Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот shpeki » Пон 25 юли 2011 17:32


sk. написа:В 800лв. включвам най-обикновен китайски кулер, заедно с тръбите, силиконовите снадки (които струват майка си и баща си, ако са закупени от някоя "ГОЛЯМА" тунинг фирма), работата на майстора и Т–скоби, мисля, че се казваха, скобите с които се хващат силиконовите снадки за алуминиевите тръби. Отделно, ако иска колегата да стане и добре визуално може да реши да си ги пръсне в някакъв цвят, което са си още 50-100лв предполагам ;)

Надявам се да съм се аргументирал добре, като се има предвид, че 2 пъти го плащам моя кулер и ми предстои да плащам 3-ти път след няколко дена, живот и здраве! Не знам, каква е сметката, ако си го правиш сам с тръби и колена от типа "Я, това ми е останало.. дай да не го хвърлям, ще го сложа и него!". Разбира се,че има и евтини варианти, но ако човека не разбира толкова да си ги направи сам, мислите ли, че някой от сериозно занимаващите се хора ще му обърне внимание?


Това, че тебе са те минали да плащш на тройни цени цени въобще няма общо. Китайски кулер за 800 лева :banghead: :banghead: :banghead:




Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот shpeki » Пон 25 юли 2011 17:35


Cordoba16vt написа:ти хубаво смяташ ама тук ставаше въпрос за това дали да се извади абф=а и да се сложи 1.8т???парите са едни и същи и за дявата мотора, повярвай ми . а разликата в въртящ момент е огромна :) . стандартния кулер на 1.8 т за нищо не става , електрониката също, дюзите и те са пътници , няма читави турбо пътища... :да:


Не съм видял някой с моднато 1.8Т за примерно 300 коня да сменя електроника. И до 400 също не съм виждал. То всъщност мое и купето да си смениш, нищо не ти пречи. Въпроса е има ли нужда.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот sk. » Пон 25 юли 2011 23:25


Май модераторите и в този раздел ще ме предупредят "официално", ама айде...
абе ти четеш ли какво съм писал бе?! Ок... айде ще ти задам въпроса по следния начин.
Да кажем, че частите ти излизат около 400лв (235лв най-евтиния кулер и около 120-30лв за 6бр. 90 градусови тръби.. друго няма да смятам. Айде прибави и 50лв за силиконови снадки!). Да кажем, че си си майстор с работещ сервиз, който има непрекъснато клиенти, и трябва да си направиш кулер. Направата на кулера ще ти отнеме минимум 1 ден 100% заетост. Тоест няма да работиш върху клиентски коли, а само върху твоята.. Айде сега ми кажи, като изпуснеш 5 клиентски коли днеска по 40лв всяка.. На колко парички ще ти стъпи?! Опа извинявай сметката крива ли излиза? Ами скоби? Ами заварки? Ами рязане на бронята, ако се налага? Ами, ако отидат вместо един ден работа, два дни?

Както и да е.. почнахме да водим спор доста далече от темата! Не знам хората, които си вадят хляба с това какво мислят, но според мен сметката ми относно времето, което ще загубиш е доста правдоподобна! :wink:
Ти разбира се можеш да ме светнеш как не съм прав! Мен ще ме научиш на икономика, Келеша преди 2-3 дена го научи как да Мапва ИХИ-та и да ги върти на 2 бара..


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот dobrin » Пон 25 юли 2011 23:32


Ще помоля споровете да се водят на друго място, а тук да се придържате към темата и да спазвате добрия тон.


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 26 юли 2011 9:12


shpeki написа:
Cordoba16vt написа:ти хубаво смяташ ама тук ставаше въпрос за това дали да се извади абф=а и да се сложи 1.8т???парите са едни и същи и за дявата мотора, повярвай ми . а разликата в въртящ момент е огромна :) . стандартния кулер на 1.8 т за нищо не става , електрониката също, дюзите и те са пътници , няма читави турбо пътища... :да:


Не съм видял някой с моднато 1.8Т за примерно 300 коня да сменя електроника. И до 400 също не съм виждал. То всъщност мое и купето да си смениш, нищо не ти пречи. Въпроса е има ли нужда.


шпеки , облъчвани всякакви ама като видя кола над 1 бар с дебитомер и бягам надалеч:) а и конете на една такава конверсия не са най-важното, топли, студени стартове, средни режими на работа, също са фактор . :beer


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 26 юли 2011 9:26


Добре, никой ли няма да каже, коя е тази електроника на АБФ-а дето може да се мапва за турбо? Или всички гледате да се покажете колко знаете :evil:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 28 юли 2011 22:37


Чети фнимателно :roll:
GTI 16V ABF написа: тези мисля дето са произведени преди 95-та не става със стоковата електроника ;)


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Смяна на двигател - от АБФ към 1.8т

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 29 юли 2011 9:22


Аз пък разбрах, че тези който имат имобилайзер :arrow:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта