Покачване мощността АБС мотор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот lubecku » Пон 08 юли 2013 9:50


Някой да даде точни размери на клапани всм на АБС,
много търсене падна но инфото е доста спорно ,38мм ли са ?

Нормално ли е стеблото на клапана да има някакъв тип луфт във водача без гумичка и кученца и т.н.
само клапана съм го пъхнал във водача и когато е максимално отворен от долу разклащайки го усещам луфт във водача :gruebel ?




Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот martineli » Пон 08 юли 2013 22:53


някакъв луфт е нормално да има.като бутнеш клапана да отвори десетина мм и като го разклатиш трябва да има някакъв малък луфт(примерно общо не повече от 1мм като това е с окомера нали :mhihi ) всмисъл трябва да е сравнително плътен .ако хлопа работата не е на добре.иначе обикновено изпускателните се предават по-рано.

а относно клапаните на abs-а са 38мм всмукателните .толкова ги мерих като сменявах главата на майка ми на 3-ката с такава с по-големи клапани от г2 гти ама утре пак мога да им ударя един шублер :th_up


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот Stenly » Вто 09 юли 2013 7:56


38mm/33мм ширина ,8мм дебелина..


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот lubecku » Вто 09 юли 2013 9:23


:th_up всичко е ток полирането на клапаните върви с пълна сила ,довечера по някое време ще пусна някоя снимка :th_up


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот RISTEE » Сря 07 авг 2013 8:59


С главата се продължава :) , снимки няма защото апарата е в Китай.
Много скоро ще започне закачането на елементите.
Според вас, след смяна на дросела, и след промените по главата + изпускателната система
нужен ли е мап, и промяна на горивната карта ???
И като цяло как стоят нещата с мапа на този мотор ?


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот RISTEE » Вто 27 авг 2013 11:28


Вчера от тъпня решихме да видим с колко ще паднем от Opel corsa 1.6 16v gsi
от место може би с 2 коли :icon_lol а като тръгнем от зелен, на втора го задържаме малко и след това
с автовози е разликат :mrgreen
И все пак септември като сложим новата глава + колектор ще видим отново каква е разликата
и дали въобще ще има такава.


Потребителски аватар
No Name
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 13 авг 2009 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Septemvri

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот No Name » Вто 27 авг 2013 22:10


Тва все едно сумист срещу Юсеин Болт :mhihi


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот lubecku » Вто 03 сеп 2013 9:40


Проблема с горивото почти съм сигурен че е пред разрешаване :mhihi
електротехниката не ми е силна, и за това да попитам преди да съм изпържил
еку-то ,идеята е следната да закача един потенциометър 10кОм на датчика за
темп. на входящия въздух и да симулирам някакви огромни съпротивления
когато ми трябва гориво, няма да местя датчика и т.н. мисля че това е
много по прецизен и адекватен вариант, пин номер 1 и пин номер 4
от 4 пиновата букса за дюзата са за термистора, кой точно трябва да прекъсна
и как да го вкарам адекватно тоя елемент в цялата схема ?


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот lubecku » Съб 08 фев 2014 21:49


Мина доста време, събираме части за колата това е основното като не знам кога ще намеря време да събера всичко :mhihi
Взехме някакви газови билщайни в комбинация с ФК пружини дано ако не друго поне застане добре,
цялата ходова част седи в кутиите в гаража, всички датчици и течности.
Пе666ката ми прати една глава от пб ,за което много му благодаря :th_up
днес я оставих при ИвоАгов в орландовци, за припасване и смяна на легла водачи и т.н. ,
с него се спряхме на 0,7 мм челен шлайф да речем че до сега има едно две шлайфания по 0,1 - 0,2 ,
мисля че тези 0,7 са добре , страх ме е да я режем повече защото мисля че после без раздвижно колело на разпределителния вал ще бера ядове :gruebel
Та всичко върви по план само че днес замерих контролно компресия за да видя с какво дъно разполагам все пак,
всички цилиндри при студен мотор 8 атмосфери :banghead :banghead :banghead
смених два манометъра на компресомера и двата едно и също.
Според вас има ли вариант тази компресия да е в резултат на заминали клапани и калпава глава която на мотора в момента, колата не пуши освен при палене сутрин, не духа от пръчката на маслото :gruebel
Има ли начин да се разбере дали са заминали сегментите без да отварям мотора и да оставам без кола ?


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот NovobranecGT » Нед 09 фев 2014 12:14


Всичко е много относително както винаги...без раздвижно колело, белега горе се разминава с половин зъб(при отнет 1мм от главата). Лично аз усещах осезаема разлика, дали този половин зъб ще е в предварение или в закъснение. Колкото до компресомера, и той го усещаше, имаше разлика от 1бар между двата варианта. Поради тази причина беше изработено раздвижно колело.
Клапаните се тестват за херметичност при затворено състояние и повишаване на налягането в цилиндъра през отвора за свеща. За това ти трябва съответния "накрайник" с еднопосочен клапан тип вентил за гума, който да завиеш на мястото на свеща. След като се повиши налягането се слуша дали изпуска в смукателния колектор. Акустиката е добра и вярвам, че ако изпуска ще се чуе ясно. Аз лично това не съм го правил никога...Моя опит показва,че когато има проблем с клапаните или счупени сегменти, има големи разлики в измерените стойности на компресия между всеки цилиндър. Когато обаче бутало-цилиндровата група просто е износена, има еднакъв спад при всички цилиндри, както и голямо количество отработени газове в картерното пространство(в повечето случаи).
ABS-a е 10:1 и 8бар-а са му малко. Понякога сегментите просто са за смяна, друг път имат много насъбран нагар, който не им позволява да си вършат работата. Единия от начините да ги провериш за херметичност, е да сипеш няколко милилитра масло преди измерването. Понеже маслото не винаги се разнася, се прави повторен опит с добавяне на още масло. Ако има осезаем ефект върху измерените стойности, то значи не си вършат работата.
П.П.Имах мотор, на който щеката за маслото му беше като втори ауспух. Компресията беше над 10бар при студен мотор(10:1), вървеше си много добре и доливах редовно 1л масло на 1000км. След отваряне на мотора се видя, че блока е много износен("има ръб"). Измерване в най-износената част се установи, че ключа на сегмента там е малко над 2мм....


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот lubecku » Нед 09 фев 2014 18:32


Днес мерихме с друг професионален уред,
само ще кажа че компресия или се мери с уред който си е точно за това не хенд мейд от дапа
или поне с два уреда !
Показа между 12,5 и 13 на всички цилиндри с много малки отклонения, което мисля че е ок.
След замерването ми дойдоха нова сили и ентусиазъм за работа и продължих с щателното измиване на смукателния колектор, изрязването на таралежа и заглаждането на колектора, сега чакам да дойде главата и да го напасна по нея, или нея по колектора не знам още кой портове са с по-малкия диаметър.
Ето една снимка от вчера
Прикачени файлове
1781280_724195754280489_1073185220_n.jpg


Потребителски аватар
dibo92
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот dibo92 » Чет 13 фев 2014 4:26


Какво ползва за рязането на таралежа?


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот lubecku » Чет 13 фев 2014 10:39


Ръчна ножовка :mhihi и ъглошлаиф с шкурка :c010


golfmk1
Low rider
Мнения: 5549
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот golfmk1 » Чет 13 фев 2014 10:43


Аз моя го начупих с клещите и после с флекс и не съм се заигравал чак толкова.Разглоби ли го или така на място.

Последна промяна от golfmk1 на Чет 13 фев 2014 11:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот lubecku » Чет 13 фев 2014 10:54


Това никога не бих се хванал да го свалям отново на место в коша особено в коша на пасат,
мотора ми е на земята все още не съм го събрал.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта