1.8 20в разлики с 1.8Т
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 21 юли 2009 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: balgaria
1.8 20в разлики с 1.8Т
Относно 1.8 20в.Моторат еднакав ли е с 1.8т 20в освен турбото други разлики има ли в двата мотора ?????? И мояже ли на 1.8 20в да се сложи турбо ?? благодаря за отговорите колеги
Re: 1.8 20в разлики с 1.8Т
Не съм запознат с 1.8 20в но гаранция има генерални разлики в двата мотора.Вероятно има разлика в разпределителните валове,буталата,биелите,степента на сгъстяване,електрониката,изпускателния колектор и още доста неща за които не се сещам.
Re: 1.8 20в разлики с 1.8Т
До колкото знам 1.8 20в без турбо е с цяла бубина или две по две отделни бяха или нещо от тоя сорт, докато 1.8 20в турбо е с бубина на цилиндър, комутаторите нямат нищо общо. Със сигурност почти нищо общо нямат и инжекционните. Други колеги да кажат със сигурност.
- BS
- Мнения: 605
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
- Автомобил: A6
- Двигател: BAU
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1.8 20в разлики с 1.8Т
1.8 двигателя без турбо (AGN) е с цяла бубина.
Колегите както са написали по-горе всичко е вярно. Само да допълня и степента на сгъстяване при 1.8 без турбо е 10.3, а на турбото е 9.5
Колегите както са написали по-горе всичко е вярно. Само да допълня и степента на сгъстяване при 1.8 без турбо е 10.3, а на турбото е 9.5

-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 21 юли 2009 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: balgaria
Re: 1.8 20в разлики с 1.8Т
Благодаря за отгожорите колеги.Аз мислех,че разликите са само в колекторите, турбото и колпа. Все пак не разбирам много от тия нешта
А колко пари штеми излязат подобренията които трябва да направя ??? 


- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 20в разлики с 1.8Т
Вече станаха доста евтини 1.8Т двигателите и се замислих да си ъпгрейдна моя, който е AGN.
Въпросът ми е какво може да се ползва от моя двигател?
Разбрах, че картерите са различни, но блокът може ли да се запази? Ако може с него няма да има нужда да се сменя номер на двигателя.
Въпросът ми е какво може да се ползва от моя двигател?
Разбрах, че картерите са различни, но блокът може ли да се запази? Ако може с него няма да има нужда да се сменя номер на двигателя.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: 1.8 20в разлики с 1.8Т
Ако сменяш мотора ми трябват валовете от атмосферката :) ПАЦО е човека който знае как са нещата тук :)
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 20в разлики с 1.8Т
Благодарности на Пацо за съветите, които ми даде
Значи общо взето да синтезирам за преминаване от 1.8 20V към 1.8 20VT:
- Блокът е еднакъв
- Картерът е еднакъв, но трябва да се разпробие на 2 места
- Бутала/биели са различни и си трябват от 1.8Т
- Главата може да се ползва
- Валовете могат да се ползват старите и дори по-добре се получава, но трябва ремап.
- Клапани/пружини - предполагам трябва пружините да са по-твърди, ако се ползва вал от 20V
- Колекторите естествено са различни
- Турбо трябва да се набави и въздуховоди
- Отделно цялата ел. инсталация - бобини, компютър
При 1.8Т също така са различни скоростната кутия (по-дълги скорости + двумасов маховик), както и полуоските, които са по-дебели.

Значи общо взето да синтезирам за преминаване от 1.8 20V към 1.8 20VT:
- Блокът е еднакъв
- Картерът е еднакъв, но трябва да се разпробие на 2 места
- Бутала/биели са различни и си трябват от 1.8Т
- Главата може да се ползва
- Валовете могат да се ползват старите и дори по-добре се получава, но трябва ремап.
- Клапани/пружини - предполагам трябва пружините да са по-твърди, ако се ползва вал от 20V
- Колекторите естествено са различни
- Турбо трябва да се набави и въздуховоди
- Отделно цялата ел. инсталация - бобини, компютър
При 1.8Т също така са различни скоростната кутия (по-дълги скорости + двумасов маховик), както и полуоските, които са по-дебели.
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: 1.8 20в разлики с 1.8Т
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1261112-Does-a-stock-1.8T-have-forged-pistons
дрън дрън и:
дрън дрън и:
The 1.8T has forged pistons
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: 1.8 20в разлики с 1.8Т
Vlad777 написа:Благодарности на Пацо за съветите, които ми даде![]()
Значи общо взето да синтезирам за преминаване от 1.8 20V към 1.8 20VT:
- Блокът е еднакъв
- Картерът е еднакъв, но трябва да се разпробие на 2 места
- Бутала/биели са различни и си трябват от 1.8Т
- Главата може да се ползва
- Валовете могат да се ползват старите и дори по-добре се получава, но трябва ремап.
- Клапани/пружини - предполагам трябва пружините да са по-твърди, ако се ползва вал от 20V
- Колекторите естествено са различни
- Турбо трябва да се набави и въздуховоди
- Отделно цялата ел. инсталация - бобини, компютър
При 1.8Т също така са различни скоростната кутия (по-дълги скорости + двумасов маховик), както и полуоските, които са по-дебели.
С всичко съм съгласен, но кутията може да си ползваш твоята а демферния маховик го заеби. Минаваш на маховик от АБФ и притискател и феродо от мк3-ВР6
Ако ще е със сток турбината може да си купиш направо всички турбо пътища от кола на части.
Аз на твое място бих направил друго, което ще е по-добре ми се струва. Ако ще е 1.8т то го направи поне с по-голямо турбо /не много голямо к04 примерно/ от оригиналното и друг изпускателен колектор. Генерация ще трябва да правиш нова.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта