Резонатора ще е веднага след сондата,но това чак в понеделник
![:drive](./images/smilies/drive.gif)
Iago написа:Там където от 4 става 2 тръбите са прилично намачкани на "обикновения", докато на юбилейковия няма такова мачкане.. там диаметъра си е еднакъв.
Iago написа:Там където от 4 става 2 тръбите са прилично намачкани на "обикновения", докато на юбилейковия няма такова мачкане.. там диаметъра си е еднакъв.
Ето това е хубава информация от опитPL 16v написа:Iago написа:Там където от 4 става 2 тръбите са прилично намачкани на "обикновения", докато на юбилейковия няма такова мачкане.. там диаметъра си е еднакъв.
да, точно така е,аз направих такава замяна, но няма никаква разлика,или ако има тя не е осезаема както би дало при смяна с 4-2-1 колектор(спортен)
Iago написа:А може би и си трябват валове, портове, щуротии за осезаем ефект от колектор бил той и спортен.
vr_mk2 написа:Iago написа:А може би и си трябват валове, портове, щуротии за осезаем ефект от колектор бил той и спортен.
Само дето логиката трябва да е наобратно - колектора се прави според валовете и кубатурата в зависимост от гонените резултати.
Ivan_GT написа:Колеги днес сложих генерация на ф60/външно/ и само крайно гърне(незнам какво е,но майстора каза че е хубаво.не е проходно доста опушено е/ и звукът е![]()
,но трябва малко да му намалим волумето с един резонатор че
....
maxpower16v написа:Ivan_GT написа:Колеги днес сложих генерация на ф60/външно/ и само крайно гърне(незнам какво е,но майстора каза че е хубаво.не е проходно доста опушено е/ и звукът е![]()
,но трябва малко да му намалим волумето с един резонатор че
....
колега ако отпред няма резонатор ефекта е почти нула а мястото се определя от това какъв ефект искаш по принцип на фолксвагена резонанса е отзад така че ако се сложи под седалката става малко по заглушена защото скороста на газовете е по малка но няма да бяга повече а ако се сложи отпред прави налягане и колата има сила в средните и ниските
Ivan_GT написа:maxpower16v написа:Ivan_GT написа:Колеги днес сложих генерация на ф60/външно/ и само крайно гърне(незнам какво е,но майстора каза че е хубаво.не е проходно доста опушено е/ и звукът е![]()
,но трябва малко да му намалим волумето с един резонатор че
....
колега ако отпред няма резонатор ефекта е почти нула а мястото се определя от това какъв ефект искаш по принцип на фолксвагена резонанса е отзад така че ако се сложи под седалката става малко по заглушена защото скороста на газовете е по малка но няма да бяга повече а ако се сложи отпред прави налягане и колата има сила в средните и ниските
Колега резонатора го сложих веднага след ламбда сондата,колата утихна малко(очаквах да стане доста по-тиха,но и така бива) и като че ли малко по-добре върви
Ivan_GT написа:А ако сложа още един под задната седалка какъв ще е ефекта?Че ще е по-тиха ясно,а с въвежа к'во ще стане(ще се спъне ли)?
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта