Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Galinski
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 11:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?

Мнениеот Galinski » Чет 26 яну 2012 14:31


Здравеите колеги.Интересувам се какви диузи,буталце,турбото,кулер и тн...неща трябва да се закупят за да постигна мощност около 200 конски сили...и горе долу колко ще ми струва това. Благодаря




Потребителски аватар
golf4_GTI
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 27 май 2011 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?

Мнениеот golf4_GTI » Чет 26 яну 2012 17:41


това може да ти е от полза http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=174


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?

Мнениеот Supawiza » Чет 26 яну 2012 18:37


Значи това са груби суми долу-горе да си направиш сметка
Дюзи-240uM-около 600 лева.
Турбо-GT1752VB това е хибрид на GT1749VB от 150 коня дизел -1000 лева с намирането на читаво VB.
Кулер+турбо пътища около 500-600 лева пак зависи какви ще ползваш разбира се.
Настройки пак зависи кой ще потърсиш но цената е от 500 до 1000 лева.
Съединител-Най евтиния вариант тука е маховик от ABF,1Z или G60 +притискател и феродо от VR6 като цената пак зависи как ще ги намериш частите но да кажем около 500.
Елемент 12мм около 400 лева.
Ами долу-горе там се въртят нещата вече можеш да смяташ.

Това е ако искаш около 200 коня на мотора!
Ако ги искаш на колела вече по-голяма турбина+по-големи разпръсквачи и най-вероятно керамика но филма е с доста серии.


Потребителски аватар
ElitE
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?

Мнениеот ElitE » Чет 26 яну 2012 22:45


Колега хубави коне гониш...но и цените са хубави
Аз съм с 224 дюзи , vnt20 турбина (а6 2.5 тди) 11мм елемент челен кулер и т.н.
колата не е мапната още ,но ще се радвам на 150-160 коня
като цифра съм може би на към 2000 лв :lol: а още колко трябват :shock
хубаво мисли преди да почнеш , че :horror:


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?

Мнениеот rabotnika » Чет 26 яну 2012 23:10


Supawiza написа:Значи това са груби суми долу-горе да си направиш сметка
Дюзи-240uM-около 600 лева.
Турбо-GT1752VB това е хибрид на GT1749VB от 150 коня дизел -1000 лева с намирането на читаво VB.
Кулер+турбо пътища около 500-600 лева пак зависи какви ще ползваш разбира се.
Настройки пак зависи кой ще потърсиш но цената е от 500 до 1000 лева.
Съединител-Най евтиния вариант тука е маховик от ABF,1Z или G60 +притискател и феродо от VR6 като цената пак зависи как ще ги намериш частите но да кажем около 500.
Елемент 12мм около 400 лева.
Ами долу-горе там се въртят нещата вече можеш да смяташ.

Това е ако искаш около 200 коня на мотора!
Ако ги искаш на колела вече по-голяма турбина+по-големи разпръсквачи и най-вероятно керамика но филма е с доста серии.

Пламба половината неща които си написал според мен не са нужни
за 200 коне на мотора ти трябва 11мм буталце,225ци дюзи,и хибридно турбо/може и 2256 от БМВ дори е малко силно/ съединитела от вр6 си е предостатъчен,а кулер я ми кажи как ги изкара тия 600лв бре? и евентуално един вал и си имаш преспокойно едни 160 170 коня НА КОЛЕЛАТА


Потребителски аватар
NIGHT^WALKER
Мнения: 63
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?

Мнениеот NIGHT^WALKER » Пет 27 яну 2012 3:32


180 коня веднага ти казвам как се вадят, 11мм бутало, кулер е хубаво да има, генерация също, 3 баров мап, както казаха колегите 1749ВБ или хибрид на тази основа което е по-добрия вариант естествено и едни хубави дузи. Аз на моята и с 216ки дюзи настроени на по-голямо налягане изкарах 125кВ на колела с 12мм бутало, кулер, и хибридно турбо на основата на 1749ВБ.
Ето и тука може да видиш горе долу какво съм правил аз и ще си отговориш на някои въпроси.
http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=178


VALENTINO87
Мнения: 1742
Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
Автомобил: Passat b7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?

Мнениеот VALENTINO87 » Чет 09 фев 2012 2:26


интересна тема love.vwclub


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?

Мнениеот V@lDo » Чет 09 фев 2012 18:08


До колкото знам ифидик е направил поне 30 подобни сетъпа на дизелови бангии до момента. И продължават да се правят mhihi С една дума си приготви пари за още един голф, пък може и за два. И малките детайли от цялата работа винаги излизат доста важни и солени.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?

Мнениеот MK4 » Чет 09 фев 2012 20:17


За същите пари бензинов турбо мотор ще стане доста по-силен, грешни пари е тунинга на дизел.


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?

Мнениеот rabotnika » Чет 09 фев 2012 21:12


MK4 написа:За същите пари бензинов турбо мотор ще стане доста по-силен, грешни пари е тунинга на дизел.
:no-no
грешни са парите за тунинг на дизел с роторна помпа помпа дюзата и комънрейла са нещо доста по различно и заслужаващо инвестиция


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?

Мнениеот MK4 » Чет 09 фев 2012 21:22


Мисълта ми беше че за същите пари вложени в 1.8Т получаваш 100 коня повече, а това във вървене е много голяма разлика :)


bayov
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 27 май 2010 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?

Мнениеот bayov » Пет 10 фев 2012 1:48



грешни са парите за тунинг на дизел с роторна помпа помпа дюзата и комънрейла са нещо доста по различно и заслужаващо инвестиция


Много зависи помпа дюзата с кой мотор е .Ако е АРЛ спестяваш едни 500лв от кулер и турбо пътища.Иначе от моя опит с тунинга на ТДИ с роторна помпа 1Z мотора и ПД АРЛ ..Ми за 250коня на мотора си отиват почти еднакви пари като предимството е за ПД щото в момента е 270 :D .А за 200коня АРЛ с хибридно турбо и готово :) До команрейла не съм стигнал още .


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Голф 4 Тди 110 ахф 180-200 коня ?

Мнениеот leonardo_vd » Пет 10 фев 2012 20:08


bayov написа:

грешни са парите за тунинг на дизел с роторна помпа помпа дюзата и комънрейла са нещо доста по различно и заслужаващо инвестиция


Много зависи помпа дюзата с кой мотор е .Ако е АРЛ спестяваш едни 500лв от кулер и турбо пътища.Иначе от моя опит с тунинга на ТДИ с роторна помпа 1Z мотора и ПД АРЛ ..Ми за 250коня на мотора си отиват почти еднакви пари като предимството е за ПД щото в момента е 270 :D .А за 200коня АРЛ с хибридно турбо и готово :) До команрейла не съм стигнал още .

Байов чак сега ли прописа тук? Хах който не е виждал твоя 1z не знае за какво става дума. Пусни една тема за 3-ката и една за леона, има какво да се види. :bowdown :bowdown :bowdown



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта