е има няма един клапан разлика е :) само 16волтови са ми в главата не че и от тях или от 8 клапановите разбирам много но точно това като най нискобюджетен вариант подобно пр кр-а ми дойде на ум :)
при всички 20 в асматици ли валовете са еднакви
1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
- Martin_Zdravkovski
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 22 окт 2012 19:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8 20v 125
- Местоположение: София
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Здравейте, не искма да правя нова тема, за да не се повтаря. Аз същп имам Passat 1999 година, 1.8 20v 125к.с. ADR мотор. Нещата които искам да нанправя са следните, вие ми кажете дали има смисъл и дали ще може да докара прилично вървене;
-Махане на катализатор;
-Изолиране на ЕГР - чел съм, че така ще е по-добре, лично аз не знам дали е така ( затова питам вас :) )
-Намерих някакви бутала с биели свалени от Passat 1.8Турбо мисля, че кода беше AJM - не са оригинални, уж тунинг :D
-Махане на катализатор;
-Изолиране на ЕГР - чел съм, че така ще е по-добре, лично аз не знам дали е така ( затова питам вас :) )
-Намерих някакви бутала с биели свалени от Passat 1.8Турбо мисля, че кода беше AJM - не са оригинални, уж тунинг :D
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта