
Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.
Би ли синтезирал в едно мнение какво му е точно всичко правено на кр - а, защото бях останал с впечатление че е с каткамси и.. и.., ама май е с валове от абф или 

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.
Iago написа:Би ли синтезирал в едно мнение какво му е точно всичко правено на кр - а, защото бях останал с впечатление че е с каткамси и.. и.., ама май е с валове от абф или
Golf 2 1.8 16v KR
Двигател- Валове абф-220градуса 10.8 лифт.
Сгъстен на ~11
Порт всмукатели,раздути и полирани до размер доста над абф,задълбан разделител,махнат остатъка от фрезоването за леглото на клапана,канали в камерите против детонации.Полирани чела на буталата. Дросели 44.6мм дюзи абф
Клапани препилени на друг ъгъл.Гърне - само 3адно и права тръба.
Купе - 1 седалка

Кила около 850
Ушамарени коли :
На касапа полото 130кс. 2f беше маи.
Мерцедес c220 компресор 150кс.
Кр с валове от абф.
Кр синхро
Кр без валове
2е турбо на събора голф 2
Г.4 1.8т 150к.
Г.4 1.8т 180к.
Бмв е60 е най-добрия ми трофей 232 коня.
(още помня лицето на мутрата вътре).
Със на боби голфа на правата на калояново вървеше на към една кола пред мен,но там въртяхме обиколки...
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.
Не исках да те храня, но си на хиляди километри от истината.
Иначе по темата за терминалната скорост Атмосферен Ариел Атом който тежи 600кг и е с двигател 2.0 16V ~240коня прави на 1/4миля 172км/ч и дава ниска 12ска.
Така, че просто незнам защо си правим труда да коментираме тия повече от смешни показания.
Просто изтрии това 13.9 и 172км/ч, защото освен смях и подигравки друго не може да предизвикаш, на истинска апаратура и писта пригодена за целта (без Калояново) ще си много по-бавен.
Отделно всичките тия коли дето си ги изредил са 16секундни и са нормални автомобили за возене без каквито и да били претенции за вървеж (някой от тях са критично бавни както е модерно да се казва)
Зa атмосферен 1.8 16V в купе на Голф e невъзможно да направи 172км/ч терминална скорост без значени какви са атмосферните модове по него (освен ако не пръснеш 100-150коня азот), да не говорим за твойте скромни модификации едни валове като хората няма тоя мотор!
Иначе по темата за терминалната скорост Атмосферен Ариел Атом който тежи 600кг и е с двигател 2.0 16V ~240коня прави на 1/4миля 172км/ч и дава ниска 12ска.

Така, че просто незнам защо си правим труда да коментираме тия повече от смешни показания.
Просто изтрии това 13.9 и 172км/ч, защото освен смях и подигравки друго не може да предизвикаш, на истинска апаратура и писта пригодена за целта (без Калояново) ще си много по-бавен.
Отделно всичките тия коли дето си ги изредил са 16секундни и са нормални автомобили за возене без каквито и да били претенции за вървеж (някой от тях са критично бавни както е модерно да се казва)
Зa атмосферен 1.8 16V в купе на Голф e невъзможно да направи 172км/ч терминална скорост без значени какви са атмосферните модове по него (освен ако не пръснеш 100-150коня азот), да не говорим за твойте скромни модификации едни валове като хората няма тоя мотор!
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.
Хаха
прав си но идеята беше да жегна някой да се заяде с мен на правата,а не тук но както и да е...Подигравки не с мен а с джи-тека,защото все пак машинката го е измерила,не аз. 
Скромният ми тунинг по мотора е нещо от порядъка на 2700 лв.


Скромният ми тунинг по мотора е нещо от порядъка на 2700 лв.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.
Почваш да се излагаш с тия приказки.
г-тека може да ти покаже и 10-ка, това означава ли че няккаво мерило.
Никой не се заяжда с теб, и аз и нико ти казахме че се подвеждаш много сериозно...
С много хора като теб съм спорил както за времена, така и за терминална скорост и за максимална и т.н.
Някой разчитал на г-тека, друг на ваг-ком, трети на това какво показвали стрелките в купето...
Идея си нямаш какви фрапантни разлики се получват...
Предвид мощността, теглото, кутията... с голяма точност може да предвидиш темринална скорост и време на колата
Погледни колите на драг по съзтезанията в БГ- какво време и терминална дават. Виж сиромаха с неговия сетъп как се движи- едно че мотора му е с 200 кубика отгоре, друго и че е доста напомпан, като говорим за атмосферка...
Без да ми се сърдиш, но не виждам къде има вкарани 2700 в тунинг на твоя мотор. Ако си давал пари за ревизия, като едно и също нещо си го сменил пет пъти... не е тунинг. Нито валове, нито сгъстена!? Атмосферка правиш, не турбо кола. Откъде да ти дойдат конете?!
Ако искаш заповядай на сливен другата седмица, атмосферки ще има за сверка, ще ти уредя. Подготви се реалистично обаче.
п.п. писах че 160 км/ч терминална са възможни, но след като прочетох сетъпа, че не бях чел темата назад- абсурд!
г-тека може да ти покаже и 10-ка, това означава ли че няккаво мерило.
Никой не се заяжда с теб, и аз и нико ти казахме че се подвеждаш много сериозно...
С много хора като теб съм спорил както за времена, така и за терминална скорост и за максимална и т.н.
Някой разчитал на г-тека, друг на ваг-ком, трети на това какво показвали стрелките в купето...
Идея си нямаш какви фрапантни разлики се получват...
Предвид мощността, теглото, кутията... с голяма точност може да предвидиш темринална скорост и време на колата
Погледни колите на драг по съзтезанията в БГ- какво време и терминална дават. Виж сиромаха с неговия сетъп как се движи- едно че мотора му е с 200 кубика отгоре, друго и че е доста напомпан, като говорим за атмосферка...
Без да ми се сърдиш, но не виждам къде има вкарани 2700 в тунинг на твоя мотор. Ако си давал пари за ревизия, като едно и също нещо си го сменил пет пъти... не е тунинг. Нито валове, нито сгъстена!? Атмосферка правиш, не турбо кола. Откъде да ти дойдат конете?!
Ако искаш заповядай на сливен другата седмица, атмосферки ще има за сверка, ще ти уредя. Подготви се реалистично обаче.
п.п. писах че 160 км/ч терминална са възможни, но след като прочетох сетъпа, че не бях чел темата назад- абсурд!
Re: Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.
Миро,
Викаш вървял съм една кола пред теб.....
помисли си коя кола излезнах след последния ляв.....
не ме интересува нито твоята нито моята кола колко дава на 400м
тази дисциплина умря за мен през 2005г. от тогава съм ходил да ГЛЕДАМ 3 пъти състезания като последния беше този уикенд и мисля че 4ти няма да има.
да се върнеме на темата, колата ми тежи около 980кг с мен, скоростите са ми подредени за писта а не за драг, мотора беше на около 50км след като е сглобен и настроен.....
на драг нямаш особени шансове да ме прескочиш.
интересно ми е сащо нямащ победа над истинския мотор С20ХЕ ????
мога да ти уредя старт с една Вектра нормална кола (с дросели) ПЪЛЕН ИНТЕРИОР
и с оригинална електроника, която не е ремапната дори (щото не може).... "тунинга" по този мотор е за около 1500лв
Само кажи къде и кога ако трябва колата ще дойде в Пловдив само че там ще трябва да се разбереме за финасовите разходи за път....
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УСЛОВИЕ е старта да е на писта или на пригодено за целта място. НАШИЯ ОТБОР НЕ ПОДКРЕПЯ УЛИЧНИТЕ СЪСТЕЗАНИЯ.
ПП. На 8ми октомври ще има закриване на Кондофрей имаш покана лично от собственика на опела и от нас.
Викаш вървял съм една кола пред теб.....
помисли си коя кола излезнах след последния ляв.....
не ме интересува нито твоята нито моята кола колко дава на 400м
тази дисциплина умря за мен през 2005г. от тогава съм ходил да ГЛЕДАМ 3 пъти състезания като последния беше този уикенд и мисля че 4ти няма да има.
да се върнеме на темата, колата ми тежи около 980кг с мен, скоростите са ми подредени за писта а не за драг, мотора беше на около 50км след като е сглобен и настроен.....
на драг нямаш особени шансове да ме прескочиш.
интересно ми е сащо нямащ победа над истинския мотор С20ХЕ ????
мога да ти уредя старт с една Вектра нормална кола (с дросели) ПЪЛЕН ИНТЕРИОР
и с оригинална електроника, която не е ремапната дори (щото не може).... "тунинга" по този мотор е за около 1500лв
Само кажи къде и кога ако трябва колата ще дойде в Пловдив само че там ще трябва да се разбереме за финасовите разходи за път....
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УСЛОВИЕ е старта да е на писта или на пригодено за целта място. НАШИЯ ОТБОР НЕ ПОДКРЕПЯ УЛИЧНИТЕ СЪСТЕЗАНИЯ.
ПП. На 8ми октомври ще има закриване на Кондофрей имаш покана лично от собственика на опела и от нас.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.
Според мен пък.. 13ка няма да даде, но средна.. или по скоро ниска 14ка при това на бавна писта като Кондофрей или Божурище ще отпери без проблем. Относно терминалната нямам поглед особен.. но като гледам мойте времена, около 150 трябва да направи..
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.
Пешка,не ме разбра,както и да е...
Боби и ти имаш право!Ще от кажа дръпката,защото по-рентабилно ми е да се пусна с тукашното хе.
Iаgo,като гледам времената на сиромаха от кондофрей - 14.1 и 160 (незмам дали са офицални) много ме съмнява,по бавен ще съм.Както и да е,здраве да е!
И като заговорихме за C20хе,ще гледам тези дни да се пусна с такова.Ако падна спирам проекта и го продавам на части успех на всички.
Боби и ти имаш право!Ще от кажа дръпката,защото по-рентабилно ми е да се пусна с тукашното хе.
Iаgo,като гледам времената на сиромаха от кондофрей - 14.1 и 160 (незмам дали са офицални) много ме съмнява,по бавен ще съм.Както и да е,здраве да е!

И като заговорихме за C20хе,ще гледам тези дни да се пусна с такова.Ако падна спирам проекта и го продавам на части успех на всички.

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.
Темата заключена по молба на автора, мненията, които мисля дават начало на интересна дискусия, са отделени в отделна тема.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта