1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Колеги, някой знае ли възможно ли е на въпросния двигател да му се повиши работния обем до 1.8 със подмяна на части от 1.8, нали само хода на буталото е разлика по-принцип, блока на мен ми изглежда същия като на 1.8.Примерн смяна на колянов вал или биели не знам кое ги отличава, за да се вдигне обема, но е едно от двете, и после вече като се пипне главата нещата ще станат мноого по-различни.Мисля, че едно 120 коня няма да са проблем да се изкарат и генерацията като се пипне мотора става спуер и като отворите капака пак ще си изглежда като 1.6.Не знам по-запознатите да кажат но на мен такива неща ми се въртят като варианти
- danielll
- Мнения: 52
- Регистриран на: Съб 07 фев 2009 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
И аз искам да попитам, ако се ползва колянов вал, биели и бутала от 1.8 турбо, степента на сгъстяване нали ще се вдигне и аванса ще има ли нужда от настройка или ЕКУ-то само си коригира? Става въпрос за 1.6 AKL
- fairemen_kts
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 09 юни 2012 17:23
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: kostenets
- Контакти:
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Колега аз също съм чувал че е възможно да се направи такова нещо но за целта трябвало да се сменят не само буталата и биелите а и гарнитурата на главата се сменяла с такава от G60 и дюзите трябвало да се сменят пак със такива от G60 а по електрониката не се сменяло нищо.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта