Колеги,имам няколко въпроса към вас:
Двигателя ми е РВ/1Р.Мога ли да заменя блока с буталата и к.вал. с такъв от 2Е?
Ако става,тогава откъде да хвана маслените изпарения-от блока/2Е/ или от капака на клапаните/РВ/.Каква гарнитура ще се ползва?Накъде ще отиде степента на сгъстяване?Предполагам,че Дигифанта ще успее да захрани двулитровия блок,нали?
Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/
- VLADETO8986
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пон 21 юни 2010 14:35
- Автомобил: Jetta
- Двигател: RP
- Местоположение: ЕН
Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/
буталата на 2Е са малко по широки, ще трябва шлаиф на блока
- DG GoLF MKIII
- Мнения: 166
- Регистриран на: Нед 28 ное 2010 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/
Става но блока на 2е то е по висок от на ПБ то и леко ще почуква дросела на капака при ръчкане , но не е проблем Картените газове пак ще си останат като на PB,ще трябва да си купиш и по дълъг ангренажен ремък :)
Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/
височината не ме притеснява-аз съм с кънтри,място има .Ремък от 2Е ще стане ли?Гарнитурата предполагам ще е от 2Е?
- DG GoLF MKIII
- Мнения: 166
- Регистриран на: Нед 28 ное 2010 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/
За ремък не се сещам но мисля ,че ставаше от 2е. Гарнитурата е хубаво да се сложи от 2000куб защото е метална, но е малко по скъпичка иначе може да се слага и тази за PB
- caro
- Мнения: 557
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/
poni написа:височината не ме притеснява-аз съм с кънтри,място има .Ремък от 2Е ще стане ли?Гарнитурата предполагам ще е от 2Е?
Ремъка на РВ е 118 зъба ,а на 2Е е 121 или 124 с две думи не става.Гарнитурата на първите 2Е е обикновенна говоря за тези с 8мм клапани на новите незнам.
Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/
caro написа:poni написа:височината не ме притеснява-аз съм с кънтри,място има .Ремък от 2Е ще стане ли?Гарнитурата предполагам ще е от 2Е?
Ремъка на РВ е 118 зъба ,а на 2Е е 121 или 124 с две думи не става.Гарнитурата на първите 2Е е обикновенна говоря за тези с 8мм клапани на новите незнам.
искаш да кажеш,че от РВ няма да стане,и трябва да използвам от 2Е,нали?
- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/
преди време един тунер ми каза,че гърнитурата трябва да е тази,която си е за блока...
ремък от 2Е и газ ;)няма никви опираня и тем подобни...мой приятел си кара,така голфа вече 2г близо и няма ядове и е доволно по-пъргав и еластичен от ПБ.....и му гори 7-8 газ ;)
ремък от 2Е и газ ;)няма никви опираня и тем подобни...мой приятел си кара,така голфа вече 2г близо и няма ядове и е доволно по-пъргав и еластичен от ПБ.....и му гори 7-8 газ ;)
Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/
Да,така ще е.Вчера се разрових-дават,че двете глави са с 30 кубикови камери.Остава въпроса дали дюзите от РВ ще успеят да ги хранят
- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/
ще го хранят ;) пък,ако случайно ти обеднее,имам от г60(само да знаеш де)
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 31 яну 2011 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dimitrovgrad/Stara Zagora
Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/
Дюзите от ПБ и ауди АБК, който е 2.0 115коня са еднакви , а АБК-то и 2е са с еднаква карантия от към бутала , ход , само степента на сгъстяване е малко по-голяма при АБК според някой източници.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/
Карам такъв хибриден мотор от 5 години. Картерните изпарения съм ги оставил да излизат и от двете места свободно, с по парче маркуч, което виси надолу. В идеалния случай, трябва да се отведат в съд за маслени пари...poni написа:Колеги,имам няколко въпроса към вас:
Двигателя ми е РВ/1Р.Мога ли да заменя блока с буталата и к.вал. с такъв от 2Е?
Ако става,тогава откъде да хвана маслените изпарения-от блока/2Е/ или от капака на клапаните/РВ/.Каква гарнитура ще се ползва?Накъде ще отиде степента на сгъстяване?Предполагам,че Дигифанта ще успее да захрани двулитровия блок,нали?
Клингеритовата гарнитура за 1.8 и 2.0 е една и съща, с Фи 83.5мм. От стоманена според мен няма смисъл, заради по-високата цена и по-големите изисквания към гладкостта на челните повърхнини.
Ползваш ангренажния ремък и дисрибутора на 2Е-то, а шайбите на коляновия вал и маховика слагаш от твоя мотор.
С дюзите няма проблем, поне не и такъв който да усетиш при шофиране. Ако искаш максимална мощност, това е друг въпрос...
Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/
попаднах на няколко теми из нета:
http://www.clubgti.com/showthread.php?2 ... conversion
http://retrorides.proboards.com/index.c ... ead=112060
едната е за прегряване след такава трансплантация,другата за горене на масло.
14 бара няма ли да малко множко за този мотор?
http://www.clubgti.com/showthread.php?2 ... conversion
http://retrorides.proboards.com/index.c ... ead=112060
едната е за прегряване след такава трансплантация,другата за горене на масло.
14 бара няма ли да малко множко за този мотор?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта