
Малко помощ за двигател 1.4 16v 101hp.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Малко помощ за двигател 1.4 16v 101hp.
Ами ако не се лъжа това е моето бившо поло
Колата върви много повече от своите всебеподобни или поне когато беше в мой ръце и за това има 2ро място на драг на писта дракон, където победи всички подобни малолитражни двигателчета. Колега щом искаш да дръпнеш още някое конче, защо не взе и спортния филтър, а сега си седи в 1 кутия в къщи... Не можеш да издяниш кой знае колко много от този двигател без сериозни подобрения и с малка сума пари. Когато ти продадох колата беше около 115 кончета, повече от това без сериозни подобрения трудно ще постигнеш.

- Vw_polo_16v
- Мнения: 583
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 0:07
- Автомобил: VW Polo 6n Seat ibiza 1.8T
- Двигател: AFH 1996 AQX 2000
- Местоположение: София/Волуяк
Re: Малко помощ за двигател 1.4 16v 101hp.
zografski написа:Ами ако не се лъжа това е моето бившо полоКолата върви много повече от своите всебеподобни или поне когато беше в мой ръце и за това има 2ро място на драг на писта дракон, където победи всички подобни малолитражни двигателчета. Колега щом искаш да дръпнеш още някое конче, защо не взе и спортния филтър, а сега си седи в 1 кутия в къщи... Не можеш да издяниш кой знае колко много от този двигател без сериозни подобрения и с малка сума пари. Когато ти продадох колата беше около 115 кончета, повече от това без сериозни подобрения трудно ще постигнеш.
Кажи как постигна тези 15 кончета горница.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Малко помощ за двигател 1.4 16v 101hp.
Vw_polo_16v написа:zografski написа:Ами ако не се лъжа това е моето бившо полоКолата върви много повече от своите всебеподобни или поне когато беше в мой ръце и за това има 2ро място на драг на писта дракон, където победи всички подобни малолитражни двигателчета. Колега щом искаш да дръпнеш още някое конче, защо не взе и спортния филтър, а сега си седи в 1 кутия в къщи... Не можеш да издяниш кой знае колко много от този двигател без сериозни подобрения и с малка сума пари. Когато ти продадох колата беше около 115 кончета, повече от това без сериозни подобрения трудно ще постигнеш.
Кажи как постигна тези 15 кончета горница.
Чип, спортен филтър K&N и 50мм изпускателна система. Най вероятно не е имало 115коня, но голф 2ки които са по 115 коня ми дишаха прахта! Колата никога не е мерена на дино и съотвено не мога да кажа точно колко коня е била, но както казах коли по 115кончета ми дишаха прахта, даже и по мощни. Тествано е на доста драгчета когато беше в моите ръце

- passat_for_life
- Мнения: 169
- Регистриран на: Нед 06 юли 2008 20:59
- Автомобил: Vw Passat B3 GT
- Двигател: 9A 1992
- Местоположение: Габрово
Re: Малко помощ за двигател 1.4 16v 101hp.
Всеки знае че въртящият момент се мери сила по рамо,в силовия тунинг всеки започва от развитие на силата,и никой или поне малко се борят да увеличат рамото. Та какво имам предвид преди време се возих на една хондичка с променено главно предаване от сорта на 5.1.Мога да ви кажа че върви зверски.Това за мен е най добрия тунинг съотношение вървеж/пари.
- elian_87
- Мнения: 140
- Регистриран на: Вто 03 май 2011 11:56
- Автомобил: subaru impreza
- Двигател: 2.2
- Местоположение: България
Re: Малко помощ за двигател 1.4 16v 101hp.
zografski написа:Ами ако не се лъжа това е моето бившо полоКолата върви много повече от своите всебеподобни или поне когато беше в мой ръце и за това има 2ро място на драг на писта дракон, където победи всички подобни малолитражни двигателчета. Колега щом искаш да дръпнеш още някое конче, защо не взе и спортния филтър, а сега си седи в 1 кутия в къщи... Не можеш да издяниш кой знае колко много от този двигател без сериозни подобрения и с малка сума пари. Когато ти продадох колата беше около 115 кончета, повече от това без сериозни подобрения трудно ще постигнеш.
Колега Зографски е прав колата върви повечв от нормалните 1,4 16в и не само в него когато е била но и при мен !
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Малко помощ за двигател 1.4 16v 101hp.
Ако колата я правиш за конкретна цел ,състезание,определен клас в него (примерно както е в шампионата до 1.4) има смисъл да наливаш пари-> там имаш що годе равносилна конкуренция.
Ако е стрийт автомобил - този мотор каквото и да направиш
с него няма обем и въртящ момент ....следователно трябва да вдигаш оборотите оттам се сещай за + и - Ще налееш в мотора после нареждане къса кутия ->предавки,гл предаване и т.н ,ще се напича до 100-120 истински и след това всичко свърши. С дълга кутия пък няма да имаш достатъчно мощност да я пълниш и динамика ,както с късата кутия ,за да я получиш което пак много трудно става заради малката кубатура ,с изписаните по горе от колегите неща пак колата няма да е динамична и ще трябва мотора да се отвори за да се преработи откъм степен ,газоразпределение ,горивна система и карантии в двигатела за да вдигнеш мощността,откъдето възлизат още следствия... инвестицията за това излиза ,колкото да си купиш още няколко такива Полота. С тея 1000 лева по-добре си обслужи от до автомобила и се радвай на живота.
Ето ти например едно състезателно поло за планинско с 1.300 16в мотор 197кс което е адски изнасилен двигател - сам можеш да си направиш сметка колко е инвестирано в него . Има дата логър със скорост обороти ,предавка...
http://www.youtube.com/watch?v=iVLSmq9K2fg
Ако е стрийт автомобил - този мотор каквото и да направиш
с него няма обем и въртящ момент ....следователно трябва да вдигаш оборотите оттам се сещай за + и - Ще налееш в мотора после нареждане къса кутия ->предавки,гл предаване и т.н ,ще се напича до 100-120 истински и след това всичко свърши. С дълга кутия пък няма да имаш достатъчно мощност да я пълниш и динамика ,както с късата кутия ,за да я получиш което пак много трудно става заради малката кубатура ,с изписаните по горе от колегите неща пак колата няма да е динамична и ще трябва мотора да се отвори за да се преработи откъм степен ,газоразпределение ,горивна система и карантии в двигатела за да вдигнеш мощността,откъдето възлизат още следствия... инвестицията за това излиза ,колкото да си купиш още няколко такива Полота. С тея 1000 лева по-добре си обслужи от до автомобила и се радвай на живота.
Ето ти например едно състезателно поло за планинско с 1.300 16в мотор 197кс което е адски изнасилен двигател - сам можеш да си направиш сметка колко е инвестирано в него . Има дата логър със скорост обороти ,предавка...
http://www.youtube.com/watch?v=iVLSmq9K2fg
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 33 госта