:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Маховик олекотяване ??????

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
xarpun
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 26 ное 2005 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xarpun » Сря 27 дек 2006 12:33


Както каза R tuning нашите сме ги рязали в БАН и не сме ги балансирали, там имат струг с индикатор на които се захваща много точно маховика, тоест отнема се равномерно матерял и е малка вероятноста да се разбалансира или поне не много :lol: пробвано е и няма проблем.




Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Сря 27 дек 2006 13:55


oettinger112 написа:http://clubgti-bg.com/viewtopic.php?t=148 Сър има интерерсни нещица!

:да:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Сря 27 дек 2006 14:54


Li4o написа:Според мен маховика трябва да се балансира заедно с притискателя и съединителя - едно цяло са....ама пък е верно, че като ти свърши съединител и притискател - няма пак да балансираш я....

П.С. Абе някой знае ли на каква машина го балансират този маховик...

На другата ми кола,така постъпих,и са наиграх жестоко.


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Мнениеот set16v » Сря 27 дек 2006 22:28


nando 16v написа:
musura написа:
nando 16v написа: говорим само за полза от олекотяване на маховика


Говори ... Аз не се състезавам на 400 метра, но ако колата стане по-пъргава, нямам нищо напреки. Обаче кажи и за минусите какви са?

Ще се усети ли вобще някакъв ефект, ако се олекоти маховика и се увеличи леко налягането на горивото?

Честно казано за минус до сега не съм видял явно е балансиран както трябва
Иначе съм чувал че ако не се балансира както трябва започват да свършват основните лагери :shock и то първо четвъртия
честно казано аз полза от олекотяването не видях ама виж от покачването на налягането на горивото имаше :wink:

по-точно 5ти лагер..
и ква точно беше ползата от горивото???


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Мнениеот set16v » Сря 27 дек 2006 22:30


xarpun написа:Както каза R tuning нашите сме ги рязали в БАН и не сме ги балансирали, там имат струг с индикатор на които се захваща много точно маховика, тоест отнема се равномерно матерял и е малка вероятноста да се разбалансира или поне не много :lol: пробвано е и няма проблем.

вероятноста е 100% да се разбалансира,аз също ги режа в БАН,но после
ги нося за баланс :D


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 28 дек 2006 0:48


set16v написа:вероятноста е 100% да се разбалансира,аз също ги режа в БАН,но после
ги нося за баланс :D

Май зависи какъв е маховика и от каква кола е - затова има различия в мненията - мисля, че на Астра C20XE беше доста тежък... :dontknow:

oHua написа:
Li4o написа:Според мен маховика трябва да се балансира заедно с притискателя и съединителя - едно цяло са....ама пък е верно, че като ти свърши съединител и притискател - няма пак да балансираш я....

П.С. Абе някой знае ли на каква машина го балансират този маховик...

На другата ми кола,така постъпих,и са наиграх жестоко.

В смисъл.....


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Чет 28 дек 2006 19:15


И аз не разбрах,как точно се получи,ама колата нямаше потегляне.Едно адско придърпване на първа.Смених целия кит и се оправи.
П.П.Наиграването беше 6 месеца чакане за маховик.


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Чет 28 дек 2006 20:31


Ohua е доста прав,така че,Митя-Голфа е луд,знам че искаше още и на рендето да го резнеш,ама ако оплескаш нещо?


svetlio-16V
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 10:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот svetlio-16V » Съб 30 дек 2006 18:37


PL-16v написа:
svetlio-16V написа:
driver написа:Колко може да се свали от маховика без да се прави баланс?

Аз от моя свалих 2.700kg и нямам проблеми.


:shock Ти си луд братле

Що да съм луд бе братлета, колкото по-леко по-добре, т.е. по-добра динамика.Говоря за атмосферка.
Моя също беше 5kg.


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PL-16v » Съб 30 дек 2006 18:55


Е да де ама само като си помислиш че има и вариянт да се пръсне и да ти резне краченцата де да знам поне според мен доста си го отрязъл пък ти си знаеш


Потребителски аватар
VR5
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VR5 » Съб 30 дек 2006 20:37


Виждал съм изхвърчал маховик на BMW и беше отишъл чак в таблото не ми се мисли ако излети на Голфа


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Нед 31 дек 2006 15:01


Мисля,че парите които трябва да се дадът за олекотяване на маховик/сваляне на кутия,рязане,баланс/,се инвестират в сгъстяване на мотора,ефекта ще е по-добър.


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Пон 01 яну 2007 13:01


oHua написа:Мисля,че парите които трябва да се дадът за олекотяване на маховик/сваляне на кутия,рязане,баланс/,се инвестират в сгъстяване на мотора,ефекта ще е по-добър.

:да:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта