Здравейте колеги, колата ми е Голф 3 АБФ с изпускател от юби - с хубавите тръби. Обаче се замислям ще има ли някакъв ефект от правен/ибейски изпускател. Защото макар и не с перфектна геометрия все пак е тръбен, 4-2-1 и не е мачкан като другия тип. Ще мина на права генерация с 1 резонатор и се чудя за колектора.. все пак 400+ лева, ако ефект няма да има не ми се дават.
Сещам се за едно изказване на Нико.. който беше чел по чуждите форуми някъде че казват така: ако колата не се мисли да минава 180-190 коня.. колектора няма снисъл да се пипа.
Интересно ми е вие какво ще кажете. И най-вече такива които имат конкретния опит.
Правен изпускател 4-2-1 срещу оригинален от Г3 16в юбилейка.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Правен изпускател 4-2-1 срещу оригинален от Г3 16в юбилейка.
За да мислиш за по добро празнене на цилиндрите трябва и да пълниш т.е. Нико в случая е прав. От стоковия колектор нищо не става ако ще развиваш мотора нагоре като мощност трябва нещо,което е сметнато според това с какви части ще засилваш мотора,всичко е навързано. В този случай и китайския колектор от ибей може да вложи нещата..
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Правен изпускател 4-2-1 срещу оригинален от Г3 16в юбилейка.
Така е, а и там е работата, че няма да слагам валове.
А всеки казва резултата е страшен от колектор.. ама мен нещо ме гложди, че не е точно така. Май ще си спестя 400-500-те лева и ще доспестя за софтуер на дино (примерно).. и ще се возя на колата, че само нещо се прави.
А всеки казва резултата е страшен от колектор.. ама мен нещо ме гложди, че не е точно така. Май ще си спестя 400-500-те лева и ще доспестя за софтуер на дино (примерно).. и ще се возя на колата, че само нещо се прави.

Re: Правен изпускател 4-2-1 срещу оригинален от Г3 16в юбилейка.
Аз,на времето като купих хедера от Краси(neon) и го сложих на сивото корадо(1.8 16V),без никакви други подобрения,освен един панелен K&N и нови свещи,колата си промени поведението страшно много.Да факт е,че този на Краси не беше Ибейски,но според мен един хедер подобрява поведението на колата,особено във високия диапазон....Поне при мен беше така.....



- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Правен изпускател 4-2-1 срещу оригинален от Г3 16в юбилейка.
Вдига нютони Пепи затова си усетил не толкова коне 

- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Правен изпускател 4-2-1 срещу оригинален от Г3 16в юбилейка.
Ако не се лъжа 1.8то е с чугун, а абф-а си е с тръбен. Това не е маловажно.hose написа:Аз,на времето като купих хедера от Краси(neon) и го сложих на сивото корадо(1.8 16V),без никакви други подобрения,освен един панелен K&N и нови свещи,колата си промени поведението страшно много.Да факт е,че този на Краси не беше Ибейски,но според мен един хедер подобрява поведението на колата,особено във високия диапазон....Поне при мен беше така.....![]()
Re: Правен изпускател 4-2-1 срещу оригинален от Г3 16в юбилейка.
Мога да дам пресен пример от приятел който кара троика АБФ юбилеика.От няколко месеца лично аз търсех 4-2-1 и намерих наскоро такъв но втора ръка и то китаец.Взех го и по неговите размери направихме подобие за юбито като ползвахме малко по дебелостенни тръби но със същият вътрешен диаметър Ф38.При мен с чугуна от КР няма да казвам че разликата е осезаема във всички обороти но и спрямо юбилеиния колектор на АБФ във голф 3 се усети приятна разлика главно във средни и високи обороти.Троиката няма чип но последваха два изпускателни от АБФ по лек маховик и AYH кутия и китайското копие мисля че си пасна много добре и това се доказа от летящи стартове с други автомобили.Ако нямаш пари за скъпи колектори и големи изисквания от атмосферката вземи китаец,върщи работа но докога времето ще покаже
доста тънички са въпреки че някой ще кажат че това е така за да могат по бързо да загряват но това зависи и от материала.

- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Правен изпускател 4-2-1 срещу оригинален от Г3 16в юбилейка.
Мда, мерси за мнението.55555 написа:Мога да дам пресен пример от приятел който кара троика АБФ юбилеика.От няколко месеца лично аз търсех 4-2-1 и намерих наскоро такъв но втора ръка и то китаец.Взех го и по неговите размери направихме подобие за юбито като ползвахме малко по дебелостенни тръби но със същият вътрешен диаметър Ф38.При мен с чугуна от КР няма да казвам че разликата е осезаема във всички обороти но и спрямо юбилеиния колектор на АБФ във голф 3 се усети приятна разлика главно във средни и високи обороти.Троиката няма чип но последваха два изпускателни от АБФ по лек маховик и AYH кутия и китайското копие мисля че си пасна много добре и това се доказа от летящи стартове с други автомобили.Ако нямаш пари за скъпи колектори и големи изисквания от атмосферката вземи китаец,върщи работа но докога времето ще покажедоста тънички са въпреки че някой ще кажат че това е така за да могат по бързо да загряват но това зависи и от материала.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта