Разстъргване на гарнитура?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Разстъргване на гарнитура?

Мнениеот brum » Пон 23 юли 2012 16:01


Схемата с разслояването не разбрах. Иначе най-вероятно ще си карам на варианта със заводските гарнитури. След като намерих, че тази от G60 е 1.5мм мисля, че се посъбраха размерите.

Има малко проблеми там, но нищо не-решимо. Примерно центроването на главата към блока при TDI става посредством водачи около 2 от болтовете (май 2 бяха), но на бензиновите гарнитури е по-малка дупката за болта и водача не влиза. А на КР - има 6мм водач в края на блок - там където дизеловта глава няма нищо. Към момента центровам гарнитурата с този водач, а главата е на самотек - където в сложат болтовете. Като решение - на стругар, 2 центриращи шпилки, отдолу резба като за болтовете, после участък на 12мм (да центрира гарнитурата) и после участък на 13мм - да центрира главата. Навиваш центриращите шпилки, слагаш главата, слагаш 8 болта, стягаш ги леко и после слагаш последните 2 болта като махнеш шпилките.





Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта