голямо, тъй като дюзите им са с по-малки отвори. Налягането на впръскване също не знам какво влияние оказва, но предполагам, че като се поровя за това как се смята пиковото налягане в цилиндрите ще разбера каква роля играе. Благодаря и за този жокер .
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Цена за диностенд на час?
niki7878 написа:...Има обаче математически начини за изчисляване на въпросните налягания...
Може ли още един жокер с информация къда да чета за това как се изчислява пиковото налягане в цилиндрите?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта