Топлата част и компресорната са си от VB-то като компресорната е препасната за новата ос.
Турбината е с усилена спортна лагерна втулка,усилен ротор,усилен аксиален лагер и голяма опора на 360 градуса,сегмент на ротора,и канален маслоотражател на компресора.
Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z+++HP
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
Supawiza написа:Топлата част и компресорната са си от VB-то като компресорната е препасната за новата ос.
Турбината е с усилена спортна лагерна втулка,усилен ротор,усилен аксиален лагер и голяма опора на 360 градуса,сегмент на ротора,и канален маслоотражател на компресора.
И всичко това кой го настрой и колко кончета изкара? (доказани а не "казани")
- tekowar
- Мнения: 63
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
Пропусна да спомена че вала от СДИ е с около 1мм/1,2мм по-голям от този на 1,6д. И с около 2мм по голям от стоковият. Както и не е толкова заострен на върха, направо очевАдна разлика, става въпрос за гърбицата на изпускателните клапани. На всмукателните си е еднаква и при трите модела валове.
Колега, виж вземи премери по-внимателно валовете, защото ми се струва, че или не си ги измерил правилно или измервателния ти уред нещо не е в ред. От къде ги извади тези 2мм. повече на изпускателните гърбици на вала на SDI от този на TDI. Според мен разликата в лифта там е 0,5мм. в полза на SDI, а градусите на отваряне и затваряне са доста различни. А колкото до гърбиците на всмукателните, те са с еднакъв лифт но клапана на SDI отваря малко по-рано и затварят по едно и също време с този на TDI, така,че всъщност само изглеждат еднакви. Поздрави!
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
tekowar написа:Пропусна да спомена че вала от СДИ е с около 1мм/1,2мм по-голям от този на 1,6д. И с около 2мм по голям от стоковият. Както и не е толкова заострен на върха, направо очевАдна разлика, става въпрос за гърбицата на изпускателните клапани. На всмукателните си е еднаква и при трите модела валове.
Колега, виж вземи премери по-внимателно валовете, защото ми се струва, че или не си ги измерил правилно или измервателния ти уред нещо не е в ред. От къде ги извади тези 2мм. повече на изпускателните гърбици на вала на SDI от този на TDI. Според мен разликата в лифта там е 0,5мм. в полза на SDI, а градусите на отваряне и затваряне са доста различни. А колкото до гърбиците на всмукателните, те са с еднакъв лифт но клапана на SDI отваря малко по-рано и затварят по едно и също време с този на TDI, така,че всъщност само изглеждат еднакви. Поздрави!
Имам една снимка но е правена с един скапан ГСМ.
На нея се вижда разликата, ще я постна при първа възможност иначе мерих с Шуплер, може и аз да съм допуснал грешка (но се съмнявам) Ще премеря с микрометър и ще докладвам.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 06 фев 2011 15:08
- Автомобил: VW Golf V GTD
- Двигател: BMN 2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
Темата зависна...Хубави разяснения, хубави спорове, но без реално доказани резултати. Снимки, измервания, сравнявания на око, дрън-дрън. Динографиките показват всичко. Всичко останало е проветрение на устата и чесане на езиците. Стига се до там, че някой е с накърнено его, друг обиден, трети пък омиротворител. Пускате тема уж да питате и да се интересувате от нещо, после изведнъж ставате най-компетентните в спора кой-по-по-най. Аз също искам да сложа вал и съм 100% убеден в положителния ефект. Но ще си купя нов. И на Дебилас. Защо ли? Защото пристърганите са враг и за повдигачи и най-вече за основните шийки. След престъргването на гърбиците следва тяхната закалка, при която се нарушава закалката на основните шийки. Така че нито закалката става добре(проблем с повдигачите) и хубавата заводска на основните отива на кино(смяна на глава или лагери според мотора). Не си купувайте пристъргани-евтини са, но не след дълго следва тежък ремонт.
Това от мен.
Това от мен.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
neyjei написа:Темата зависна...Хубави разяснения, хубави спорове, но без реално доказани резултати. Снимки, измервания, сравнявания на око, дрън-дрън. Динографиките показват всичко. Всичко останало е проветрение на устата и чесане на езиците. Стига се до там, че някой е с накърнено его, друг обиден, трети пък омиротворител. Пускате тема уж да питате и да се интересувате от нещо, после изведнъж ставате най-компетентните в спора кой-по-по-най. Аз също искам да сложа вал и съм 100% убеден в положителния ефект. Но ще си купя нов. И на Дебилас. Защо ли? Защото пристърганите са враг и за повдигачи и най-вече за основните шийки. След престъргването на гърбиците следва тяхната закалка, при която се нарушава закалката на основните шийки. Така че нито закалката става добре(проблем с повдигачите) и хубавата заводска на основните отива на кино(смяна на глава или лагери според мотора). Не си купувайте пристъргани-евтини са, но не след дълго следва тежък ремонт.
Това от мен.
Офффф....... ако нямаш мнение по въпроса със разпределителният вал от СДИ, по - добре не се изказвай. Много добре знам, а й всички останали знаят какъв вал да си купя за Х пари. Въпросът в какъв вал (от стокова кола) да сложим за да подобриме работата..... Колкото до диното ела тук във Видин да те видя къде ще правиш дино.... Най - близкото (хубаво) е в София струващо над 100лв. Е питам аз сега заслужава ли си да дам 100лв + още 100 за гориво за да замеря колата със стоков вал от 1,9ТДИ и след това още веднъж 100+100 за второто замерване със другият вал от СДИ да речеме за да видя каква е разликата отделно софтуерни настройки и прочие..............
Темата е пусната за да помогне на "Нормалните" хора като Мен и други да си повишат конските сили на колата с по- малко пари, а не да стана роб на някаква си купчина желязо и да набивам до последната си стотинка само и само да ми е най - бърза колата в града (на село). Ако някой мисли че трябва да си роб на кола, извинявам се но то този е Малоумен..... Има и други неща за които ме е много по - грижа в живота от колата.
Благодаря...



- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
policevidin написа:neyjei написа: .... Ако някой мисли че трябва да си роб на кола, извинявам се но то този е Малоумен..... Има и други неща за които ме е много по - грижа в живота от колата.
Благодаря...![]()
![]()



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта