Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo
- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo
Браво,Браво
Замерване на 400м правено ли е ?
п.п Предния номер ако е на мястото си ще е по-добре
Замерване на 400м правено ли е ?
п.п Предния номер ако е на мястото си ще е по-добре
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo
На предния номер на мястото е кулера
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60
bratq_varvari1 написа:...Мотора е напълно сток.
гледам едно раздвижно колело в коша. Какъв разпр. вал ползваш в крайна сметка?
с това турбо на колко оборота имаш фул буст?
с кр-ска помпа(и) ли го храниш?
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60
pe6kata написа:bratq_varvari1 написа:...Мотора е напълно сток.
гледам едно раздвижно колело в коша. Какъв разпр. вал ползваш в крайна сметка?
с това турбо на колко оборота имаш фул буст?
с кр-ска помпа(и) ли го храниш?
Сток имам предвид като каранти.На главата съм и разширил доста портовете ,полирал испускателните и шлаиф 1мм .От Гарнитурата на главата премахнах средния най дебел лист 0,7мм и оставих само двата прожинни с един тънак между тях което прави 1,7мм общо с главата,щях да забравя в единия край челота на буталота има едни като полумесеци които премахнах понеже имаше вероятност да се срещнат с главата заради доста по тънката гарнитура .На диното ГОЛФА беше с оригиналния си рз. вал и шайба и 95 бензин.С кр-ски помпи е малка в резервуара и голяма в съд.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo
8:1 е прекалено ниска степен, освен ако не се кара от 2 бара нагоре
попрестарали се са с разреждането в предвид ниския буст стоково
и аз съм мислил да го посгъстя моя. махането на дебелия пласт от гарнитурата 0.7мм дава 8.5-8.6:1
1мм отнемане от главата не е като 1мм от гарнитура, най-вероятно си отишъл на около 9:1
значи казваш, че колата тръгна осезаемо по-добре след сгъстяването, въпреки по-ниския буст?
имам някои идеи за мотора и трансмисията, чакам дядо коледа да ми докара 268/260 вал на 11.2 лифт, като целта ми е да изтаваня турбото и възможностите на карантията
на колко оборота стигаш фул буст на по-големите предавки?
попрестарали се са с разреждането в предвид ниския буст стоково
и аз съм мислил да го посгъстя моя. махането на дебелия пласт от гарнитурата 0.7мм дава 8.5-8.6:1
1мм отнемане от главата не е като 1мм от гарнитура, най-вероятно си отишъл на около 9:1
значи казваш, че колата тръгна осезаемо по-добре след сгъстяването, въпреки по-ниския буст?
имам някои идеи за мотора и трансмисията, чакам дядо коледа да ми докара 268/260 вал на 11.2 лифт, като целта ми е да изтаваня турбото и възможностите на карантията
на колко оборота стигаш фул буст на по-големите предавки?
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo
pe6kata написа:8:1 е прекалено ниска степен, освен ако не се кара от 2 бара нагоре
попрестарали се са с разреждането в предвид ниския буст стоково
и аз съм мислил да го посгъстя моя. махането на дебелия пласт от гарнитурата 0.7мм дава 8.5-8.6:1
1мм отнемане от главата не е като 1мм от гарнитура, най-вероятно си отишъл на около 9:1
значи казваш, че колата тръгна осезаемо по-добре след сгъстяването, въпреки по-ниския буст?
имам някои идеи за мотора и трансмисията, чакам дядо коледа да ми докара 268/260 вал на 11.2 лифт, като целта ми е да изтаваня турбото и възможностите на карантията
на колко оборота стигаш фул буст на по-големите предавки?
Между 3800 и 4000 пиква 1,1 и държи 1 бар.
Ами след отнемането на главата започна да копа на 3-та на 0,8-0,9 а преди това на 1,2 леко се мъчеше да преплъзва ту едната ту другата гума и в атмосферните режими става доста по рязка.Безплатни коне
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo
bratq_varvari1 написа:Безплатни коне
абсолютно,
много хубави резултати, убеден съм че колата е повече от приятна за каране
- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo
Чакаме нови клипове
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo
Доста добър проект,за в бъдеще какви промени си замислил?
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo
GOLF 2 GTI16v написа:Чакаме нови клипове
Другата седмица,
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo
тва дино къде е ???
- bodil4o
- Мнения: 434
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo
rabotnika написа:тва дино къде е ???
Шумен май ... иначе голфа е голям хулиган
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo
Диното е в Шумен при адаша
- martin_072
- Мнения: 299
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 17:42
- Автомобил: Seat Ibiza GLXI Audi A4
- Двигател: 1.8 ABS 1.8t
- Местоположение: Kostenec
- Контакти:
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo
Гилфа е уникален,доста добре за 1.8 v8
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo
Vizor написа:Диното е в Шумен при адаша
Да в Шумен е диното и момчето излезе много точно,пусна ми 3-4 ръна бонус от които изкарах 23 киловата повече от първоначалните настройки на пътя.
Последна промяна от bratq_varvari1 на Вто 11 дек 2012 21:20, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта