Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?
Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?
Здравеите колеги.Интересувам се какви диузи,буталце,турбото,кулер и тн...неща трябва да се закупят за да постигна мощност около 200 конски сили...и горе долу колко ще ми струва това. Благодаря
- golf4_GTI
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 27 май 2011 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Раднево
Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?
това може да ти е от полза http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=174
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?
Значи това са груби суми долу-горе да си направиш сметка
Дюзи-240uM-около 600 лева.
Турбо-GT1752VB това е хибрид на GT1749VB от 150 коня дизел -1000 лева с намирането на читаво VB.
Кулер+турбо пътища около 500-600 лева пак зависи какви ще ползваш разбира се.
Настройки пак зависи кой ще потърсиш но цената е от 500 до 1000 лева.
Съединител-Най евтиния вариант тука е маховик от ABF,1Z или G60 +притискател и феродо от VR6 като цената пак зависи как ще ги намериш частите но да кажем около 500.
Елемент 12мм около 400 лева.
Ами долу-горе там се въртят нещата вече можеш да смяташ.
Това е ако искаш около 200 коня на мотора!
Ако ги искаш на колела вече по-голяма турбина+по-големи разпръсквачи и най-вероятно керамика но филма е с доста серии.
Дюзи-240uM-около 600 лева.
Турбо-GT1752VB това е хибрид на GT1749VB от 150 коня дизел -1000 лева с намирането на читаво VB.
Кулер+турбо пътища около 500-600 лева пак зависи какви ще ползваш разбира се.
Настройки пак зависи кой ще потърсиш но цената е от 500 до 1000 лева.
Съединител-Най евтиния вариант тука е маховик от ABF,1Z или G60 +притискател и феродо от VR6 като цената пак зависи как ще ги намериш частите но да кажем около 500.
Елемент 12мм около 400 лева.
Ами долу-горе там се въртят нещата вече можеш да смяташ.
Това е ако искаш около 200 коня на мотора!
Ако ги искаш на колела вече по-голяма турбина+по-големи разпръсквачи и най-вероятно керамика но филма е с доста серии.
Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?
Колега хубави коне гониш...но и цените са хубави
Аз съм с 224 дюзи , vnt20 турбина (а6 2.5 тди) 11мм елемент челен кулер и т.н.
колата не е мапната още ,но ще се радвам на 150-160 коня
като цифра съм може би на към 2000 лв
а още колко трябват 
хубаво мисли преди да почнеш , че
Аз съм с 224 дюзи , vnt20 турбина (а6 2.5 тди) 11мм елемент челен кулер и т.н.
колата не е мапната още ,но ще се радвам на 150-160 коня
като цифра съм може би на към 2000 лв


хубаво мисли преди да почнеш , че

- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?
Supawiza написа:Значи това са груби суми долу-горе да си направиш сметка
Дюзи-240uM-около 600 лева.
Турбо-GT1752VB това е хибрид на GT1749VB от 150 коня дизел -1000 лева с намирането на читаво VB.
Кулер+турбо пътища около 500-600 лева пак зависи какви ще ползваш разбира се.
Настройки пак зависи кой ще потърсиш но цената е от 500 до 1000 лева.
Съединител-Най евтиния вариант тука е маховик от ABF,1Z или G60 +притискател и феродо от VR6 като цената пак зависи как ще ги намериш частите но да кажем около 500.
Елемент 12мм около 400 лева.
Ами долу-горе там се въртят нещата вече можеш да смяташ.
Това е ако искаш около 200 коня на мотора!
Ако ги искаш на колела вече по-голяма турбина+по-големи разпръсквачи и най-вероятно керамика но филма е с доста серии.
Пламба половината неща които си написал според мен не са нужни
за 200 коне на мотора ти трябва 11мм буталце,225ци дюзи,и хибридно турбо/може и 2256 от БМВ дори е малко силно/ съединитела от вр6 си е предостатъчен,а кулер я ми кажи как ги изкара тия 600лв бре? и евентуално един вал и си имаш преспокойно едни 160 170 коня НА КОЛЕЛАТА
- NIGHT^WALKER
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?
180 коня веднага ти казвам как се вадят, 11мм бутало, кулер е хубаво да има, генерация също, 3 баров мап, както казаха колегите 1749ВБ или хибрид на тази основа което е по-добрия вариант естествено и едни хубави дузи. Аз на моята и с 216ки дюзи настроени на по-голямо налягане изкарах 125кВ на колела с 12мм бутало, кулер, и хибридно турбо на основата на 1749ВБ.
Ето и тука може да видиш горе долу какво съм правил аз и ще си отговориш на някои въпроси.
http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=178
Ето и тука може да видиш горе долу какво съм правил аз и ще си отговориш на някои въпроси.
http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=178
-
- Мнения: 1742
- Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?
интересна тема 

Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?
До колкото знам ифидик е направил поне 30 подобни сетъпа на дизелови бангии до момента. И продължават да се правят
С една дума си приготви пари за още един голф, пък може и за два. И малките детайли от цялата работа винаги излизат доста важни и солени.

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?
За същите пари бензинов турбо мотор ще стане доста по-силен, грешни пари е тунинга на дизел.
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?
MK4 написа:За същите пари бензинов турбо мотор ще стане доста по-силен, грешни пари е тунинга на дизел.

грешни са парите за тунинг на дизел с роторна помпа помпа дюзата и комънрейла са нещо доста по различно и заслужаващо инвестиция
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?
Мисълта ми беше че за същите пари вложени в 1.8Т получаваш 100 коня повече, а това във вървене е много голяма разлика 

Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?
грешни са парите за тунинг на дизел с роторна помпа помпа дюзата и комънрейла са нещо доста по различно и заслужаващо инвестиция
Много зависи помпа дюзата с кой мотор е .Ако е АРЛ спестяваш едни 500лв от кулер и турбо пътища.Иначе от моя опит с тунинга на ТДИ с роторна помпа 1Z мотора и ПД АРЛ ..Ми за 250коня на мотора си отиват почти еднакви пари като предимството е за ПД щото в момента е 270


- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?
bayov написа:
грешни са парите за тунинг на дизел с роторна помпа помпа дюзата и комънрейла са нещо доста по различно и заслужаващо инвестиция
Много зависи помпа дюзата с кой мотор е .Ако е АРЛ спестяваш едни 500лв от кулер и турбо пътища.Иначе от моя опит с тунинга на ТДИ с роторна помпа 1Z мотора и ПД АРЛ ..Ми за 250коня на мотора си отиват почти еднакви пари като предимството е за ПД щото в момента е 270.А за 200коня АРЛ с хибридно турбо и готово
До команрейла не съм стигнал още .
Байов чак сега ли прописа тук? Хах който не е виждал твоя 1z не знае за какво става дума. Пусни една тема за 3-ката и една за леона, има какво да се види.



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта