Съвет за съединител

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Съвет за съединител

Мнениеот don hose » Чет 01 авг 2013 21:07


Реших какво ще слагам.Маховик от 1.8 със 210мм съединител и притискател.Няма нужда от керамики, повече от 140-50коня и 200нм няма да стане след като я настроя.




Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: Съвет за съединител

Мнениеот didkoltd » Сря 07 авг 2013 18:24


210 мм феродо устисква на стоков АБФ без проблем дори и на стартове да ходиш.Маховиците от Голф 2 ГТИ и Голф 3 гти са с различно тегло.На 2-та е по-лек!


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Съвет за съединител

Мнениеот don hose » Пет 23 авг 2013 15:07


Здравейте, намериих кутия с код ATH, която е със предавателни числа, като 4T каквато всъщност е моята в момента.Проблема е, че чашките на полуоските на ATH са със 100мм фланци.Имам полуоски от ATH
Но без външни карета.Въпроса е мога ли да ползвам само осите на моите полуоски (от старата кутия)и да сложа вътрешно каре за 100мм (ATH) фланец и външно от 90мм (4T).Надеждата ми е, че старата ос на полуоската ще компенсира разликата от 1 см. дължина на външните крета.Не съм разглобил още и не съм мерил дължини на полуоските но със сигурност има поради факта, че има разлика във фланците.
Чудя се дали не е по-добре да сменя фланците за полуоските и съответно си сложа читаво 90мм вътрешно каре.Ако се чудите защо се правят тези гимнастики ето защо - износен лагер на първичен вал, зловещо ромолене от диференциала, вибрации от лявото вътрешно каре, тотално износен съединител!


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: Съвет за съединител

Мнениеот didkoltd » Пет 23 авг 2013 19:52


Чашите се вадят и се сменят,аз лично съм срещал 2 модела с гайка в средата и такива които се избиват с чукане /с зегерка са/Сам си прецени какви карета да слагаш лично мнение и 90 мм-те карета ще ти вършат работа.
4Т кутията е куца доста са и дълги предавките и дифа е кофти,4S ще ти хареса повече и е с 90 мм карета,докато 4т се слага на дизел и на бензин фабрично! :th_up


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Съвет за съединител

Мнениеот don hose » Пет 23 авг 2013 20:02


Колата е дизел тази кутия си е перфектна.Чашките не се вадят лесно и трябва скоба.А моето вътрешно каре е разбито.
Просто идеята беше да сложа моите вънщни карета на новите полуоски.Ако не стане, евентуално да сложа само моите валове като вътрешното каре си 100мм а външното е старото.Въпроса е ставали такава размяна и изобщо ще докарам ли подходяща дължина на полуоските.Утре разглабям всичко и ще стане ясно:)


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: Съвет за съединител

Мнениеот didkoltd » Пет 23 авг 2013 20:11


4S се слага само на дизелови двигатели,и повярвай ми ще ти хареса много повече от 4Т!
След като имаш 100 мм-ви карета защо не ги сложиш на твоите полуоски ами ще сменяш 100 неща?


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Съвет за съединител

Мнениеот don hose » Пет 23 авг 2013 20:38


Ами колега нали това питам.Може или неможе да се сменят каретата.А 4S е къса кутия за моте цели.А и пак казвам новата кутията ми е ATH.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8958
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Съвет за съединител

Мнениеот samo_pechka » Пет 23 авг 2013 20:38


Не ти трябва скоба за да извадиш чашките :smile болт с резба, като на чашката, за карето , само ,че да е доста по-дълъг в резбовата част .Навиваш си го в една от дупките , докато опре в стом.подложка сложена от теб в/у корпуса на скор.кутия.Притягаш от болта , от другата страна леко причукваш , излиза си :Mr Green Fun без проблем . Събирането е с голяма дърводелска стяга :biggrin , слагаш двете чашки , две подложки по-дебели и със стягата става песен . Преди това естествено вадиш си зегерките при ваденето :th_up


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Съвет за съединител

Мнениеот don hose » Пет 23 авг 2013 20:49


Аз много добре знам как се вадят чашките:) Питам каретата могат ли да сменят.Искам с наличните части да подкарам.
Решения има много, просто не искам да държа колата разглобена.


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: Съвет за съединител

Мнениеот didkoltd » Пет 23 авг 2013 21:37


Можеш да - шлиците на полуоските са еднакви както на вътрешните карета така и на външните :th_up


Потребителски аватар
audi_s2_
Мнения: 215
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 19:28
Автомобил: Golf MK2
Двигател: 1.8 GTI 8V
Местоположение: Асеновград

Re: Съвет за съединител

Мнениеот audi_s2_ » Пет 23 авг 2013 23:12


didkoltd написа:4S се слага само на дизелови двигатели,и повярвай ми ще ти хареса много повече от 4Т!
След като имаш 100 мм-ви карета защо не ги сложиш на твоите полуоски ами ще сменяш 100 неща?

Стария ми двигател беше 1.6 карбуратор и беше с 4S кутия :yahoo_09


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Съвет за съединител

Мнениеот don hose » Съб 24 авг 2013 21:06


Днес извадихме полуоските и ги сравнихме.Реших да сменим чашите.За мое учудване карета бяха здрави, въпреки че имаше биене и вибрация.Явно проблема е в диференциала.Има и лагер на главината за смяна.Диференциала има огромен луфт.
Има за смяна и мнашон на полуоската.Това е за сега, като я подкарам ще каза дали е добър резултата.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Съвет за съединител

Мнениеот don hose » Сря 25 сеп 2013 21:21


Смених кутията,чашките и ползвах старите полуоски.За сега всичко е Ок.Съединителят държи, не усещам разлика с по лекият маховик, освен че ми се струва малко по-слаба от към въртящ момент на високите предавки.Така че, ако някой търси ъпгрейд на 200мм съединител това е начина.
Поздрави!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта