Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/

Мнениеот poni » Нед 27 яну 2013 20:30


Колеги,имам няколко въпроса към вас:
Двигателя ми е РВ/1Р.Мога ли да заменя блока с буталата и к.вал. с такъв от 2Е?
Ако става,тогава откъде да хвана маслените изпарения-от блока/2Е/ или от капака на клапаните/РВ/.Каква гарнитура ще се ползва?Накъде ще отиде степента на сгъстяване?Предполагам,че Дигифанта ще успее да захрани двулитровия блок,нали?




Потребителски аватар
VLADETO8986
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 21 юни 2010 14:35
Автомобил: Jetta
Двигател: RP
Местоположение: ЕН

Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/

Мнениеот VLADETO8986 » Пон 28 яну 2013 19:09


буталата на 2Е са малко по широки, ще трябва шлаиф на блока


Потребителски аватар
DG GoLF MKIII
Мнения: 166
Регистриран на: Нед 28 ное 2010 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/

Мнениеот DG GoLF MKIII » Пон 28 яну 2013 20:33


Става но блока на 2е то е по висок от на ПБ то и леко ще почуква дросела на капака при ръчкане , но не е проблем :mhihi Картените газове пак ще си останат като на PB,ще трябва да си купиш и по дълъг ангренажен ремък :)


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/

Мнениеот poni » Пон 28 яну 2013 21:25


височината не ме притеснява-аз съм с кънтри,място има .Ремък от 2Е ще стане ли?Гарнитурата предполагам ще е от 2Е?


Потребителски аватар
DG GoLF MKIII
Мнения: 166
Регистриран на: Нед 28 ное 2010 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/

Мнениеот DG GoLF MKIII » Пон 28 яну 2013 22:49


За ремък не се сещам но мисля ,че ставаше от 2е. Гарнитурата е хубаво да се сложи от 2000куб защото е метална, но е малко по скъпичка иначе може да се слага и тази за PB


Потребителски аватар
caro
Мнения: 557
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/

Мнениеот caro » Вто 29 яну 2013 14:19


poni написа:височината не ме притеснява-аз съм с кънтри,място има .Ремък от 2Е ще стане ли?Гарнитурата предполагам ще е от 2Е?

Ремъка на РВ е 118 зъба ,а на 2Е е 121 или 124 с две думи не става.Гарнитурата на първите 2Е е обикновенна говоря за тези с 8мм клапани на новите незнам.


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/

Мнениеот poni » Вто 29 яну 2013 17:56


caro написа:
poni написа:височината не ме притеснява-аз съм с кънтри,място има .Ремък от 2Е ще стане ли?Гарнитурата предполагам ще е от 2Е?

Ремъка на РВ е 118 зъба ,а на 2Е е 121 или 124 с две думи не става.Гарнитурата на първите 2Е е обикновенна говоря за тези с 8мм клапани на новите незнам.

искаш да кажеш,че от РВ няма да стане,и трябва да използвам от 2Е,нали?


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/

Мнениеот indjov_GTI » Чет 31 яну 2013 23:05


преди време един тунер ми каза,че гърнитурата трябва да е тази,която си е за блока...
ремък от 2Е и газ ;)няма никви опираня и тем подобни...мой приятел си кара,така голфа вече 2г близо и няма ядове и е доволно по-пъргав и еластичен от ПБ.....и му гори 7-8 газ ;) :mhihi


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/

Мнениеот poni » Съб 02 фев 2013 18:40


Да,така ще е.Вчера се разрових-дават,че двете глави са с 30 кубикови камери.Остава въпроса дали дюзите от РВ ще успеят да ги хранят


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/

Мнениеот indjov_GTI » Съб 02 фев 2013 23:26


ще го хранят ;) пък,ако случайно ти обеднее,имам от г60(само да знаеш де) :mhihi


merckx1990
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 31 яну 2011 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dimitrovgrad/Stara Zagora

Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/

Мнениеот merckx1990 » Пон 04 фев 2013 13:54


Дюзите от ПБ и ауди АБК, който е 2.0 115коня са еднакви , а АБК-то и 2е са с еднаква карантия от към бутала , ход , само степента на сгъстяване е малко по-голяма при АБК според някой източници.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/

Мнениеот NovobranecGT » Чет 14 фев 2013 22:04


poni написа:Колеги,имам няколко въпроса към вас:
Двигателя ми е РВ/1Р.Мога ли да заменя блока с буталата и к.вал. с такъв от 2Е?
Ако става,тогава откъде да хвана маслените изпарения-от блока/2Е/ или от капака на клапаните/РВ/.Каква гарнитура ще се ползва?Накъде ще отиде степента на сгъстяване?Предполагам,че Дигифанта ще успее да захрани двулитровия блок,нали?
Карам такъв хибриден мотор от 5 години. Картерните изпарения съм ги оставил да излизат и от двете места свободно, с по парче маркуч, което виси надолу. В идеалния случай, трябва да се отведат в съд за маслени пари...
Клингеритовата гарнитура за 1.8 и 2.0 е една и съща, с Фи 83.5мм. От стоманена според мен няма смисъл, заради по-високата цена и по-големите изисквания към гладкостта на челните повърхнини.
Ползваш ангренажния ремък и дисрибутора на 2Е-то, а шайбите на коляновия вал и маховика слагаш от твоя мотор.
С дюзите няма проблем, поне не и такъв който да усетиш при шофиране. Ако искаш максимална мощност, това е друг въпрос...


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Блок от 2Е+глава от 1Р/РВ/

Мнениеот poni » Чет 28 фев 2013 19:51


попаднах на няколко теми из нета:
http://www.clubgti.com/showthread.php?2 ... conversion
http://retrorides.proboards.com/index.c ... ead=112060
едната е за прегряване след такава трансплантация,другата за горене на масло.
14 бара няма ли да малко множко за този мотор?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта