Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Чет 22 мар 2012 7:10


xuliganin написа:И аз си купих такава преди около месец ако е от Guru качеството не е лошо аз поне съм доволен как пасна

Колегата Гуру нямаше налични и се разтърсих по другите сайтове и намерих за 40лв. + безплатна доставка. Не е лоша като качество и изработката е добра. А и 40 лв. си е оферта.
Сега се чудя ножа отпред какъв цвят да е? И дали да слагам пластмасите които стоят на предния прозорец в двата му края?




golfmk1
Low rider
Мнения: 5549
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот golfmk1 » Чет 22 мар 2012 8:08


Аз съм твърдо да си ги сложиш :wink:


Потребителски аватар
vaso18
T.N.T.
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 18 юли 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот vaso18 » Чет 22 мар 2012 8:35


golfmk1 написа:Аз съм твърдо да си ги сложиш :wink:


+1 :beer :beer


Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот xuliganin » Чет 22 мар 2012 18:18


сложи го Ванка аз също имам но нз как ще стоят на кабриото аз съм също твърдо да го сложиш а ножа да си е черен според мен стоков вид ако целиш ще е най-добре но все пак ти си решаваш


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Чет 22 мар 2012 22:34


Еми днес се ходих до бояджията и каквоо.... НИЩООО не е пипнал за 1 седмица. Ако до края на тая няма напредък ще му дърпаме ушите.
За джантите ршението е взето, ще са черни среди и полиран борд, а капачки БОГ знае


Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот xuliganin » Пет 23 мар 2012 2:35


за бордовете мога да съдействам при полирането им


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Съб 24 мар 2012 23:02


xuliganin написа:за бордовете мога да съдействам при полирането им

Ехааа е то аз чакам отдавна помощ. Всичко е разглобено ама пусто време не стига. Спрял съм се средите на джантите да са черни. Все още търся поне една капачка, може само на заем за няколко дни за да си сваля клъп от нея.


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот vr_mk2 » Вто 27 мар 2012 22:34


Погледнато от гледна точка на визията - сложи едни маааалко по-дълги шпилки и ще имаш оправдание за това защо нямаш капачки. А и на твоята кола няма да е като да сожиш дълги шпики на 75 коня ;)

П.П. мислил ли си за бели джанти?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Чет 29 мар 2012 21:34


Днес се пробвах да полирам единия борд. Ей го на резултата.
Прикачени файлове
bord.jpg


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Нед 08 апр 2012 9:04


Колеги малко мнения са ми необходими. Намерих едни капачки, но са от оригинален ББС и не пасват на моята шарка. Идеята ми е вдлъбнатините покрай външния край на капачката да запълня и да стане равно и така няма да се забелязва разликата. Другия момент е че капачките са алуминиеви, но самата гайка е пластмасова с някакво покритие отгоре. В този ред на мисли не мога да я полирам и трябва да е на боя? Ще кача една снимка да видите как седи капачката.
Прикачени файлове
djanta.jpg


Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот xuliganin » Нед 08 апр 2012 10:03


спред мен седи добре тази капачка не запълвай нищо има разлика вярно е но тя се вижда само ако се загледаш и то не е фрапантна


Потребителски аватар
dubstep_
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 20 мар 2012 20:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот dubstep_ » Нед 08 апр 2012 10:13


Ако не беше казал че капачката не е за тази джанта щях да кажа че е оригинална. :drinking:


Потребителски аватар
kostik
Мнения: 149
Регистриран на: Пон 23 яну 2012 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, жк.Люлин

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот kostik » Нед 08 апр 2012 12:11


Моля някой колега с визуални умения да направи пример :arrow:
Опитай да намериш по-добри капачки е най добре. Има варянт да запълниш крайният релеф на капачката + на джантата не съм сигурен, как би излеждало :wink:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Нед 08 апр 2012 13:37


kostik написа:Моля някой колега с визуални умения да направи пример :arrow:
Опитай да намериш по-добри капачки е най добре. Има варянт да запълниш крайният релеф на капачката + на джантата не съм сигурен, как би излеждало :wink:

По-добри капачки не съм сигурен че ще намеря, освен оригиналните за джантата.
Eто как става на първа ръка запълването на релефа на капачката. Не бих запълнил джантата, защото някой ден може и да си намеря нейните капачки. Сега е само на кит а като се изеднакви по цвят мисля е по-добре от преди.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 466
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот miro_hack » Нед 08 апр 2012 19:02


Перфектно е така,недей да запълваш и другите дупки.

Само ги шприцоваш и има боя която имитира алуминии на 100% но беше доста скъпа.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта