shanadjiqta и daywalker и се замислих и аз за моята печка ,колата ми е голф 2 1,6 турбо дизел, мотора ми е jr нямам интеркулер ,турбото ми е garrett ,идеята ми е да засиля малко мотора ,мисля варианта да си купувам кулер и да го поставя челно под предната броня ,кулера е с размери 550/140/60мм,след поставянето на кулера да се бутнат малко помпата и турбото ,не се стремя към някаква голяма промяна просто искам малко повече пъргавина ,в момента турбината ми е стокова надува на 0,6 нищо по мотора не е бутано с цел засилване ,идеята ми е да се бутне турбината да надува на 0,8-0,9 примерно и да се пусне допълнително гориво ,ще има ли ефект от всичко това и дали ще има голям лаг понеже турбопътищата ще станат по дълги от оригиналните ,не знам също какви турбо пътища да правя,мисля да ползвам такива от пасат 1,6 тди, на колко милиметра е добре да бъдат турбо пътищата 51мм 57мм или повече. Как ще се отрази всичко това което мисля върху здравето на мотора.Търся съвет от хора които са правили тези упражнения с този тип дизелови двигатели,ще съм благодарен на отговорите които споделите ,мерси предварително
