Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z+++HP

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот Supawiza » Чет 14 ное 2013 21:44


Топлата част и компресорната са си от VB-то като компресорната е препасната за новата ос.
Турбината е с усилена спортна лагерна втулка,усилен ротор,усилен аксиален лагер и голяма опора на 360 градуса,сегмент на ротора,и канален маслоотражател на компресора.




Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот policevidin » Чет 14 ное 2013 22:22


Supawiza написа:Топлата част и компресорната са си от VB-то като компресорната е препасната за новата ос.
Турбината е с усилена спортна лагерна втулка,усилен ротор,усилен аксиален лагер и голяма опора на 360 градуса,сегмент на ротора,и канален маслоотражател на компресора.

И всичко това кой го настрой и колко кончета изкара? (доказани а не "казани")


Потребителски аватар
tekowar
Мнения: 63
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот tekowar » Чет 21 ное 2013 8:29


Пропусна да спомена че вала от СДИ е с около 1мм/1,2мм по-голям от този на 1,6д. И с около 2мм по голям от стоковият. Както и не е толкова заострен на върха, направо очевАдна разлика, става въпрос за гърбицата на изпускателните клапани. На всмукателните си е еднаква и при трите модела валове.

Колега, виж вземи премери по-внимателно валовете, защото ми се струва, че или не си ги измерил правилно или измервателния ти уред нещо не е в ред. От къде ги извади тези 2мм. повече на изпускателните гърбици на вала на SDI от този на TDI. Според мен разликата в лифта там е 0,5мм. в полза на SDI, а градусите на отваряне и затваряне са доста различни. А колкото до гърбиците на всмукателните, те са с еднакъв лифт но клапана на SDI отваря малко по-рано и затварят по едно и също време с този на TDI, така,че всъщност само изглеждат еднакви. Поздрави!


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот policevidin » Чет 21 ное 2013 14:09


tekowar написа:
Пропусна да спомена че вала от СДИ е с около 1мм/1,2мм по-голям от този на 1,6д. И с около 2мм по голям от стоковият. Както и не е толкова заострен на върха, направо очевАдна разлика, става въпрос за гърбицата на изпускателните клапани. На всмукателните си е еднаква и при трите модела валове.

Колега, виж вземи премери по-внимателно валовете, защото ми се струва, че или не си ги измерил правилно или измервателния ти уред нещо не е в ред. От къде ги извади тези 2мм. повече на изпускателните гърбици на вала на SDI от този на TDI. Според мен разликата в лифта там е 0,5мм. в полза на SDI, а градусите на отваряне и затваряне са доста различни. А колкото до гърбиците на всмукателните, те са с еднакъв лифт но клапана на SDI отваря малко по-рано и затварят по едно и също време с този на TDI, така,че всъщност само изглеждат еднакви. Поздрави!

Имам една снимка но е правена с един скапан ГСМ.
На нея се вижда разликата, ще я постна при първа възможност иначе мерих с Шуплер, може и аз да съм допуснал грешка (но се съмнявам) Ще премеря с микрометър и ще докладвам.


neyjei
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 06 фев 2011 15:08
Автомобил: VW Golf V GTD
Двигател: BMN 2007
Местоположение: Пловдив

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот neyjei » Нед 15 дек 2013 2:14


Темата зависна...Хубави разяснения, хубави спорове, но без реално доказани резултати. Снимки, измервания, сравнявания на око, дрън-дрън. Динографиките показват всичко. Всичко останало е проветрение на устата и чесане на езиците. Стига се до там, че някой е с накърнено его, друг обиден, трети пък омиротворител. Пускате тема уж да питате и да се интересувате от нещо, после изведнъж ставате най-компетентните в спора кой-по-по-най. Аз също искам да сложа вал и съм 100% убеден в положителния ефект. Но ще си купя нов. И на Дебилас. Защо ли? Защото пристърганите са враг и за повдигачи и най-вече за основните шийки. След престъргването на гърбиците следва тяхната закалка, при която се нарушава закалката на основните шийки. Така че нито закалката става добре(проблем с повдигачите) и хубавата заводска на основните отива на кино(смяна на глава или лагери според мотора). Не си купувайте пристъргани-евтини са, но не след дълго следва тежък ремонт.
Това от мен.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот policevidin » Нед 15 дек 2013 22:37


neyjei написа:Темата зависна...Хубави разяснения, хубави спорове, но без реално доказани резултати. Снимки, измервания, сравнявания на око, дрън-дрън. Динографиките показват всичко. Всичко останало е проветрение на устата и чесане на езиците. Стига се до там, че някой е с накърнено его, друг обиден, трети пък омиротворител. Пускате тема уж да питате и да се интересувате от нещо, после изведнъж ставате най-компетентните в спора кой-по-по-най. Аз също искам да сложа вал и съм 100% убеден в положителния ефект. Но ще си купя нов. И на Дебилас. Защо ли? Защото пристърганите са враг и за повдигачи и най-вече за основните шийки. След престъргването на гърбиците следва тяхната закалка, при която се нарушава закалката на основните шийки. Така че нито закалката става добре(проблем с повдигачите) и хубавата заводска на основните отива на кино(смяна на глава или лагери според мотора). Не си купувайте пристъргани-евтини са, но не след дълго следва тежък ремонт.
Това от мен.

Офффф....... ако нямаш мнение по въпроса със разпределителният вал от СДИ, по - добре не се изказвай. Много добре знам, а й всички останали знаят какъв вал да си купя за Х пари. Въпросът в какъв вал (от стокова кола) да сложим за да подобриме работата..... Колкото до диното ела тук във Видин да те видя къде ще правиш дино.... Най - близкото (хубаво) е в София струващо над 100лв. Е питам аз сега заслужава ли си да дам 100лв + още 100 за гориво за да замеря колата със стоков вал от 1,9ТДИ и след това още веднъж 100+100 за второто замерване със другият вал от СДИ да речеме за да видя каква е разликата отделно софтуерни настройки и прочие..............
Темата е пусната за да помогне на "Нормалните" хора като Мен и други да си повишат конските сили на колата с по- малко пари, а не да стана роб на някаква си купчина желязо и да набивам до последната си стотинка само и само да ми е най - бърза колата в града (на село). Ако някой мисли че трябва да си роб на кола, извинявам се но то този е Малоумен..... Има и други неща за които ме е много по - грижа в живота от колата.
Благодаря... :beer :beer :beer


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот racing_team_vidin » Чет 09 яну 2014 21:51


policevidin написа:
neyjei написа: .... Ако някой мисли че трябва да си роб на кола, извинявам се но то този е Малоумен..... Има и други неща за които ме е много по - грижа в живота от колата.
Благодаря... :beer :beer :beer

:mhihi :mhihi :mhihi



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта