Диджифант2 към Диджифант1-G60

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Диджифант2 към Диджифант1-G60

Мнениеот vit_autosofia » Сря 04 яну 2012 13:24


Въпросът ми е минавал ли е някой от Диджифант2 към Диджифант1-G60.Идеята ми е да преправя инсталацията на PB-то за да работи с електроника на Диджифант1-G60.Искам да махна Дебиломера.
И некви други мухи ми се въртят,ма да видим :D

http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... on-harness




Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Диджифант2 към Диджифант1-G60

Мнениеот pe6kata » Сря 04 яну 2012 13:56


колегата от вортекса е описал много подробно какво трябва. Никакъв проблем не е да се направи въпросното преминаване.
Ако обаче колата остане атмосферна, ще трябва да се промени софтуера. И без да се промени ще върви(но тогава трябва да е и с г60-ковие дюзи), но все пак е софт за разреден мотор за принудително пълнене.

Ако мотора ще го правиш на принудително вече е друга работа, но да правиш цялото упражнение само за да не с с дебитомер не мисля че си струва.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Диджифант2 към Диджифант1-G60

Мнениеот vit_autosofia » Сря 04 яну 2012 14:03


Дюзите са ми 250кубикови.А идеята е точно да не остава атмосверен. :bowdown :bowdown
Лошото е,че навремето нямаше кой да ма бии да уча енглиш.Подразбирвам ма не всичко.Другият вариант е да ги видя в Аутодата. :да: :да: :да:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Диджифант2 към Диджифант1-G60

Мнениеот pe6kata » Сря 04 яну 2012 14:20


там е описано как да си преправиш инсталацията от пб към пг, добавяйки и разменяйки някои от пновете на буксата за самото ЕКУ, понеже самите букси са еднакви- 25 пинови, а и моторите имат много сходни датчици. ЕКУ се сменя такова от г60 ясно що

не е проблем да си ги видиш и в аутодатата. Дори и така наготово поднесена информацията, аз лично пак бих си я проверил.

Ако има зор, да го преведем, то не че аз много го знам английския де ама поне в тая техническата част долу-горе се оправям


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Диджифант2 към Диджифант1-G60

Мнениеот radi_nrj » Чет 05 яну 2012 9:52


A DIGI 3 няма ли да стане най-добре? При него инжекциона е много канален и пак е с MAP сензор. До колкото знам има ревизии на Digifant 3, които могат да управляват мотор с принудително пълнене със съответната корекция на софта?

Разсъждавам на глас :oops:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Диджифант2 към Диджифант1-G60

Мнениеот vit_autosofia » Вто 24 яну 2012 6:27


Преправянето на инсталацията завърши с успех :banana .Колата запали от първият път.Направи ми впечатление,че с електрониката от G60 мотора развърта от по ниски обороти.Върви прилично,но незадоволително.Сега следва една турбинка. :да: :да: :да:


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Диджифант2 към Диджифант1-G60

Мнениеот peshoxx » Вто 24 яну 2012 11:40


Сега,ако може някой достатъчно грамотен и да го напише,как точно става,ще е много полезно за другите. Не всеки разбира хубаво английски... :oops:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Диджифант2 към Диджифант1-G60

Мнениеот vit_autosofia » Вто 24 яну 2012 12:18


peshoxx написа:Сега,ако може някой достатъчно грамотен и да го напише,как точно става,ще е много полезно за другите. Не всеки разбира хубаво английски... :oops:

Колега,аз действах по принтирани схеми на инсталацията.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта