negodnika написа:Добре де а за това, какво ще кажеш, всичко е с K-jet?!
.......
първо искам да обърнеш внимание с каква глава са тези двигатели!!!!
за тези мотори мога да ти говоря и аз ... но е бесмислено
Сега аз да те попитам "има ли смисъл????"
Да ти взема 500-1000лв за настройка на този тип инжекция (като ефекта е под съмнение защото почти не останаха читави инжекционни системи от този тип)
Такава е цената защото само този който знае какво трябва да се причнини на оригиналните настройки може да оцени труда. Това са дни и може би седмици всекидневна занимавка по цял ден и купчина нерви....
Да викна програмист който да разчете оригиналната авансова таблица и на дино стенд да я кореагира ( много часове на диното... 1 час е 150лв) и той да вземе полагашите му се пари за целта.
За онзи стандарт 1000паунда/евро са грубо една заплата а за нашия 3-4.... затова те могат да си позволят маркови железа и т.н.
rusiq_24 написа:Vizor написа:На колко оборота ти е тази мощност от 200 коня на твоя мотор?
9200об/мин и прекъсвач на 9500об/мин
![:да :да:](./images/smilies/th_up.gif)
лелелеле ти сам изброи колко неща трябва да се сменят по мотора за да мога да го въртя над 8500об/мин. като и водната помпа е за подмяна... всичко в този мотор след 8500 кавитира...
дори на мотор да са тези коне които е показал стенда пак е похвално!!!! прехвърлил си 1л-100кс.
Добрине, спрямо това което чух у разбрах.... в тази кола са наляни около 2000паунда което е ..... 5000лв.. Да за тези пари може и да се вдигнат конете и т.н. до горе долу това ниво