![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Всичко за спирачките при VW
-
- Low rider
- Мнения: 5549
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Всичко за спирачките при VW
Макс литър ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Два вида са маркучите,
едните са с проточен болт, другите с резба.
С2 апаратите са с маркучи с резба, т.е. би трябвало да са като твоите.
Не съм на 100% сигурен.
едните са с проточен болт, другите с резба.
С2 апаратите са с маркучи с резба, т.е. би трябвало да са като твоите.
Не съм на 100% сигурен.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Стават директно маркучите. Дано си съобразил, че трябва и по-голяма помпа.
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
Re: Всичко за спирачките при VW
От толкова много писанки вече не мога да схвана какво ми трябва за да сложа този комплект на Б3- http://www.ebay.de/itm/Zimmermann-Brems ... 2601wt_698
Сега съм със 280мм дискове от Г60 като и задните са от Г60 4х100.Не помня с кои апарати съм точно ,имам и Гирлинг 54 и Lucas 54 като май съм с гирлинга но не съм сигурен..забравих вече.Мисля че по-голямата галимация ще е със задните,и най вече със захващането на диска (от горе-споменатия комплект) като из главата ми се върти идеята Г60 дисковете да отрежа на струг и да останат само като главини един вид и диска да ляга върху тях но пък как ще де оправя с ЕТ-то...
Другата ми питанка е относно спирачната помпа в момента мисля че съм с 22мм (но пак не съм особено сигурен) и определено няма да е достатъчна ,каква по-голяма мога да сложа без преправяне.
И последно според вас ще има ли смисъл да сложа АБС заедно със смяната на дисковете макар че не ми се иска?
Сега съм със 280мм дискове от Г60 като и задните са от Г60 4х100.Не помня с кои апарати съм точно ,имам и Гирлинг 54 и Lucas 54 като май съм с гирлинга но не съм сигурен..забравих вече.Мисля че по-голямата галимация ще е със задните,и най вече със захващането на диска (от горе-споменатия комплект) като из главата ми се върти идеята Г60 дисковете да отрежа на струг и да останат само като главини един вид и диска да ляга върху тях но пък как ще де оправя с ЕТ-то...
Другата ми питанка е относно спирачната помпа в момента мисля че съм с 22мм (но пак не съм особено сигурен) и определено няма да е достатъчна ,каква по-голяма мога да сложа без преправяне.
И последно според вас ще има ли смисъл да сложа АБС заедно със смяната на дисковете макар че не ми се иска?
Последна промяна от dj carul на Вто 26 юни 2012 19:18, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Точно този комплект трудно ще го сложиш. Като почнем от там, че е за 5х112 и ще имаш проблеми и отпред, и отзад, и накрая джанти ще ти трябват
.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
Re: Всичко за спирачките при VW
С разпробиване на дисковете на 4х100 дали няма да стане ![Screwy :screwy](./images/smilies/screwy.gif)
А за джантите е ясно щот в момента съм с Борбет А 15 7j и в момента апаратите ми вървят на милиметър от джантата.Имам няква надежда на 312-ката да влезе същия Борбет но 16х9J ама дали....
![Screwy :screwy](./images/smilies/screwy.gif)
А за джантите е ясно щот в момента съм с Борбет А 15 7j и в момента апаратите ми вървят на милиметър от джантата.Имам няква надежда на 312-ката да влезе същия Борбет но 16х9J ама дали....
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Така може и да стане. Остава да разбереш със какъв офсет са ти апаратите. И после едни съпорти на лазарно и стругар и си готов. Да ме поправят колегите, но май за твоите шенкели няма подходящи съпорти за този размер диск с този офсет.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
с това ЕТ, трябва фланец под диска, не съм гледал точно размерите, но ще е повече от 5мм.
Тези 15ки ги забравяш, при 312 ако си с тези джанти, и фланци под диска, може и да влязат.
Колега, не че нещо, ама това е много налудничава идея,да ползваш дискове от Ауди А6.![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Тези 15ки ги забравяш, при 312 ако си с тези джанти, и фланци под диска, може и да влязат.
Колега, не че нещо, ама това е много налудничава идея,да ползваш дискове от Ауди А6.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Всичко за спирачките при VW
Изобщо нее налудничева идеята да ползва дискове от А4/6. На шенкела на Г60 застава като се ползват 2 дистанционни фтулки по 5мм между шенкела и съпорта. Събират се в борбет Т 9х16 като апарата влезе 2мм към оста в противен случай опира в джантата. Също централния отвор на диска е по голям и там се прави фтулка
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
Re: Всичко за спирачките при VW
Добре ако има някакъв по удачен вариант за дискове моля да споделите.Не съм го взел този комплект но ми хареса цената както и съдържанието,но някои колеги ме разубеждават да не използвам надупчени дискове....вашето мнение?
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: Всичко за спирачките при VW
prokopoff написа:Изобщо нее налудничева идеята да ползва дискове от А4/6. На шенкела на Г60 застава като се ползват 2 дистанционни фтулки по 5мм между шенкела и съпорта. Събират се в борбет Т 9х16 като апарата влезе 2мм към оста в противен случай опира в джантата. Също централния отвор на диска е по голям и там се прави фтулка
лошото е че втулката става дебела колкото кутика от кола и мен ми изглежда некво не надежно иначе е доста добро решение ако искате да приберете апарата максимално навътре
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
13mm фланец, втулка на централния отвор, разпробиване на делителната..... никак не е налудничава идея ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Всичко за спирачките при VW
Каде са тея 13мм фланец, че не се сещам. Ползват се само дистанционни фтулки при съпорта, както при монтажа на 312мм на мк3 шенкел. Разпробиване на делителната, дали ще ги разпробие от 5х100 или от 5х112 все тая, нали идеята е да застанат на главина 4х100 ако монтажа е на главина 5х100 тогава не си заслужава.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
prokopoff написа:Каде са тея 13мм фланец, че не се сещам. Ползват се само дистанционни фтулки при съпорта, както при монтажа на 312мм на мк3 шенкел. Разпробиване на делителната, дали ще ги разпробие от 5х100 или от 5х112 все тая, нали идеята е да застанат на главина 4х100 ако монтажа е на главина 5х100 тогава не си заслужава.
Фланец под диска = втулки м/у супорт и шенкел. За съжаление и 2-те решения имат своите минуси. Първото е, че увеличава следата и леко променя движението на гумата при навиване на волана. Второто от своя страна избягва този проблем, но увеличава значително вероятността от скъсване (срязване) или изкривяване на болта и/или супорта при втулката. Според мен втория вариант е доста по-рисков!
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
Пиша фланец, защото при 13мм( при 5х100) разлика може диска да опре в шенкела
при 4х100 ще го погледна довечера![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
при 4х100 ще го погледна довечера
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта