Защита в надналягане

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Защита в надналягане

Мнениеот bratq_varvari1 » Нед 01 яну 2012 10:37


pe6kata написа:в буст падне ли налягането в рейката на 2бара, наличието на датчик ще се обезсмисли. Преди да сработи датчика, ще се разбере много недвусмилено :lol:

По принцип зависи колко е налягането в системата, но датчика трябва да е със стойност малко по-малка от поддържаното налягане на празен ход.

Дали нормално отворен или затворен е все тая, зависи как ще се върже релето, което той ще управлява... важното е да се намери подходящ датчик. Такъв обаче не се сещам :?




Напълно съм съгласен с Пешката,че налягането е определящо и датчика трябва да сработва една две десети под налягането в рейката.ЗА да се запазят горе долу смесите в рамка преди да се спре запалването.
Честита и успешна нова година на всички :beer




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Защита в надналягане

Мнениеот Vizor » Нед 01 яну 2012 20:03


Ами малко недоизмислено ми се струва като че ли... Защо! Защото, ако направите датчика на 1.8 бара (като налягането в рейката на празен ход е 2 бара) какво става тогава?

Караш си на дълъг път или на писта примерно... даваш си газ (където нямаш празен ход), налягането в рейката пада от 3 бара на два поради някаква причина (помпа, бенз, регулатор и тн), дюзите ти стават от 200 кубика на 160.. сместа ти обеднява докато изобщо нещо се оцефери, че е така и бау.. нещо не ми допада като че ли (това е примерен вариант, но туко що в главата ми дойдоха още няколко) и накрая се оказва, че датчика работи, но не както трябва.


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Защита в надналягане

Мнениеот bratq_varvari1 » Нед 01 яну 2012 21:01


Аз говоря примерно 3бр налягане на горивото 2,8-2,9 бр датчика отваря релето прекъсва плюса към бубината .За 1бар разлика не става дума,за 1-2 десети колко ще стане АФР от 11,5 примерно 12,5-12,8?
Мисля си примерно ако и настроя смесите на статично налягане да речем 3- 3,5 бара (в зависимус какъв датчик намеря) с откачен вакум на регулатора
Мисля ,че ще е по добре от нищо

Последна промяна от bratq_varvari1 на Нед 01 яну 2012 21:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Защита в надналягане

Мнениеот pe6kata » Нед 01 яну 2012 21:16


при нормален регулатор променящ стойността си в зависимост от налагането във всм. колектор, налягането на горивото на празен ход ако е 3 бара , то при напълно отворен дросел в атмосферен режим ще е към 3.5 бара. В буст при 1 бар да речем, трябва да иде към 4.5 бара.


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Защита в надналягане

Мнениеот bratq_varvari1 » Нед 01 яну 2012 21:18


Ами ако е статично налягането на горивото?
Колата се кара на един бар не е на големи налягания (ежедневка)


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Защита в надналягане

Мнениеот pe6kata » Нед 01 яну 2012 21:31


тогава няма да има ядове, системата ще сработва. Но ако регулатора не се управлява с налягането във всм. колектор, няма ли да е малко кофти настройката на горивото.

3бара на горивото при 1 бар в буст означава, че дюзите реално ще впръскват при 2 бара. Което ще намали дебита им- всичко зависи от това с колко резерв от дебит разполагат.
В буст ще имаш реално дюзи впръскващи на 2 бара, докато на празен ход ще имаш впръсване над 3 бара (3 бара от рекйката+ 0.5-0.6 бара вакуум на празен ход). Не мисля че е добра идея.

Без връзка с налягането в всм. колектор няма какво да ти гарантира постоянното реално налягане при впръскване на горивото. Да не поправи някой ако бъркам....


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Защита в надналягане

Мнениеот Vizor » Нед 01 яну 2012 21:42


Умно е пешката. Мисля, че най-добре би станало с едно PIC-че според мене :)


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Защита в надналягане

Мнениеот bratq_varvari1 » Нед 01 яну 2012 21:49


pe6kata написа:тогава няма да има ядове, системата ще сработва. Но ако регулатора не се управлява с налягането във всм. колектор, няма ли да е малко кофти настройката на горивото.

3бара на горивото при 1 бар в буст означава, че дюзите реално ще впръскват при 2 бара. Което ще намали дебита им- всичко зависи от това с колко резерв от дебит разполагат.
В буст ще имаш реално дюзи впръскващи на 2 бара, докато на празен ход ще имаш впръсване над 3 бара (3 бара от рекйката+ 0.5-0.6 бара вакуум на празен ход). Не мисля че е добра идея.

Без връзка с налягането в всм. колектор няма какво да ти гарантира постоянното реално налягане при впръскване на горивото. Да не поправи някой ако бъркам....


Миналата година карах на 4бара статично налягане защото имах съмнения в регулатора
Не съм имал проблеми,искаше само корекция на смесите с дюзи 630ки.С оригиналната Г60ткова помпа в резервоара и механична с съдчето от КР отдолу.
Но ако не е добър вариант изобщо няма да се занимавам


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Защита в надналягане

Мнениеот pe6kata » Нед 01 яну 2012 22:01


бил си с големи дюзи, това на ес-ковия мотор ли

щом си направил смесите- какъв да е проблема. Проблем би било самото настройване, тък като реалното налягане на впръскване е било различно в различните режими...

като си го направил статично се е наложило на празен ход на намалиш горивото, а в буст да пуснеш още предполагам :lol:

та щом работи в статично добре, идеята за подобна защита си е супер. Максимално проста, надеждна и ефективна (много обичам простите решения :) ) Ако е на 4бара, трябва да е датчик/ключ малко под 4 бара...


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Защита в надналягане

Мнениеот bratq_varvari1 » Нед 01 яну 2012 22:15


Не не с Аудито не ми се правят експерименти на G60тка :D Тия дни ще пусна две темички ще ги видиш :drunk Почти бях пуснал едната но като започнах да качвам снимките и се бъгна компа ядосах се и се отказах :Mr Green Fun оставих я за утре


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Защита в надналягане

Мнениеот pe6kata » Нед 01 яну 2012 22:26


пускай, сигурен съм че на много хора ще ни е интересно. И без това имам г60, което почти съм се отказал да го сменям и ще се понапомпва още малко, така че всяка идея за развитие е добре дошла :D


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Защита в надналягане

Мнениеот bratq_varvari1 » Нед 01 яну 2012 22:35


pe6kata написа:пускай, сигурен съм че на много хора ще ни е интересно. И без това имам г60, което почти съм се отказал да го сменям и ще се понапомпва още малко, така че всяка идея за развитие е добре дошла :D



На едната кола е твоето тригерно колело от едис 6-ицата
:да:

Последна промяна от bratq_varvari1 на Нед 01 яну 2012 22:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nayden_n
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Защита в надналягане

Мнениеот nayden_n » Нед 01 яну 2012 22:37




Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Защита в надналягане

Мнениеот bratq_varvari1 » Нед 01 яну 2012 22:46






Найца ти ме изумяваш,винаги си добре подготвен :beer



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта