Голф 3 2.0(115) ADY с компресор ???
- Armanityyy
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 25 дек 2011 2:39
- Автомобил: Vw Golf 3 GTI
- Двигател: 2e 1995
- Местоположение: Varna
Голф 3 2.0(115) ADY с компресор ???
Здравейте колеги искам да запитам какво би ми трябвало за да направя голфчето със компресор и колко горе долу ще му се повиши мощността ? Ако е възможно ориентирайте ме във някакви суми за части,модификации,разработки..... Благодаря предварително :)
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Голф 3 2.0(115) ADY с компресор ???
Не е ли по-добре да сложиш G60
Каква мощност искаш?
Каква мощност искаш?
- Armanityyy
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 25 дек 2011 2:39
- Автомобил: Vw Golf 3 GTI
- Двигател: 2e 1995
- Местоположение: Varna
Re: Голф 3 2.0(115) ADY с компресор ???
искам леко повишаване 10-15-20тина коня малко по рязък да стане..... нямам кой знае какъв бюджет зад гърба си затова неискам г60
- Fearless
- Мнения: 518
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: Голф 3 2.0(115) ADY с компресор ???
Е то тия коне към който се стремиш се постигат и без компресор...слагаш му един чип и ей ти ги на 10 магарета бонус 

- vlado0o^
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 18:48
- Автомобил: GTI Edition
- Двигател: 1994 2.8 AAA
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 2.0(115) ADY с компресор ???
Минавали са ми и на мен разни идеи за Г-ладер на ADY-то ама това си е таралеж в гащите.Слагането е лесно,конзоли,планки и т.н. пасват на блока и главата въпроса е че тоя мотор неразреден няма да изкара дълго време на работа под налягане.Отвориш ли го да го разреждаш отиват много пари,че то по-добре един цял мотор с компресор да си вземеш :)И логично е щом повишиш количеството въздух постъпващо в двигателя да е необходимо и горивото да се увеличи..дюзи,помпа... Атмосферно мотора може да се поотпуши като за начало с хубав филтър,чипче и колектор с генерация.
Re: Голф 3 2.0(115) ADY с компресор ???
Колегите са ти казали за чип 10 коня, махни катализатора мини от хидравлична рейка към механична ето едни грубо 5 коня намери си по леки джанти и гуми .Грубо с тези интервенции поне 15 коня ще докараш.
- Ivo.B
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пон 29 апр 2013 13:20
- Автомобил: VW GOLF 3 GTI Color Concept
- Двигател: 2.0 GTI 115
Re: Голф 3 2.0(115) ADY с компресор ???
за да не отварям нова тема ще пиша в тази. Аз също имам голфче 2.0 115 гти и ми е голям мерак да му сложа турбина, но понеже не съм от много разбиращите ме интересува освен самата турбина, какво още трябва да се сложи по двигателя и подсили. Не искам да сменям двигател, искам си моя, но с турбина. И моля не ме разубеждавайте, а ми дайте съвети и информация. Благодаря.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Голф 3 2.0(115) ADY с компресор ???
Поразрови се във форума има много теми за турбинирани коли, но си трябват кинти и то не малко 

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0(115) ADY с компресор ???
Бутала, биели, колектори, електроника, турбина, маслени магистрали, турбо пътища, интеркулер, разтоварващи клапани (блоуоф и гейт евентуално), дюзи, евентуално помпа бензинова, съединител, инсталация.
По-добре вземи 1.8Т и в следващите 100 коня нагоре поне няма да го мислиш. Не те разубеждавам. Прави каквото искаш.
По-добре вземи 1.8Т и в следващите 100 коня нагоре поне няма да го мислиш. Не те разубеждавам. Прави каквото искаш.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта