Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Мнениеот Iago » Сря 05 сеп 2012 19:48


Би ли синтезирал в едно мнение какво му е точно всичко правено на кр - а, защото бях останал с впечатление че е с каткамси и.. и.., ама май е с валове от абф или :roll:




Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Мнениеот miro_hack » Сря 05 сеп 2012 21:34


Iago написа:Би ли синтезирал в едно мнение какво му е точно всичко правено на кр - а, защото бях останал с впечатление че е с каткамси и.. и.., ама май е с валове от абф или :roll:

Golf 2 1.8 16v KR
Двигател- Валове абф-220градуса 10.8 лифт.
Сгъстен на ~11
Порт всмукатели,раздути и полирани до размер доста над абф,задълбан разделител,махнат остатъка от фрезоването за леглото на клапана,канали в камерите против детонации.Полирани чела на буталата. Дросели 44.6мм дюзи абф
Клапани препилени на друг ъгъл.Гърне - само 3адно и права тръба.

Купе - 1 седалка :D

Кила около 850

Ушамарени коли :
На касапа полото 130кс. 2f беше маи.
Мерцедес c220 компресор 150кс.
Кр с валове от абф.
Кр синхро
Кр без валове
2е турбо на събора голф 2
Г.4 1.8т 150к.
Г.4 1.8т 180к.

Бмв е60 е най-добрия ми трофей 232 коня.
(още помня лицето на мутрата вътре).
Със на боби голфа на правата на калояново вървеше на към една кола пред мен,но там въртяхме обиколки...


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Мнениеот niikoo_1 » Чет 06 сеп 2012 1:31


Не исках да те храня, но си на хиляди километри от истината.
Иначе по темата за терминалната скорост Атмосферен Ариел Атом който тежи 600кг и е с двигател 2.0 16V ~240коня прави на 1/4миля 172км/ч и дава ниска 12ска. :Mr Green Fun
Така, че просто незнам защо си правим труда да коментираме тия повече от смешни показания.
Просто изтрии това 13.9 и 172км/ч, защото освен смях и подигравки друго не може да предизвикаш, на истинска апаратура и писта пригодена за целта (без Калояново) ще си много по-бавен.

Отделно всичките тия коли дето си ги изредил са 16секундни и са нормални автомобили за возене без каквито и да били претенции за вървеж (някой от тях са критично бавни както е модерно да се казва)

Зa атмосферен 1.8 16V в купе на Голф e невъзможно да направи 172км/ч терминална скорост без значени какви са атмосферните модове по него (освен ако не пръснеш 100-150коня азот), да не говорим за твойте скромни модификации едни валове като хората няма тоя мотор!


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Мнениеот miro_hack » Чет 06 сеп 2012 3:38


Хаха :) прав си но идеята беше да жегна някой да се заяде с мен на правата,а не тук но както и да е...Подигравки не с мен а с джи-тека,защото все пак машинката го е измерила,не аз. :)

Скромният ми тунинг по мотора е нещо от порядъка на 2700 лв.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Мнениеот pe6kata » Чет 06 сеп 2012 9:41


Почваш да се излагаш с тия приказки.

г-тека може да ти покаже и 10-ка, това означава ли че няккаво мерило.
Никой не се заяжда с теб, и аз и нико ти казахме че се подвеждаш много сериозно...

С много хора като теб съм спорил както за времена, така и за терминална скорост и за максимална и т.н.
Някой разчитал на г-тека, друг на ваг-ком, трети на това какво показвали стрелките в купето...
Идея си нямаш какви фрапантни разлики се получват...

Предвид мощността, теглото, кутията... с голяма точност може да предвидиш темринална скорост и време на колата

Погледни колите на драг по съзтезанията в БГ- какво време и терминална дават. Виж сиромаха с неговия сетъп как се движи- едно че мотора му е с 200 кубика отгоре, друго и че е доста напомпан, като говорим за атмосферка...

Без да ми се сърдиш, но не виждам къде има вкарани 2700 в тунинг на твоя мотор. Ако си давал пари за ревизия, като едно и също нещо си го сменил пет пъти... не е тунинг. Нито валове, нито сгъстена!? Атмосферка правиш, не турбо кола. Откъде да ти дойдат конете?!

Ако искаш заповядай на сливен другата седмица, атмосферки ще има за сверка, ще ти уредя. Подготви се реалистично обаче.

п.п. писах че 160 км/ч терминална са възможни, но след като прочетох сетъпа, че не бях чел темата назад- абсурд!


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Мнениеот Bobby_ » Чет 06 сеп 2012 13:18


Миро,

Викаш вървял съм една кола пред теб.....
помисли си коя кола излезнах след последния ляв.....

не ме интересува нито твоята нито моята кола колко дава на 400м
тази дисциплина умря за мен през 2005г. от тогава съм ходил да ГЛЕДАМ 3 пъти състезания като последния беше този уикенд и мисля че 4ти няма да има.

да се върнеме на темата, колата ми тежи около 980кг с мен, скоростите са ми подредени за писта а не за драг, мотора беше на около 50км след като е сглобен и настроен.....

на драг нямаш особени шансове да ме прескочиш.

интересно ми е сащо нямащ победа над истинския мотор С20ХЕ ????

мога да ти уредя старт с една Вектра нормална кола (с дросели) ПЪЛЕН ИНТЕРИОР
и с оригинална електроника, която не е ремапната дори (щото не може).... "тунинга" по този мотор е за около 1500лв

Само кажи къде и кога ако трябва колата ще дойде в Пловдив само че там ще трябва да се разбереме за финасовите разходи за път....

ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УСЛОВИЕ е старта да е на писта или на пригодено за целта място. НАШИЯ ОТБОР НЕ ПОДКРЕПЯ УЛИЧНИТЕ СЪСТЕЗАНИЯ.

ПП. На 8ми октомври ще има закриване на Кондофрей имаш покана лично от собственика на опела и от нас.


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Мнениеот Iago » Чет 06 сеп 2012 14:47


Според мен пък.. 13ка няма да даде, но средна.. или по скоро ниска 14ка при това на бавна писта като Кондофрей или Божурище ще отпери без проблем. Относно терминалната нямам поглед особен.. но като гледам мойте времена, около 150 трябва да направи..


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Мнениеот miro_hack » Чет 06 сеп 2012 20:01


Пешка,не ме разбра,както и да е...
Боби и ти имаш право!Ще от кажа дръпката,защото по-рентабилно ми е да се пусна с тукашното хе.
Iаgo,като гледам времената на сиромаха от кондофрей - 14.1 и 160 (незмам дали са офицални) много ме съмнява,по бавен ще съм.Както и да е,здраве да е! :)
И като заговорихме за C20хе,ще гледам тези дни да се пусна с такова.Ако падна спирам проекта и го продавам на части успех на всички. :)


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Мнениеот dobrin » Нед 09 сеп 2012 17:48


Темата заключена по молба на автора, мненията, които мисля дават начало на интересна дискусия, са отделени в отделна тема.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта