питане за КР +г60

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
emundo
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 28 окт 2009 18:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgarsko

Re: питане за КР +г60

Мнениеот emundo » Пет 08 мар 2013 23:35


hose написа:Ако наистина е читав този ладер е без пари,щом ротора е здрав има шанс целия да си е ок.Намират се,дай Боже да е читав този,но много трудно,много,повярвай ми...
Така на прима виста-да,имам как това да е достатъчно,като чаркаляци,но в процеса на работа ще изникнат адски много неща....И аз така тръгнах на времето,викам си е с'а ще стане,набързо,е да ама не.....Играта е много сериозна.Аз имах проблем дори с водните маркучи,опираха,подпираха и т.н.
А и не забравяйте,че колегата няма да си го прави сам......Незнам,казвам си мнението,според мен инвестицията ще е по голяма.....

аз казвам орентировъчната цена не точната ако сам го наредиш колегата е направил ремонт на мотора което е огромен плюс но наистина ако някой друг го прави със сигурност цената отива нагоре доста




emundo
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 28 окт 2009 18:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgarsko

Re: питане за КР +г60

Мнениеот emundo » Пет 08 мар 2013 23:56


stigmi написа:преди 4 месеца си правих сам основен ремонт че се налагаше така купих колата на доверие ... въпреки че имам някакви понятия мисля че с това сам няма да мога да се справя че има май и доста неща които ще трябва да се преправят .. като рейка стоики предполагам

ще трябва да направиш стойката на генератора зад блока но в нета сам виждал да ги слагат на мястото на климатика под г-ладера и да се завари преходника за дросела от г60 и евентоално да се обърне всмукателния колектор има и опция да не се обръща и рейката с дюзите там пепи да каже какво е правил после да наредиш пътищата и интерколера това ще изисква шлосерски умения оригиналните стойки на компресора мисля че си пасват на блока и разреждане това са основните неща сега сигурно ще има и дреболии които неможе да се пренебрегнат но има решения на всеки вапрос стига желание да има е и парици


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: питане за КР +г60

Мнениеот hose » Съб 09 мар 2013 0:10


emundo написа:
stigmi написа:преди 4 месеца си правих сам основен ремонт че се налагаше така купих колата на доверие ... въпреки че имам някакви понятия мисля че с това сам няма да мога да се справя че има май и доста неща които ще трябва да се преправят .. като рейка стоики предполагам

ще трябва да направиш стойката на генератора зад блока но в нета сам виждал да ги слагат на мястото на климатика под г-ладера и да се завари преходника за дросела от г60 и евентоално да се обърне всмукателния колектор има и опция да не се обръща и рейката с дюзите там пепи да каже какво е правил после да наредиш пътищата и интерколера това ще изисква шлосерски умения оригиналните стойки на компресора мисля че си пасват на блока и разреждане това са основните неща сега сигурно ще има и дреболии които неможе да се пренебрегнат но има решения на всеки вапрос стига желание да има е и парици


Да,колектора може да се обърне,може и да не се обърне,може да си купиш колектор от сироко(обърнат),твой избор,дросела с фланец си става,да,а алтернатора си го остави отпред за да си спестиш цифра неприятности,лапата на ладера си пасва на блока,НО при промяна на мотор от асматично към принудително пълнене,поне биелните лагери трябва да са нови,там пада цялото натоварване,мое мнение,не ангажирам никого с това


emundo
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 28 окт 2009 18:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgarsko

Re: питане за КР +г60

Мнениеот emundo » Съб 09 мар 2013 1:24


те за тоя колектор от сироко ако се намери искат по 300 лева да е...той колегата каза че е правил основен ремонт а рейката и дюзите как си ги направил


Потребителски аватар
stigmi
Мнения: 105
Регистриран на: Вто 09 ное 2010 21:55
Автомобил: passat b3
Двигател: KR 1991
Местоположение: blagoevgrad
Контакти:

Re: питане за КР +г60

Мнениеот stigmi » Съб 09 мар 2013 11:37


евентоално ако генератора остане от пред трябва да остана без климатик или се бъркам така обяснено не изглежда много сложно но с инсталацията ще е голяма плетеница предполагам


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: питане за КР +г60

Мнениеот hose » Нед 10 мар 2013 2:04


stigmi написа:евентоално ако генератора остане от пред трябва да остана без климатик или се бъркам така обяснено не изглежда много сложно но с инсталацията ще е голяма плетеница предполагам


Щом си с климатик,за да останеш с климатик,алтернатора заминава отзад....Не,инсталацията си я слагаш без никакви проблеми,там ще имаш най малко главоболия


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: питане за КР +г60

Мнениеот hose » Нед 10 мар 2013 2:06


emundo написа:те за тоя колектор от сироко ако се намери искат по 300 лева да е...той колегата каза че е правил основен ремонт а рейката и дюзите как си ги направил

Така е,но този колектор си струва всяка стотинка.... :stumm :wink


Потребителски аватар
stigmi
Мнения: 105
Регистриран на: Вто 09 ное 2010 21:55
Автомобил: passat b3
Двигател: KR 1991
Местоположение: blagoevgrad
Контакти:

Re: питане за КР +г60

Мнениеот stigmi » Пет 22 ное 2013 16:23


колеги след като колата сама си го поиска и двигателят се разтропа започвам набавянето на части за проекта ... интересуваме има ли шанс инжекция диги 2 да стане защото я имам набавена ... с 2 гарнитури и подложка или само с 2 гарнитури да го разредя ...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта