Правен изпускател 4-2-1 срещу оригинален от Г3 16в юбилейка.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Правен изпускател 4-2-1 срещу оригинален от Г3 16в юбилейка.

Мнениеот Iago » Пет 30 сеп 2011 21:35


Здравейте колеги, колата ми е Голф 3 АБФ с изпускател от юби - с хубавите тръби. Обаче се замислям ще има ли някакъв ефект от правен/ибейски изпускател. Защото макар и не с перфектна геометрия все пак е тръбен, 4-2-1 и не е мачкан като другия тип. Ще мина на права генерация с 1 резонатор и се чудя за колектора.. все пак 400+ лева, ако ефект няма да има не ми се дават.
Сещам се за едно изказване на Нико.. който беше чел по чуждите форуми някъде че казват така: ако колата не се мисли да минава 180-190 коня.. колектора няма снисъл да се пипа.

Интересно ми е вие какво ще кажете. И най-вече такива които имат конкретния опит.




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Правен изпускател 4-2-1 срещу оригинален от Г3 16в юбилейка.

Мнениеот Stenly » Пет 30 сеп 2011 22:47


За да мислиш за по добро празнене на цилиндрите трябва и да пълниш т.е. Нико в случая е прав. От стоковия колектор нищо не става ако ще развиваш мотора нагоре като мощност трябва нещо,което е сметнато според това с какви части ще засилваш мотора,всичко е навързано. В този случай и китайския колектор от ибей може да вложи нещата..


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Правен изпускател 4-2-1 срещу оригинален от Г3 16в юбилейка.

Мнениеот Iago » Съб 01 окт 2011 7:14


Така е, а и там е работата, че няма да слагам валове.

А всеки казва резултата е страшен от колектор.. ама мен нещо ме гложди, че не е точно така. Май ще си спестя 400-500-те лева и ще доспестя за софтуер на дино (примерно).. и ще се возя на колата, че само нещо се прави. :beer


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Правен изпускател 4-2-1 срещу оригинален от Г3 16в юбилейка.

Мнениеот hose » Съб 01 окт 2011 21:36


Аз,на времето като купих хедера от Краси(neon) и го сложих на сивото корадо(1.8 16V),без никакви други подобрения,освен един панелен K&N и нови свещи,колата си промени поведението страшно много.Да факт е,че този на Краси не беше Ибейски,но според мен един хедер подобрява поведението на колата,особено във високия диапазон....Поне при мен беше така..... :? 8)


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Правен изпускател 4-2-1 срещу оригинален от Г3 16в юбилейка.

Мнениеот Stenly » Съб 01 окт 2011 22:22


Вдига нютони Пепи затова си усетил не толкова коне ;)


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Правен изпускател 4-2-1 срещу оригинален от Г3 16в юбилейка.

Мнениеот Iago » Нед 02 окт 2011 0:18


hose написа:Аз,на времето като купих хедера от Краси(neon) и го сложих на сивото корадо(1.8 16V),без никакви други подобрения,освен един панелен K&N и нови свещи,колата си промени поведението страшно много.Да факт е,че този на Краси не беше Ибейски,но според мен един хедер подобрява поведението на колата,особено във високия диапазон....Поне при мен беше така..... :? 8)
Ако не се лъжа 1.8то е с чугун, а абф-а си е с тръбен. Това не е маловажно.


Потребителски аватар
55555
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 27 фев 2008 12:15
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Правен изпускател 4-2-1 срещу оригинален от Г3 16в юбилейка.

Мнениеот 55555 » Нед 02 окт 2011 20:30


Мога да дам пресен пример от приятел който кара троика АБФ юбилеика.От няколко месеца лично аз търсех 4-2-1 и намерих наскоро такъв но втора ръка и то китаец.Взех го и по неговите размери направихме подобие за юбито като ползвахме малко по дебелостенни тръби но със същият вътрешен диаметър Ф38.При мен с чугуна от КР няма да казвам че разликата е осезаема във всички обороти но и спрямо юбилеиния колектор на АБФ във голф 3 се усети приятна разлика главно във средни и високи обороти.Троиката няма чип но последваха два изпускателни от АБФ по лек маховик и AYH кутия и китайското копие мисля че си пасна много добре и това се доказа от летящи стартове с други автомобили.Ако нямаш пари за скъпи колектори и големи изисквания от атмосферката вземи китаец,върщи работа но докога времето ще покаже :mrgreen: доста тънички са въпреки че някой ще кажат че това е така за да могат по бързо да загряват но това зависи и от материала.


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Правен изпускател 4-2-1 срещу оригинален от Г3 16в юбилейка.

Мнениеот Iago » Нед 02 окт 2011 22:33


55555 написа:Мога да дам пресен пример от приятел който кара троика АБФ юбилеика.От няколко месеца лично аз търсех 4-2-1 и намерих наскоро такъв но втора ръка и то китаец.Взех го и по неговите размери направихме подобие за юбито като ползвахме малко по дебелостенни тръби но със същият вътрешен диаметър Ф38.При мен с чугуна от КР няма да казвам че разликата е осезаема във всички обороти но и спрямо юбилеиния колектор на АБФ във голф 3 се усети приятна разлика главно във средни и високи обороти.Троиката няма чип но последваха два изпускателни от АБФ по лек маховик и AYH кутия и китайското копие мисля че си пасна много добре и това се доказа от летящи стартове с други автомобили.Ако нямаш пари за скъпи колектори и големи изисквания от атмосферката вземи китаец,върщи работа но докога времето ще покаже :mrgreen: доста тънички са въпреки че някой ще кажат че това е така за да могат по бързо да загряват но това зависи и от материала.
Мда, мерси за мнението. :да: Аз на този етап вече реших да оставя покупката на колектора за евентуално по натам. За сега колата минава на права генерация с резонатор на 55мм и сток колектор. Ще видим каква ще я свършим по натам. :да:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта