Подобрения на 1.8 20v ADR ( атмосферен - предложения )

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Martin_Zdravkovski
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 22 окт 2012 19:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8 20v 125
Местоположение: София

Подобрения на 1.8 20v ADR ( атмосферен - предложения )

Мнениеот Martin_Zdravkovski » Вто 01 юли 2014 20:15


Здравейте, темата се повтаря, но в предишната такава нищо конкретно не е изписано и от 1 година е неактивна. Бихте ли били така добри да ми дадете някои идеи за засилване малко на този двигател, без да се слага турбо.Двигателя е 1.8 20v 125к.с. ADR с пластмасовите всмукателни колектори. 1999година. Искам да ми дадете ако може някакви идеи. Не искам много, а и да искам без турбо не мога да изкарам много коне от него. Като за начало се правят най-очевидните неща:
1.Премахване на катализатора
2.Изолиране на EGR-а - тези неща са ясни, но нямат нищо общо с истината.
Четох в един форум говореха за портване на глави, след това почнаха да се карат кой повече разбира и не стана ясно какво всъщност е портване на глава. Това всъщност ми е осн.въпрос. Казвайте всякакви предложения, в пълен ,, слух съм '' :D




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Подобрения на 1.8 20v ADR ( атмосферен - предложения )

Мнениеот paco » Вто 01 юли 2014 22:27


Martin_Zdravkovski написа:... Казвайте всякакви предложения, в пълен ,, слух съм '' :D


Виждам, че си се въодушевил, но за съжаление колата ти е "шлеп" най-ужасен и това е самата истина. Каквото и да направиш , няма как да задвижиш това нещо осезаемо. Има си причина човек да си купи атмосферен Пасат 1.8 20v , но засилването му със сигурност не фигурира в списъка с причини.

Относно портването на главата. Не случайно главата ти е с малките смукателни портове. Причината е, че когато въздушния поток преминава от по-голям към по-малък диаметър, той се ускорява и това генерира допълнителна мощност в мотора. Единственото евтино решение за тази глава е просто да бъдат загладени всички неравности в отворите, но не и да се разширяват. Тъй като инжекторите пръскат директно в порта, можеш да използваш максимум шурка 100, но не по-ситна. В противен случай рискуваш горивото да започне да кондензира по стените на порта , което просто казано те връща от където си тръгнал.

Предполагам, че може да се поиграе и с друга изпускателна система (хедърс, малко по-широки тръби и т.н.) което ще несъмнено ще бъде малко или много ефективно, но личното ми мнение е да си караш колата такава каквато си я избрал.


Потребителски аватар
Martin_Zdravkovski
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 22 окт 2012 19:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8 20v 125
Местоположение: София

Re: Подобрения на 1.8 20v ADR ( атмосферен - предложения )

Мнениеот Martin_Zdravkovski » Сря 02 юли 2014 0:27


По принцип си прав, че няма смсиъл да се занимавам с излишни за този тип кола работи. Мисълта ми е, ако говориме в цифри, дали ще мога да я докарам до 150-60к.с., повече не ми трябввт честно казано, тъй като не см състезател по пътищата, а относно двигателя, всички пасатчета, които гледах на пазара 1.8Т, 2.3,....2.5тди и нямаше читави, този беше единствения и до ден днешен да чукнем на дърво нямам проблеми. Та да си дойдем на думата, реално погледнато ми трябва 30-тина к.с. отгоре, защото му е тежичко на това купе с този слабичък двигател, та за това се обръщам към вас.
Гледах разни чипове в adler auto за по 200лв, но на моя двигател я му вдигне 10к.с., я не, което няма особен смисъл.


Потребителски аватар
Martin_Zdravkovski
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 22 окт 2012 19:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8 20v 125
Местоположение: София

Re: Подобрения на 1.8 20v ADR ( атмосферен - предложения )

Мнениеот Martin_Zdravkovski » Сря 02 юли 2014 0:33


Пъроначалната идея ми беше да поръчам на едни приятелчета, които се занимават със такъв тип тунинг да ми направят изпусканелни колектори плетени или как се казва там и генерация, която все пак да не вдига много шум, във комбинация с изолиране на ЕГР-а и чип, но не знам до колко ще бъде ефективно това. Мисля да го изпробвам, все пак съм на 20години сега ако не си троша главата кога ше е :D


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Подобрения на 1.8 20v ADR ( атмосферен - предложения )

Мнениеот paco » Сря 02 юли 2014 5:35


С две думи казано ...няма начин. Това не е турбо мотор за да очакваш 20-30к.с. горница при чипосване.


Потребителски аватар
Martin_Zdravkovski
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 22 окт 2012 19:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8 20v 125
Местоположение: София

Re: Подобрения на 1.8 20v ADR ( атмосферен - предложения )

Мнениеот Martin_Zdravkovski » Сря 02 юли 2014 9:00


Трудна работа с тия атмосферни двигатели, ама какво да се прави. Мерси колега все пак :) :th_up


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Подобрения на 1.8 20v ADR ( атмосферен - предложения )

Мнениеот dimovip » Сря 02 юли 2014 20:34


ти не си ли чул.... слагаш на преден ляв калник лепенка МОМО и хоп... 10 коня отгоре.... слагаш и на десния и хоп... още десет коня :icon_lol сега сериозно..... Аз преди време се бях зачел сериозно да си засиля пасата който е с твоя мотор, наистина не може да се вдигне толкова коне без доработки, които излизат толкова скъпо, че да си вземеш 1.8 т например.


Потребителски аватар
Martin_Zdravkovski
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 22 окт 2012 19:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8 20v 125
Местоположение: София

Re: Подобрения на 1.8 20v ADR ( атмосферен - предложения )

Мнениеот Martin_Zdravkovski » Чет 03 юли 2014 11:54


Ххаха, мисля, че лепенката Monster вдига около 30к.с. поне ! :D .... Няма да се занимавам с излишни работи, тъкмо ще спестя някой лев да отида няколко дни до морето, че не съм ходил от бая време. Единственото което ще нпаравя е да махна катализатора и да изолирам ЕГР-а пък да видиме, не очаквам да се промени нещо, просто ми казаха, че щяло да е по-добре пък ще видим. :)


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Подобрения на 1.8 20v ADR ( атмосферен - предложения )

Мнениеот Bai Sando » Чет 03 юли 2014 13:38


И аз това бих направил на твое място.Другото е ужасно скъпо и според мен поне не оправдано наливане на пари за няколко коня от горе :wink


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2192
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Подобрения на 1.8 20v ADR ( атмосферен - предложения )

Мнениеот buller » Чет 03 юли 2014 14:38


Щом те слуша колата - не си играй да отваряш двигателя.
Можеш да я направиш по-респонсна с махане на катализатор, по-широка генерация, "спортен" въздушен филтър и най-вече - по-качествен бензин.
Оттук насетне, всеки друг лев ми се струва ще е излишен.
Може да пишеш на лично на Brezel, защото съм сигурен че и други с този двигател са ходили при него. Той също може да даде насоки какво да правиш/не правиш.
Но, исканите от теб 20-30 коня няма да ги изкараш така лесно - мислил ли си за смяна на двигателя? 1.8Т с инсталация и турбо бяха по 1000 лв.?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Подобрения на 1.8 20v ADR ( атмосферен - предложения )

Мнениеот muns61 » Чет 03 юли 2014 16:39


Вариант 1 - Слагаш ГИ и караш на газ в режим "икономик", колата ще е по-тромава. Като щракнеш на бензин, ще имаш усещане за 20-30 коня отгоре.
Варинант 2 - Продаваш шлепа и си купуваш едно Браво иноишес и летиш!Изображение


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Подобрения на 1.8 20v ADR ( атмосферен - предложения )

Мнениеот dimovip » Чет 03 юли 2014 20:28


по бива да е 2.0 VT



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта