Пускам линк към една много интересна тема, нямам достатъчно технически познания за да я преведа, но със сигурност е много полезна и в този си вид, с оглед на това, че по българските форуми няма достатъчно информация за изпускателните системи.
http://www.nsxprime.com/FAQ/Miscellaneo ... theory.htm
П.с. Почвам по-малко да се опитвам да превеждам, който желае да се вилючи с някой абзац.
Теория изпускателните системи
Виждали сме прекалено много невярна информация за теорията на изпускателните системи. Какъв вид невярна информация? Като за начало има много хора в отбора на "Колкото по-голямо, толкова по-добре". Говорим за диаметъра на изпускателната тръба. Дори редакторите на големи списания изказват повърхностни твърдения като "За турбо кола няма тръба която да е прекалено широка". Също термини като "обратно налягане" и твъдението "двигателя се нуждае от обратно налягане за да работи правилно" ни заблуждават.
Нека започнем от началото. Какво е изпускателната система? Глупав въпрос? Не съвсем. Изпускателните системи изпълняват няколко функции. Сред тях са: (1)Отвеждане на изгорели и вредни газове от двигателя до място далеч от двигателния отсег (2)Значително намаляване на шума излизаш от двигателя и (3)При съвременните автомобили, да се намалят вредните емисии.
Хардуер
Под ред ще ви обясня какво прави една изпускателна система, нека започмен със това как изгорелите газове пътуват докато излязат от вашата кола, както някои термини и определения:
След като гориво-въздушната смес (или нитро-горивната) изгори, ясно че ще има някои остатъци, състоящи се от неизгорели въглеводороди, въглероден оксид, въглероден диоксид, азотни оксиди, серен диоксид, фосфор, понякога тежки метали като олово или молибден. Всички те са в газообразно състояние и са под голямо налягане докато буталото ги изхвърля от цилиндъра в изпускателния колектор. Също ще бъдат и горещи (все пак това е експлозия на гориво-бъздушна смес нали?) Изпускателния колектор обикновенно е направен от чугун, негова основна цел е да събере няколко изпускателни порта в един, така че да не се нуждаете от четири стърчащи тръби под задната броня на вашия Голф.
Изпускателните колектори обикновенно са доста ограничаващи потока на изгорелите газове и по този начин се губи доста мощтност, защото буталата трябва да натиснат газовете доста силно за да ги извадят. Защо тогава всеки нов автомобил има изпускателни колектори(става въпрос за обикновенни чугунени)? Защото те са ефтини за производство и лесно се монтират.
"Добре", ще попитате, "сега какво?" Добър въпрос. Алтернативата на изпускателния колектор при силовия тунинг е спотрен такъв или наричан още хедър. Каква е разликата? Обикновенния чугунен колектор има няколко дупки свързващи се в обща камера с всичките отработени газове, хедъра има прецизно оформени тунели които спокойно отвеждат газовете от изпускателните портовете до изпускателната генерация. Как помага това? На първо място, като всеки газ, отработените газове трябва да се третират внимателно за производство на повече мощтност. Вие не искате газовете от вашия двигател да навлизат във системата с гръм и трясак. Няма начин, точно както купето на вашата кола е красиво, гладко и аеродинамично отвън, така трябва да е вътре в изпускателната система.
Второ, хедъра може да бъде настроен да променя характеристиката на двигатела. Ще отделим повече време на настройката на хедъра малко по-късно.
След това, изгорелите газове от изпускателния колектор или хедър, минават през къса тръба и там влизат в катализатора. Главната задача на катализатора е да прочиства някои вредни химикали от отработените газове, така че да не се окажат в белите дробове. В повечето коли те вършат страхотна работа за затихването на шума и за дават по мек и дълбок тон. Ще видите много съмопровъзгласили се за майстори хора твърдящи, че премахването на катализатора ще донесе тонове мощност. Има място за дискусии по този въпрос, но при нашия опит премахването на катализатор на нова кола няма да доведе до чувствително увеличение на конски сили. Но някъде могат да ви глобят 1500 долата за премахването му. Ако колата ви е обурудвана с ОБД2 (втора ламбда сонда) ще светне лампа на таблото CHECK ENGINE.(За всички състезатели които са притеснени от този факт може да си отдъхнат, няма да се отрази на работата на двигателя)
От катализатора, изгорелите газове преминават през още малко тръба и влизат в гърне(заглушител) или система от няколко гърнета и резонатори.
Заглушител(гърне)
Изгорелите газове излизат от двигатела под изключително високо налягане. Ако оставим газовете да излизат в атмосферата директно от изпускателните портове може да си представите колко силен и привличащ ченгетата шум ще се чува. Шумът е равносилен на шум от огнестрелно оръжие. Разбира се може да бъде готино да се кара по улицата с този тестостерон произвеждащ, удрящ в гърдите 150 децибелов рев идващ от колата за 5.3 секунди (не 5.2 или 5.4 а 5.3сек). Всеки трябва да използва заглушител или заглушители в изпускателна система.
Отново може да чуете няколко "специалисти" да казват, че спортните гърнета качват конски сили. Или "Един двигател се нуждае от обратно налягане за да работи добре!" Глупости! Шумозаглушител може да "прави" конски сили колкото и Койота може да хване пилето бегач(от анимационния филм). Всеки един техник с малко опит на дино, ще ви каже, че най-добрите спортни гърнета са без никакви гърнета!
Видове заглушители
Заглушителите се грижат за обезшумяването по 3 основни метода: Абсорбация(поглъщане), ограничение и отражение. В едно гърне може да се използва единия метод или и трите, за да се намали звука, който не е приятен за ушите или за патрулиращите полицаи.
Теория на изпускателните системи
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Теория на изпускателните системи
Последна промяна от _DIESEL_POWER_ на Чет 23 фев 2012 22:31, променено общо 19 пъти.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Теория на изпускателните системи
Можеш ли да ми кажете за изпускателни системи?
Изчерпват Теория
От: www.overboost.com
Виждали сме твърде много дезинформация по отношение на теорията на отработените газове. Какъв вид на дезинформация? За начало, има много хора в "по-голям е по-добра" лагер. Ние говорим за отработените диаметри тръби. Дори големите редактори на списанието са смело повърхностни познания изявления като "турбо кола, не може да получи система за отработените газове, това е твърде голям." Също така, термини като "обратно налягане" и изявлението, "двигател се нуждае от обратно налягане, за да работи правилно!" наистина ни разтривайте по грешен начин.
Нека започнем от самото начало. Какво е изпускателната система? Глупав въпрос? Не е трудно. Заглушителни изпълняват няколко функции. Сред тях са: (1) горещи и вредни изгорели газове от двигателя на място, далеч от отделението на двигателя (2) значително смекчаващо шум мощност от двигателя, и (3) В случай на съвременните автомобили, да намалят емисиите на отработени газове .
Хардуер
За да ви дам една наистина добра идея от това, което прави на изпускателната система, нека да започнем с това, което отработените газове пътува през да се измъкне от колата си, както и някои термини и определения:
След изгаряния на въздух / гориво смес (или азотен / горивна смес), очевидно ще има някои остатъци, състоящи се от няколко неизгорели въглеводороди (гориво), въглероден оксид, въглероден диоксид, азотни оксиди, серен диоксид, фосфор, и от време на време молекула тежки метали, като олово или молибден. Те всички са в газообразно състояние, и ще бъде под голям натиск, като бутало тях се втурва на цилиндъра и в изпускателния колектор или на заглавката. Те ще бъдат горещи "н Хадес. (В края на краищата, това е експлозия на въздух / гориво смес, нали?) Изпускателния колектор, обикновено изработени от чугун, и своята основна цел е да се фуния няколко пристанища на отработените в едно, така че не се нуждаят от четири отработените газове тръби, стърчи на гърба на вашия Civic.
Изпускателните колектори са обикновено доста рестриктивна потока на изгорелите газове, и по този начин се губи много енергия, защото си бутала трябва да натиснете на отработените газове, доста трудно да ги извади. Така че, защо почти всеки нов продаден автомобил да има Изпускателните колектори? Защото те са евтини за производство, и лесен за инсталиране. Реал евтини. Реал лесно. Като мен.
"Добре," ви попитам, сега какво? " Ах, добре нещо, което сте поискали. Изпълнението алтернатива на изпускателния колектор е горен. Каква е разликата? Когато колектор, обикновено има няколко дупки,, сближаващи в общ състав, на маршрутни всички газове, заглавката е точно формира тръби, че кривата внимателно, за да се присъединят към вашите изпускателни отвори на изпускателната тръба. Как това помага? На първо място, както с всяка течност, изгорелите газове трябва да бъдат лекувани внимателно за максимално производство на конски сили. Вие не искате просто с гръм и трясък на отработените газове от двигателя в изпускателната система. Няма начин, Жо-SE! Точно както тялото на вашия '94 Eclipse е красива, swoopy и аеродинамичната, така че трябва да бъде от вътрешната страна на изпускателната система.
Второ, заглавката може да бъде "настроен" леко да променят характеристиките на двигателите си. Ние ще отидем в дълбочина в заглавна тунинг малко по-късно.
Nextly, изгорелите газове излезете от вашия колектор или хедър, пътуване чрез малко на тръбата, след това до края в каталитичен конвертор, или "котка". Основната работа на котката е да помогне за почистване на някои от вредните химикали от отработените газове, така че те не се окажете в белите дробове. В повечето коли, те също вършат страхотна работа на усмиряват нещата и да дава изпускателната система по-дълбок и мек тон. Ще видите много самопровъзгласилата майстор Техници (SPMT) казвам на хората, че премахването на котка ще получите тон на властта. Има място за дебат по този въпрос, но в нашия опит, отстраняване на каталитичен конвертор от нова кола няма да ви спечелят много в конски сили отдел. Тя също може да получи $ 1500 глоба, ако установи, СИП! Ако карате кола, снабдена OBD-II, вие ще получите също, че проклетото досадно CHECK ENGINE светлина Burnin "до таблото. (А за всички вас, състезатели, занимаващи се с баснословното "накуцване режим" OBD-II, можете да поставите вашите страхове за почивка.)
От каталитичен конвертор на изгорелите газове чрез малко по-тръбата и след това в едно шалче, или система, състояща се от няколко ауспуси и / или резонатори.
Вие сте маншон?
Изгорелите газове напускат двигателя при изключително високо налягане. Ако ние позволи на изгорелите газове избяга в атмосферата директно от изпускателния отвор, можете да си представите колко е силен и COP-привличане на шума ще бъде. За същите изстрели причина, са силен от двигателя е силен. Разбира се, може да е готино да карам по улицата, че тестостеронът производителки, гърдите увличащ, 150 децибела рев, идващ от колата си ... за около 5,3 секунди. (Не 5.2 или 5.4 секунди ... 5.3.) Дори джентълмен на джентълмен трябва да използва заглушител или система от ауспуси на техния отработените газове.
Отново, може да чуете няколко SPMT ви кажа, че "Borla ауспуси правят конски сили!" Или "Един двигател се нуждае от известно противоналягането, за да работи правилно!" Глупости. Шумозаглушител не може повече да "правят" конски сили от уловка Д. Койот да хванеш roadrunners. Всеки техник с Дино опит ще ви кажа, че най-добрите ауспуси са без ауспуси на всички!
Видове на маншон
Mufflers да се грижи за обезшумяване домакинска работа от три основни метода: абсорбция, ограничение, и размисъл. Mufflers да използвате един метод, или и трите, за да се смекчи звук, това не е толкова приятен за ушите на Highway Patrol.
Абсорбцията метод е може би най-малко ефективен при потушаването на рев на двигател, но ползата е, че "абсорбери" също са най-добре при отдаване под наем на отработените газове чрез. Добри примери за абсорбери са намерени в Греди BL-серия ауспуха, DynoMax ULTRAFLOW и на добър старомоден Cherry Bomb glasspack, ауспуси.
Абсорбция ауспуси също са най-простите. Всички посочения по-горе ауспуси използват една проста конструкция, състояща се от перфорирана тръба, която минава през кутия, пълна с опаковъчен материал, като фибростъкло или стоманена вълна. Това е подобно просто пробиване на дупки в изпускателната тръба, след това опаковане с изолация. Чист, нали?
Други абсорбционни ауспуси трик използват, за да убие шум е, добре, подвеждащо. Например, Хукър Aero камара ауспуха е права чрез дизайн, с улова. Вместо на една опростена, перфорирана тръба, има камера вътре в ауспуха, която е много по-голяма, отколкото останалата част на изпускателната тръба. Този дизайн abates звук по-ефективно, отколкото стандартната си прав, защото, когато изгорелите газове влизат в тази голяма зала, те забавят драстично. Това им дава повече време, за да живеят в звуковата изолация, и по този начин абсорбира повече шум. Голямата камера леко изтънява обратно в по-малкия размер на ауспуха и изгорелите газове се изпращат на Весела пътя си от ауспуха.
Ограничение
Не тази дума просто да си обхождане на кожата? Това е точно там в една и съща лига с думи като "осакатея" и "изнасилване".
Очевидно е, че ограничителен ауспуха не се изисква много опит инженерство, и почти винаги е най-малко скъпи за производство. По този начин, ние откриваме ограничителни ауспуси на почти всички системи за отпадъчни газове, ОЕМ. Ние няма да губи много време за ограничителен ауспуха, освен да кажа, че ако имаш им, може да не искат да парадират с тях.
Размисъл
Вероятно най-изтънчения вид на ауспуха е рефлектор. Те често се използват на усвояване принципи във връзка с обсъждането да направи крайната висока производителност заглушител. Не забравяйте, на младши високо математика училище? Конкретно, че като номера се неутрализират взаимно, когато кръстосват? Това е същият принцип, използван от отразяващи ауспуха. Звукът е вълна. И когато две като вълни се сблъскат, те ще "анулира" един друг и се оставя нищо, за да се обадите на труп, а място на субфебрилна температура.
Има много трикове, инженерни, използвани в отразяващ ауспуха. Хедман Hedders прави едно шалче, което изглежда много като glasspack. В действителност, тя е glasspack с улова. Задната броня не е оразмерено току-така, така че висок двигател звук (това, което считат за "шум") се отразява обратно в ядрото на ауспуха ... когато тези звукови вълни се срещат техен създател като да те натръшквате право в порой от повече звуковите вълни от подобен дължина на вълната, идващи направо от двигателя. И това ауспуха е пълен с много от фибростъкло, за да помогне на поглъщане на провиснал шума, които могат да бъдат изостава.
Изпускателната импулс
За да получите по-пълно разбиране на това как ауспуси и заглавията си вършат работата, трябва да сме запознати с динамиката на изпускателната пулс. Не идва на отработилите газове на двигателя в един непрекъснат поток. Тъй като изпускателните клапани се отварят и затварят, изгорелите газове ще тече, а след това спрат, а след това тече отново като изпускателния клапан се отваря. Колкото повече бутилки, които имате, толкова по-близо заедно, тези импулси тичам.
Имайте предвид, че за "Pulse", за да се движат, предния ръб трябва да бъде на по-високо налягане от заобикалящата ги атмосфера. "Тялото" на пулса е много близо до външното налягане, и края на пулса е по-ниска от околната. Тя е толкова ниска, в действителност, че е почти пълен вакуум! Диференциално налягане е това, което поддържа пулса се движат. Един добър експеримент, г-н съветника, за да се убедите в това е кафе с метала завършва изрязани и заменени с пластмасови капаци. Изрежете отвор в един от капаците, за да го насочите към запалена свещ и туп от друга пластмасово капаче. Какво се случва? Скокове на пламъка на свещ, след това издухва! "Jump" е причинено от високо налягане лък на пулса, ние току-що създадохте, и свещ, защото задния част на пулса не разполага с достатъчно кислород, съдържащ въздух, за да поддържа горенето. Чист, нали?
Добре, че сега ние знаем, че отработените газове всъщност представлява поредица от импулси, ние можем да използваме това познание, за да разпространяват движение напред от ауспуха. Как? Ах, повече от инженерни трикове са толкова обичат да идват да играят тук.
Пола Абдул ще ви кажа, че противоположностите се привличат, ниско налягане опашката края на изпускателната импулс, най-категорично ще привлече високо налягане лък на следващата пулс, ефективно "смуче" заедно. Това е, което е толкова готино за горен. Бегачи на горен са специално настроен да позволи на на отработените нашите импулси "линия" и "смуче" помежду си заедно! Уау, Обзалагам се, че не знаех, че! Това води до още няколко въпроси, тъй като двигатели на обороти при различни скорости, отработените импулси не винаги точно линия. По този начин, причина за трай-Y хедър, 4-в-1 хедър, и т.н. Повечето заглавия на Honda са настроени да направят най-много конски сили при високите обороти варира, обикновено 4500 до 6500 RPM. Добър 4-в-1 хедър, като тези, продавани от Gude, са оптимални за тази висока ликвидация конски сили, който винаги сте мечтали. Какви са Изпускателните колектори и системи на фондовата отработените добри? Освен наистина евтини котва на лодка? Ако се замислите, ще разберете, че тъй като фондовите ауспусите са толкова добри, ограничаване, че те ще овен отработените импулси заедно и всъщност доста проклинам добър нисък клас въртящ момент! Нещо да се има предвид, обаче, е, че макар и изпускателна OEM може да направи gobs от нисък клас въртящ момент, те не са най-ефективни за настройка като цяло, тъй като двигателя трябва да работи толкова трудно да експулсира тези изгорелите газове. Също така, горен върши доста добра работа на допълнително "смучене повече отработените газове от горивната камера, така че на следващия удар прием има много по-чист въздух, за да горят. Мислете за това по този начин: при 8000 RPM, Интегра GS-R прави 280 импулса в секунда. Има още много да се спечели чрез свеждане до минимум на помпените загуби като този оживен път от оптимизиране на въртящия момент производство по време на слаб сезон.
Общи правила на палеца при горни
Вие несъмнено ще видите разнообразие от заглавия в местния магазин за скорост. Въпреки че не ще бъде в състояние да се определи оптималната мощностен обхват от колекторите, като ги eyeballing, вие ще откриете, че по принцип най-доброто високи обороти конски сили може да се има в заглавната част на използване на по-голям диаметър, по-кратки първични епруветки. Headers с по-малки, по-дълги първичните избори, ще получите
малко по-добра икономия на гориво и по-добра управляемост на улицата. С четири цилиндрови двигатели, те обикновено са на Tri-Y проектирането, като DC Спорт и заглавията на Lightspeed.
Направете ауспуси конски сили "правят"?
Отговорът, просто не е. Най-ефективните ауспуси могат да наемат само на една и съща продухване ефект като горния, за да помогне леко преодоляване на загуба на ефективност, въведени в системата като обратно налягане. Но аз все още трябва да се види двигател, който направи по-голяма мощност с шумозаглушител от отворена изпускателна хедър. "Така че," питате, "Какво, по дяволите, е най-добрият течаща ауспуха мога да си купя?"
Според на flowbench, две от най-добрите, произтичащи единици, можете да си купите са Уокър Dyno Макс и Cyclone Sonic. Те дори малко поток на права чрез проекти от HKS и Греди BL серия. Сред най-лошото, млечница Турбо и потока ауспуси магистър. Ще тече някои от новите ауспуси, тъй като те стават на разположение на нашия местен главния автоматично.
Резонатори
При типичен котка обратно изпускателната система, ще видите няколко издуто в тръбите, които са очевидно мини-ауспуси, за да помогне на големи ауспуха, която виси отзад. Те се наричат Хелмхолц Резонатори и са много подобни на glasspacks. Основната разлика е, че първо, няма звукопоглъщащи фибростъкло или стоманена вълна в резонатор. И на второ място, основен метод на заглушаване е отразяващия принцип не, поглъщане. Един лесен начин да се каже разликата между glasspack и истински Хелмхолц резонатора е да "пинг", с пръст. А glasspack ще направи втурнали да му помогнат, и истински резонатор ще се направи ясно "пинг!" звучи.
Турбо
Друг обект, който може да се седи в отработили газове, е една турбина от турбокомпресор. Ако случаят е такъв, ние ви завиждам.
Не само това, но турбо въведе малко противоналягане на вашата система за отработените газове, което прави малко по-тихо. Всички типичните правила за събиране на боклук, все още се прилагат, но с обрат. Ауспуси работят много добре сега! Не забравяйте, че един от методите на обезшумяване е ограничение, и турбина е точно това, ограничение.
Това всъщност е, където е въведен терминът "турбо шалче". Тъй като турбината върши доста добра работа на заглушаване, OEM турбо ауспуси може да направи много по-малко ограничаване на тихи нещата. Разбира се, резервни части производители се възползват от този спектакъл на изображението и маркови много на техните продукти с името "турбо", за да събирам повече бизнес от високото изпълнение тълпата. Ние сме тъжни да се каже, че терминът "турбо" е bastardized в това отношение, и би искал това да послужи като предупреждение. "Турбо" заглушител не е непременно с висока производителност ауспуха.
Pipe Размерът
Виждали сме тих няколко "опитен" състезатели кажете на хората, че по-голяма отработените газове е по-добре отработените газове. Хахаха ... Не.
Както беше обсъдено по-рано, на отработените газове е гореща. И ние бихме искали да го задържи горещо през изпускателната система. Защо? Отговорът е прост. Студеният въздух е гъста въздух, и плътен въздух е тежък въздух. Ние не искаме търсачката ни да се мъчим тежка маса на отработените газове от ауспуха. Изключително голям изпускателна тръба ще доведе до забавяне на потока на отработените газове, което от своя страна ще дам газ много време, за да се охлади по пътя. Overlarge тръбопроводи също така ще позволи на нашите изгорели импулси, за да се постигне по-високо ниво на ентропия, която ще се всички на нашата заглавна настройка и го хвърли през прозореца, тъй като импулси няма да имат една и съща тенденция, за да се подредят, тъй като те в по-малки тръби. Покритие на цялата изпускателна система с изолационни материали, като заглавна обвивам или керамично топлинна бариера покритие, намалява този ефект до известна степен, но освен ако нямате много пари в брой, които се парене дупка в джоба си, вероятно не си струва за сметка на на задвижване кола улица .
За съжаление, ние знаем, не точен начин за изчисляване на оптимален диаметър на тръбата на отработените. Това се дължи главно на случайния характер на изпускателната система - като завои или прегъвания по тръбите, температурни колебания, разлики в заглушител дизайн, и много неща, да направи избора на тръба с диаметър малко повече от гадае. За двигатели за вземане на 250 до 350 конски сили, общоприет диаметър на тръбата е от 3 до 3 инча. Над тази сума, ще бъде най-добре да отидеш до 4 инча. Ако имате вземане на двигателя над 400 до 500 конски сили, по-добре да се радваме на тавана се забавляват с 4 инча изпускателна. Ах, недостатъците на конски сили. Най-добрата алтернатива тук вероятно ще бъде просто стартирате отворен
изпускателна!
Други правила
Много от времето, вие ще чуете някой да говори за колко много горещо на изпускателната система на турбо кола получава от атмосферен автомобил. Е, ако се изравняват дрифт ми досега, вие ще знаете, че това е куп BS. Температурата на отработените газове се контролира от смес въздух / гориво, искра, и камера времето. Не турбото виси на изпускателния колектор.
При проектирането на изпускателната система, турбо двигатели следват същите правила като двигатели с естествено пълнене на цилиндрите. За Единствената разлика е, че турбо двигател ще изисква доста по-малко заглушаване.
Друго нещо, което трябва да се има предвид е, че въпреки че ще бъде наистина супер готино да получи 4 инча, щанци система наведе отработените газове, монтирани под колата си, имайте предвид, че всички на това красиво произведение на изкуството няма да ти направя малко на добре, ако на тръбите е толкова голяма, че той получава пробита, като го плъзнете над скоростта бум! Един добър пример за това е 3-инчов, система котка обратно продават от Термично изследвания и развитие за Талон / Лазерни / Eclipse автомобили. Тръбопровод е прекалено голям, за да следват на фондовата маршрутизация точно, и вместо да отива нагоре задните ръце окачване контрол, тя виси надолу под механични, точно там в обсега на големи скали! Така че, когато проектирането на вашия Ultimate система за отработените газове, не бъдете внимателни!
Изчерпват Теория
От: www.overboost.com
Виждали сме твърде много дезинформация по отношение на теорията на отработените газове. Какъв вид на дезинформация? За начало, има много хора в "по-голям е по-добра" лагер. Ние говорим за отработените диаметри тръби. Дори големите редактори на списанието са смело повърхностни познания изявления като "турбо кола, не може да получи система за отработените газове, това е твърде голям." Също така, термини като "обратно налягане" и изявлението, "двигател се нуждае от обратно налягане, за да работи правилно!" наистина ни разтривайте по грешен начин.
Нека започнем от самото начало. Какво е изпускателната система? Глупав въпрос? Не е трудно. Заглушителни изпълняват няколко функции. Сред тях са: (1) горещи и вредни изгорели газове от двигателя на място, далеч от отделението на двигателя (2) значително смекчаващо шум мощност от двигателя, и (3) В случай на съвременните автомобили, да намалят емисиите на отработени газове .
Хардуер
За да ви дам една наистина добра идея от това, което прави на изпускателната система, нека да започнем с това, което отработените газове пътува през да се измъкне от колата си, както и някои термини и определения:
След изгаряния на въздух / гориво смес (или азотен / горивна смес), очевидно ще има някои остатъци, състоящи се от няколко неизгорели въглеводороди (гориво), въглероден оксид, въглероден диоксид, азотни оксиди, серен диоксид, фосфор, и от време на време молекула тежки метали, като олово или молибден. Те всички са в газообразно състояние, и ще бъде под голям натиск, като бутало тях се втурва на цилиндъра и в изпускателния колектор или на заглавката. Те ще бъдат горещи "н Хадес. (В края на краищата, това е експлозия на въздух / гориво смес, нали?) Изпускателния колектор, обикновено изработени от чугун, и своята основна цел е да се фуния няколко пристанища на отработените в едно, така че не се нуждаят от четири отработените газове тръби, стърчи на гърба на вашия Civic.
Изпускателните колектори са обикновено доста рестриктивна потока на изгорелите газове, и по този начин се губи много енергия, защото си бутала трябва да натиснете на отработените газове, доста трудно да ги извади. Така че, защо почти всеки нов продаден автомобил да има Изпускателните колектори? Защото те са евтини за производство, и лесен за инсталиране. Реал евтини. Реал лесно. Като мен.
"Добре," ви попитам, сега какво? " Ах, добре нещо, което сте поискали. Изпълнението алтернатива на изпускателния колектор е горен. Каква е разликата? Когато колектор, обикновено има няколко дупки,, сближаващи в общ състав, на маршрутни всички газове, заглавката е точно формира тръби, че кривата внимателно, за да се присъединят към вашите изпускателни отвори на изпускателната тръба. Как това помага? На първо място, както с всяка течност, изгорелите газове трябва да бъдат лекувани внимателно за максимално производство на конски сили. Вие не искате просто с гръм и трясък на отработените газове от двигателя в изпускателната система. Няма начин, Жо-SE! Точно както тялото на вашия '94 Eclipse е красива, swoopy и аеродинамичната, така че трябва да бъде от вътрешната страна на изпускателната система.
Второ, заглавката може да бъде "настроен" леко да променят характеристиките на двигателите си. Ние ще отидем в дълбочина в заглавна тунинг малко по-късно.
Nextly, изгорелите газове излезете от вашия колектор или хедър, пътуване чрез малко на тръбата, след това до края в каталитичен конвертор, или "котка". Основната работа на котката е да помогне за почистване на някои от вредните химикали от отработените газове, така че те не се окажете в белите дробове. В повечето коли, те също вършат страхотна работа на усмиряват нещата и да дава изпускателната система по-дълбок и мек тон. Ще видите много самопровъзгласилата майстор Техници (SPMT) казвам на хората, че премахването на котка ще получите тон на властта. Има място за дебат по този въпрос, но в нашия опит, отстраняване на каталитичен конвертор от нова кола няма да ви спечелят много в конски сили отдел. Тя също може да получи $ 1500 глоба, ако установи, СИП! Ако карате кола, снабдена OBD-II, вие ще получите също, че проклетото досадно CHECK ENGINE светлина Burnin "до таблото. (А за всички вас, състезатели, занимаващи се с баснословното "накуцване режим" OBD-II, можете да поставите вашите страхове за почивка.)
От каталитичен конвертор на изгорелите газове чрез малко по-тръбата и след това в едно шалче, или система, състояща се от няколко ауспуси и / или резонатори.
Вие сте маншон?
Изгорелите газове напускат двигателя при изключително високо налягане. Ако ние позволи на изгорелите газове избяга в атмосферата директно от изпускателния отвор, можете да си представите колко е силен и COP-привличане на шума ще бъде. За същите изстрели причина, са силен от двигателя е силен. Разбира се, може да е готино да карам по улицата, че тестостеронът производителки, гърдите увличащ, 150 децибела рев, идващ от колата си ... за около 5,3 секунди. (Не 5.2 или 5.4 секунди ... 5.3.) Дори джентълмен на джентълмен трябва да използва заглушител или система от ауспуси на техния отработените газове.
Отново, може да чуете няколко SPMT ви кажа, че "Borla ауспуси правят конски сили!" Или "Един двигател се нуждае от известно противоналягането, за да работи правилно!" Глупости. Шумозаглушител не може повече да "правят" конски сили от уловка Д. Койот да хванеш roadrunners. Всеки техник с Дино опит ще ви кажа, че най-добрите ауспуси са без ауспуси на всички!
Видове на маншон
Mufflers да се грижи за обезшумяване домакинска работа от три основни метода: абсорбция, ограничение, и размисъл. Mufflers да използвате един метод, или и трите, за да се смекчи звук, това не е толкова приятен за ушите на Highway Patrol.
Абсорбцията метод е може би най-малко ефективен при потушаването на рев на двигател, но ползата е, че "абсорбери" също са най-добре при отдаване под наем на отработените газове чрез. Добри примери за абсорбери са намерени в Греди BL-серия ауспуха, DynoMax ULTRAFLOW и на добър старомоден Cherry Bomb glasspack, ауспуси.
Абсорбция ауспуси също са най-простите. Всички посочения по-горе ауспуси използват една проста конструкция, състояща се от перфорирана тръба, която минава през кутия, пълна с опаковъчен материал, като фибростъкло или стоманена вълна. Това е подобно просто пробиване на дупки в изпускателната тръба, след това опаковане с изолация. Чист, нали?
Други абсорбционни ауспуси трик използват, за да убие шум е, добре, подвеждащо. Например, Хукър Aero камара ауспуха е права чрез дизайн, с улова. Вместо на една опростена, перфорирана тръба, има камера вътре в ауспуха, която е много по-голяма, отколкото останалата част на изпускателната тръба. Този дизайн abates звук по-ефективно, отколкото стандартната си прав, защото, когато изгорелите газове влизат в тази голяма зала, те забавят драстично. Това им дава повече време, за да живеят в звуковата изолация, и по този начин абсорбира повече шум. Голямата камера леко изтънява обратно в по-малкия размер на ауспуха и изгорелите газове се изпращат на Весела пътя си от ауспуха.
Ограничение
Не тази дума просто да си обхождане на кожата? Това е точно там в една и съща лига с думи като "осакатея" и "изнасилване".
Очевидно е, че ограничителен ауспуха не се изисква много опит инженерство, и почти винаги е най-малко скъпи за производство. По този начин, ние откриваме ограничителни ауспуси на почти всички системи за отпадъчни газове, ОЕМ. Ние няма да губи много време за ограничителен ауспуха, освен да кажа, че ако имаш им, може да не искат да парадират с тях.
Размисъл
Вероятно най-изтънчения вид на ауспуха е рефлектор. Те често се използват на усвояване принципи във връзка с обсъждането да направи крайната висока производителност заглушител. Не забравяйте, на младши високо математика училище? Конкретно, че като номера се неутрализират взаимно, когато кръстосват? Това е същият принцип, използван от отразяващи ауспуха. Звукът е вълна. И когато две като вълни се сблъскат, те ще "анулира" един друг и се оставя нищо, за да се обадите на труп, а място на субфебрилна температура.
Има много трикове, инженерни, използвани в отразяващ ауспуха. Хедман Hedders прави едно шалче, което изглежда много като glasspack. В действителност, тя е glasspack с улова. Задната броня не е оразмерено току-така, така че висок двигател звук (това, което считат за "шум") се отразява обратно в ядрото на ауспуха ... когато тези звукови вълни се срещат техен създател като да те натръшквате право в порой от повече звуковите вълни от подобен дължина на вълната, идващи направо от двигателя. И това ауспуха е пълен с много от фибростъкло, за да помогне на поглъщане на провиснал шума, които могат да бъдат изостава.
Изпускателната импулс
За да получите по-пълно разбиране на това как ауспуси и заглавията си вършат работата, трябва да сме запознати с динамиката на изпускателната пулс. Не идва на отработилите газове на двигателя в един непрекъснат поток. Тъй като изпускателните клапани се отварят и затварят, изгорелите газове ще тече, а след това спрат, а след това тече отново като изпускателния клапан се отваря. Колкото повече бутилки, които имате, толкова по-близо заедно, тези импулси тичам.
Имайте предвид, че за "Pulse", за да се движат, предния ръб трябва да бъде на по-високо налягане от заобикалящата ги атмосфера. "Тялото" на пулса е много близо до външното налягане, и края на пулса е по-ниска от околната. Тя е толкова ниска, в действителност, че е почти пълен вакуум! Диференциално налягане е това, което поддържа пулса се движат. Един добър експеримент, г-н съветника, за да се убедите в това е кафе с метала завършва изрязани и заменени с пластмасови капаци. Изрежете отвор в един от капаците, за да го насочите към запалена свещ и туп от друга пластмасово капаче. Какво се случва? Скокове на пламъка на свещ, след това издухва! "Jump" е причинено от високо налягане лък на пулса, ние току-що създадохте, и свещ, защото задния част на пулса не разполага с достатъчно кислород, съдържащ въздух, за да поддържа горенето. Чист, нали?
Добре, че сега ние знаем, че отработените газове всъщност представлява поредица от импулси, ние можем да използваме това познание, за да разпространяват движение напред от ауспуха. Как? Ах, повече от инженерни трикове са толкова обичат да идват да играят тук.
Пола Абдул ще ви кажа, че противоположностите се привличат, ниско налягане опашката края на изпускателната импулс, най-категорично ще привлече високо налягане лък на следващата пулс, ефективно "смуче" заедно. Това е, което е толкова готино за горен. Бегачи на горен са специално настроен да позволи на на отработените нашите импулси "линия" и "смуче" помежду си заедно! Уау, Обзалагам се, че не знаех, че! Това води до още няколко въпроси, тъй като двигатели на обороти при различни скорости, отработените импулси не винаги точно линия. По този начин, причина за трай-Y хедър, 4-в-1 хедър, и т.н. Повечето заглавия на Honda са настроени да направят най-много конски сили при високите обороти варира, обикновено 4500 до 6500 RPM. Добър 4-в-1 хедър, като тези, продавани от Gude, са оптимални за тази висока ликвидация конски сили, който винаги сте мечтали. Какви са Изпускателните колектори и системи на фондовата отработените добри? Освен наистина евтини котва на лодка? Ако се замислите, ще разберете, че тъй като фондовите ауспусите са толкова добри, ограничаване, че те ще овен отработените импулси заедно и всъщност доста проклинам добър нисък клас въртящ момент! Нещо да се има предвид, обаче, е, че макар и изпускателна OEM може да направи gobs от нисък клас въртящ момент, те не са най-ефективни за настройка като цяло, тъй като двигателя трябва да работи толкова трудно да експулсира тези изгорелите газове. Също така, горен върши доста добра работа на допълнително "смучене повече отработените газове от горивната камера, така че на следващия удар прием има много по-чист въздух, за да горят. Мислете за това по този начин: при 8000 RPM, Интегра GS-R прави 280 импулса в секунда. Има още много да се спечели чрез свеждане до минимум на помпените загуби като този оживен път от оптимизиране на въртящия момент производство по време на слаб сезон.
Общи правила на палеца при горни
Вие несъмнено ще видите разнообразие от заглавия в местния магазин за скорост. Въпреки че не ще бъде в състояние да се определи оптималната мощностен обхват от колекторите, като ги eyeballing, вие ще откриете, че по принцип най-доброто високи обороти конски сили може да се има в заглавната част на използване на по-голям диаметър, по-кратки първични епруветки. Headers с по-малки, по-дълги първичните избори, ще получите
малко по-добра икономия на гориво и по-добра управляемост на улицата. С четири цилиндрови двигатели, те обикновено са на Tri-Y проектирането, като DC Спорт и заглавията на Lightspeed.
Направете ауспуси конски сили "правят"?
Отговорът, просто не е. Най-ефективните ауспуси могат да наемат само на една и съща продухване ефект като горния, за да помогне леко преодоляване на загуба на ефективност, въведени в системата като обратно налягане. Но аз все още трябва да се види двигател, който направи по-голяма мощност с шумозаглушител от отворена изпускателна хедър. "Така че," питате, "Какво, по дяволите, е най-добрият течаща ауспуха мога да си купя?"
Според на flowbench, две от най-добрите, произтичащи единици, можете да си купите са Уокър Dyno Макс и Cyclone Sonic. Те дори малко поток на права чрез проекти от HKS и Греди BL серия. Сред най-лошото, млечница Турбо и потока ауспуси магистър. Ще тече някои от новите ауспуси, тъй като те стават на разположение на нашия местен главния автоматично.
Резонатори
При типичен котка обратно изпускателната система, ще видите няколко издуто в тръбите, които са очевидно мини-ауспуси, за да помогне на големи ауспуха, която виси отзад. Те се наричат Хелмхолц Резонатори и са много подобни на glasspacks. Основната разлика е, че първо, няма звукопоглъщащи фибростъкло или стоманена вълна в резонатор. И на второ място, основен метод на заглушаване е отразяващия принцип не, поглъщане. Един лесен начин да се каже разликата между glasspack и истински Хелмхолц резонатора е да "пинг", с пръст. А glasspack ще направи втурнали да му помогнат, и истински резонатор ще се направи ясно "пинг!" звучи.
Турбо
Друг обект, който може да се седи в отработили газове, е една турбина от турбокомпресор. Ако случаят е такъв, ние ви завиждам.
Не само това, но турбо въведе малко противоналягане на вашата система за отработените газове, което прави малко по-тихо. Всички типичните правила за събиране на боклук, все още се прилагат, но с обрат. Ауспуси работят много добре сега! Не забравяйте, че един от методите на обезшумяване е ограничение, и турбина е точно това, ограничение.
Това всъщност е, където е въведен терминът "турбо шалче". Тъй като турбината върши доста добра работа на заглушаване, OEM турбо ауспуси може да направи много по-малко ограничаване на тихи нещата. Разбира се, резервни части производители се възползват от този спектакъл на изображението и маркови много на техните продукти с името "турбо", за да събирам повече бизнес от високото изпълнение тълпата. Ние сме тъжни да се каже, че терминът "турбо" е bastardized в това отношение, и би искал това да послужи като предупреждение. "Турбо" заглушител не е непременно с висока производителност ауспуха.
Pipe Размерът
Виждали сме тих няколко "опитен" състезатели кажете на хората, че по-голяма отработените газове е по-добре отработените газове. Хахаха ... Не.
Както беше обсъдено по-рано, на отработените газове е гореща. И ние бихме искали да го задържи горещо през изпускателната система. Защо? Отговорът е прост. Студеният въздух е гъста въздух, и плътен въздух е тежък въздух. Ние не искаме търсачката ни да се мъчим тежка маса на отработените газове от ауспуха. Изключително голям изпускателна тръба ще доведе до забавяне на потока на отработените газове, което от своя страна ще дам газ много време, за да се охлади по пътя. Overlarge тръбопроводи също така ще позволи на нашите изгорели импулси, за да се постигне по-високо ниво на ентропия, която ще се всички на нашата заглавна настройка и го хвърли през прозореца, тъй като импулси няма да имат една и съща тенденция, за да се подредят, тъй като те в по-малки тръби. Покритие на цялата изпускателна система с изолационни материали, като заглавна обвивам или керамично топлинна бариера покритие, намалява този ефект до известна степен, но освен ако нямате много пари в брой, които се парене дупка в джоба си, вероятно не си струва за сметка на на задвижване кола улица .
За съжаление, ние знаем, не точен начин за изчисляване на оптимален диаметър на тръбата на отработените. Това се дължи главно на случайния характер на изпускателната система - като завои или прегъвания по тръбите, температурни колебания, разлики в заглушител дизайн, и много неща, да направи избора на тръба с диаметър малко повече от гадае. За двигатели за вземане на 250 до 350 конски сили, общоприет диаметър на тръбата е от 3 до 3 инча. Над тази сума, ще бъде най-добре да отидеш до 4 инча. Ако имате вземане на двигателя над 400 до 500 конски сили, по-добре да се радваме на тавана се забавляват с 4 инча изпускателна. Ах, недостатъците на конски сили. Най-добрата алтернатива тук вероятно ще бъде просто стартирате отворен
изпускателна!
Други правила
Много от времето, вие ще чуете някой да говори за колко много горещо на изпускателната система на турбо кола получава от атмосферен автомобил. Е, ако се изравняват дрифт ми досега, вие ще знаете, че това е куп BS. Температурата на отработените газове се контролира от смес въздух / гориво, искра, и камера времето. Не турбото виси на изпускателния колектор.
При проектирането на изпускателната система, турбо двигатели следват същите правила като двигатели с естествено пълнене на цилиндрите. За Единствената разлика е, че турбо двигател ще изисква доста по-малко заглушаване.
Друго нещо, което трябва да се има предвид е, че въпреки че ще бъде наистина супер готино да получи 4 инча, щанци система наведе отработените газове, монтирани под колата си, имайте предвид, че всички на това красиво произведение на изкуството няма да ти направя малко на добре, ако на тръбите е толкова голяма, че той получава пробита, като го плъзнете над скоростта бум! Един добър пример за това е 3-инчов, система котка обратно продават от Термично изследвания и развитие за Талон / Лазерни / Eclipse автомобили. Тръбопровод е прекалено голям, за да следват на фондовата маршрутизация точно, и вместо да отива нагоре задните ръце окачване контрол, тя виси надолу под механични, точно там в обсега на големи скали! Така че, когато проектирането на вашия Ultimate система за отработените газове, не бъдете внимателни!
- peshoxx
- Мнения: 631
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Теория на изпускателните системи
Колега,мислиш ли ,че си много оригинален с този превод?? Като толкова искаш да покажеш,че си по-умен от другите,поне да беше се постарал да го преведеш както трябва,а не да правиш копи-пейст от преводача.... 

- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Теория на изпускателните системи
basata-user написа:.. Вие сте маншон..

Колега по добре напиши (ако някой не знае), че съществуват разни он/офлайн преводачи които не вършат кой знае каква работа и толкова. Не копирай тук целия текст, защото така или иначе човек без познания по английски няма да разбере нищо. Само се излагате.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Теория на изпускателните системи
peshoxx написа:Колега,мислиш ли ,че си много оригинален с този превод?? Като толкова искаш да покажеш,че си по-умен от другите,поне да беше се постарал да го преведеш както трябва,а не да правиш копи-пейст от преводача....
ми вместо да си чешете езиците го преведете по хубаво


- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: Теория на изпускателните системи
Значи ще опитам да започна аз, ако има и други нека преведат по някой абзац и така ще я преведем
аз после ще допълвам 


- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Теория на изпускателните системи
Хей градски
, хубава и полезна тема си заформил
, за съжаление не мога да помогна с превода, но мога да призова, още веднъж, колегите с добър английски - помагайте... 



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта