Здравейте Колеги,
Като всяко начинание и това започва с фазата на проучването - та имам имам някой въпроси, който искам да уточня с ваша помощ:
Първо да започна с това какво желая да постигна като резултат - около 250 коня на вала, но първо искам да го подкарам нормално в купето на тройката и после ще се мислят промените по мотора.
От това, което намерих като информация мотор си пасва на тампоните - само май има заигравка със стойката на масления филтър (но това само ако стойката на 1.8т е с 4 болта)
1. Кое е по-добре само мотор, скорости и инсталация да взема или цяла кола за донор?
2. Коя скоростна кутия да ползвам - във форума чета, че слагат маховик и съединител от абф на 1.8т - а като кутии, коя е по-издръжлива/по-подходяща?
3. Ако ползвам скоростите на 1.8т мога ли да си ползвам моите полуоски (съответно ако се ползва кутията на абф този въпрос отпада)?
4. Педала на газта - какво трябва да се променя (нали 1.8т е с електронна газ)?
5. След смяната на инсталацията на мотора, мога ли да си ползвам моето табло?
6. Бензиновата помпа от 1.8т ли трябва да сложа и ще пасне ли на мястото на старата?
7. На колко мм трябва да е генерацията - има ли други особености при нея?
8. Може ли да се събере челен кулер пред водния радиатор без да се преправя предната броня?
9. Нещо друго което пропускам?
Целта на темата е да се изясни концепцията на цялото начинание, за да може при започване на работата по колата да има максимално малко неизвестни.
Предварително Ви благодаря за мненията и съветите.
Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: abf
- Местоположение: София
- Контакти:
- vw__fen
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
V.Nanovski написа:Здравейте Колеги,
Като всяко начинание и това започва с фазата на проучването - та имам имам някой въпроси, който искам да уточня с ваша помощ:
Първо да започна с това какво желая да постигна като резултат - около 250 коня на вала, но първо искам да го подкарам нормално в купето на тройката и после ще се мислят промените по мотора.
От това, което намерих като информация мотор си пасва на тампоните - само май има заигравка със стойката на масления филтър (но това само ако стойката на 1.8т е с 4 болта)
1. Кое е по-добре само мотор, скорости и инсталация да взема или цяла кола за донор?
2. Коя скоростна кутия да ползвам - във форума чета, че слагат маховик и съединител от абф на 1.8т - а като кутии, коя е по-издръжлива/по-подходяща?
3. Ако ползвам скоростите на 1.8т мога ли да си ползвам моите полуоски (съответно ако се ползва кутията на абф този въпрос отпада)?
4. Педала на газта - какво трябва да се променя (нали 1.8т е с електронна газ)?
5. След смяната на инсталацията на мотора, мога ли да си ползвам моето табло?
6. Бензиновата помпа от 1.8т ли трябва да сложа и ще пасне ли на мястото на старата?
7. На колко мм трябва да е генерацията - има ли други особености при нея?
8. Може ли да се събере челен кулер пред водния радиатор без да се преправя предната броня?
9. Нещо друго което пропускам?
Целта на темата е да се изясни концепцията на цялото начинание, за да може при започване на работата по колата да има максимално малко неизвестни.
Предварително Ви благодаря за мненията и съветите.
1- аз залагам на цяла кола за донор ... така е най-добре ... да ти е мирна главата
2- от кутии не разбирам ...
3- --------
4- сменяй цялата конзола ...
5- за таблото незнам ...
6- незнам нито на едната къв и е дебита нито на другата ...
7- за генерацията също по-запознатите да кажат
8- невярвам ...
9- може би пропускаш много неща ...
Успех с проекта и дано съм бил поне малко полезен
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
V.Nanovski написа:З
4. Педала на газта - какво трябва да се променя (нали 1.8т е с електронна газ)?
Зависи от донора ти. AGU (примерно) е с жило на дросела.
- ChronoS
- Мнения: 963
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
- Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
- Двигател: 2_9 Syncro
- Местоположение: мадан/Пловдив
- Контакти:
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
Колегата baivan сложи AGU мотор в неговото венто.Свържи се с него много е точен и ще ти обясни всичко което те интересува.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
vw__fen написа:
...
Успех с проекта и дано съм бил поне малко полезен
така като си препрочетеш мнението, виждаш ли нещо което би било от полза? Иначе наистина имаш желание
-трябва ти само оборудван мотор с инсталацията...
-таблото може да си остане 3-ковото, важното е че и двата мотора са 4 цилиндрови. Имаше нещо табло-имобилайзер... при 4-ката не съм се интересувал в детайли. Може и 4-ковото да си качиш.
-кутията също от 3-ката. 5-степенната от голф4 не е по-здрава от абф-ската. Оставаш си и със абф-ския стартер
-така както се целиш към 250 коня, маховик от абф и съединител от вр6 ще вършат перфектна работа, при това евтино и надеждно
-63мм ще са идеални
- за тия коне не трябва кой знае колко голям кулер. смятам че може да се побере подходящ, така че да не се реже отпред
успех
- Petrolhead
- Мнения: 2127
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
Защо ще сменяш моторите?
Турбинирай абфа, доволен ще останеш
Турбинирай абфа, доволен ще останеш
- GTI 16V ABF
- Мнения: 752
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 2.8 VR6 - AAA
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
Petrolhead написа:Защо ще сменяш моторите?
Турбинирай абфа, доволен ще останеш
И аз мисля така също,ако турбинираш абф-а ще си доволен а пък и няма да са толкува разправийте но ти си знаеш и преценяваш,успех
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
Petrolhead написа:Защо ще сменяш моторите?
Турбинирай абфа, доволен ще останеш
От крайната цена след турбинирането на абф-а определено няма да остане доволен.
Много по-лесно е да смени мотора, отколкото да влезе в сватбата с турбинирането.
п.с лафа най-лесно и евтино се турбинира турбо мотор важи в пълна сила
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: abf
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
Здравейте Колеги,
По съвет на наш колега, който е много навътре в нещата ще сменям мотора, а няма да турбинирам абф.
Още един въпрос - мога ли да си ползвам моя радиатор?
По съвет на наш колега, който е много навътре в нещата ще сменям мотора, а няма да турбинирам абф.
Още един въпрос - мога ли да си ползвам моя радиатор?
- Petrolhead
- Мнения: 2127
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
Не за забравяй че колегата иска засилено 1.8Т
Което значи едни 5000 без да смятаме разходите по суопа
Което значи едни 5000 без да смятаме разходите по суопа
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
с качването и закупуването на мотора, и силовата част по него, никакъв проблем няма да е да се вмести в 5 бона. 250коня както гони, няма да натоварят финансово.
ако мотора е добър, което се установява по определени начини, даже няма да се отваря.
ако мотора е добър, което се установява по определени начини, даже няма да се отваря.
- Petrolhead
- Мнения: 2127
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
Значи говорим за различни проекти. Аз не мога да си представя засилване на мотор без да се отвори преди това.
Има не една тема във форума относно засилване на 1.8т и неговата цена.
Има не една тема във форума относно засилване на 1.8т и неговата цена.
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: abf
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
Колеги, нека първо го подкараме в купето на тройката пък после ще го засилваме, все пак си мисля че с челен кулер и хубави настойки ще стане много добре. Пък като умалее тогава ще го засилвам.
Каква част от периферията ( примерно алтернатор или компресор за климатика) мога да ползвам?
Каква част от периферията ( примерно алтернатор или компресор за климатика) мога да ползвам?
- Petrolhead
- Мнения: 2127
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
Обясни ми, моля те, защо ще сменяш мотора.
Абф с турбо ще е по-евтино, по-мощно и по-лесно за правене.
Абф с турбо ще е по-евтино, по-мощно и по-лесно за правене.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т
Petrolhead написа:Значи говорим за различни проекти. Аз не мога да си представя засилване на мотор без да се отвори преди това.
Има не една тема във форума относно засилване на 1.8т и неговата цена.
ако искаш си представяй. Добре че лекарите не разсъждават така, че вместо прегледи направо щяха да те режат
има два типа мотори- здрави и за ремонт
когато мотора ти е перфектен- и като компресия и като налягане на маслото, не гори масло, не виждам причина да тръгнеш да сменяш оригинални здрави части. Даваш пари и даже не знаеш какво всъщност слагаш. Веднъж я направих тая грешка.
250коня не изискват каквото и да е престараване по отношение на мотора.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта