vw polo 1.4 60 hp

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
tedchoo
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 10 юли 2014 14:38
Автомобил:
Двигател:

vw polo 1.4 60 hp

Мнениеот tedchoo » Чет 10 юли 2014 15:07


Клеги можели малко помощ за vw 1.4 65 hp възможноли е да се сложи турбина и какви ще са странични те ефекти .Предложиха ми някаква по слаба която ще пасне на този двигател възможно ли е това :question :question :stumm




Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw polo 1.4 60 hp

Мнениеот Skruji » Чет 10 юли 2014 16:33


Възможно е: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=52&t=285175
Ама не ти се търси :neutral


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: vw polo 1.4 60 hp

Мнениеот Vizor » Пет 11 юли 2014 18:26


Между 1,4 60 коя и 1,4 60 коня има разлика от небето до земята. Дай повече инфо за колата каква е. Ако е след 95-та година - забрави прсото :D То едвам си издържа неговата мощност.


Потребителски аватар
metojoor
Мнения: 164
Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
Двигател: AGU AEX T
Местоположение: София,Кривина

Re: vw polo 1.4 60 hp

Мнениеот metojoor » Пет 11 юли 2014 19:50


Проблем тези двигатели имат единствено в съединителя.Проблема се решава със керамичен,двигателя държи без проблеми до 1 бар


tedchoo
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 10 юли 2014 14:38
Автомобил:
Двигател:

Re: vw polo 1.4 60 hp

Мнениеот tedchoo » Пон 14 юли 2014 19:57


1999 е годината на производство :icon_lol


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw polo 1.4 60 hp

Мнениеот Skruji » Вто 15 юли 2014 9:45


Дай код на мотора, че кристалната топка не ми работи нещо.


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: vw polo 1.4 60 hp

Мнениеот snuupy93 » Нед 20 юли 2014 8:50


AEX или APQ е, какво значение има? И двата са пълна инжекция, 1398куб. см, 60к.с. Мене питанката ми е дали със стоковата електроника може да се надуе турбо до 0.5 примерно?
На колегата по-горе, бялото поло 1.4 AEX Turbo, до колкото помня на 0.8 думна главата? И после свали на 0.5, ако не се лъжа :) Така че, мисля, че 1 бар за 1.4 мотор е прекалено.


Потребителски аватар
metojoor
Мнения: 164
Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
Двигател: AGU AEX T
Местоположение: София,Кривина

Re: vw polo 1.4 60 hp

Мнениеот metojoor » Нед 20 юли 2014 9:23


Мисля че главата никога не е имала проблеми.


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: vw polo 1.4 60 hp

Мнениеот snuupy93 » Нед 20 юли 2014 21:11


Макар еднозначния ти отговор, знаеш за какво говоря, затова се намали надува на 0.5 :) Няма как тоя кош да издържи 1 бар... луд ли си. 0.5 е макса за да не се повреди и то пак е под въпрос. По-добрата инвестиция е 1.4 16V, супер база за развитие! Много по-добра инвестиция от турбиниране, дето ще ти струва два пъти на слагането на 16V и ще е супер несигурно.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: vw polo 1.4 60 hp

Мнениеот Vizor » Нед 20 юли 2014 22:52


г40-то си го карах на 1.2 бара и нямах грижи. Двигателя тук е много различен и по-новите генерации са изключително чупливи, камо ли на турбо конверсии. Те едвам си издържат 60-те коня, които имат под капака. Да не говорим за лагери и така нататък.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: vw polo 1.4 60 hp

Мнениеот myrshavija » Пон 21 юли 2014 5:14


snuupy93 написа:Макар еднозначния ти отговор, знаеш за какво говоря, затова се намали надува на 0.5 :) Няма как тоя кош да издържи 1 бар... луд ли си. 0.5 е макса за да не се повреди и то пак е под въпрос. По-добрата инвестиция е 1.4 16V, супер база за развитие! Много по-добра инвестиция от турбиниране, дето ще ти струва два пъти на слагането на 16V и ще е супер несигурно.

Дай да видим един "развит" 1.4 16v!


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: vw polo 1.4 60 hp

Мнениеот snuupy93 » Пон 21 юли 2014 8:02


myrshavija написа:
snuupy93 написа:Макар еднозначния ти отговор, знаеш за какво говоря, затова се намали надува на 0.5 :) Няма как тоя кош да издържи 1 бар... луд ли си. 0.5 е макса за да не се повреди и то пак е под въпрос. По-добрата инвестиция е 1.4 16V, супер база за развитие! Много по-добра инвестиция от турбиниране, дето ще ти струва два пъти на слагането на 16V и ще е супер несигурно.

Дай да видим един "развит" 1.4 16v!

http://ftm-bg.com/projects/ - В момента сайта е в "ремонт", като спре да е, погледни на kasapina (Жоро) 1.4 16V-то. Да не говорим, че има и много други, които изобщо не са по форуми и тнт.

Така че, колега. Не се занимавай с това 1.4, и аз съм с тоя мотор, ако имаш много пари, излишни, можеш да експериментираш с него, слагаш карбуратори, два двойни, къстъм генерация от колектори до крайно гърне, спортен вал, ето:
http://www.kamracing.co.uk/cat-cams-7606136-fast-road-trackday-camshaft-vw-polo-mk4-6n-mk5-6n2-1-4-8v-aex-akv-aef.html електроника - МЕГА и тнт, и тнт. Ще извадиш коне от мотора, но доста хилки.
По-добре се насочи към 1.4 16V, плъг енд плей е цялата работа. Електрониката - всичко е на букси, окачването е същото, няма промяна - полуоски, карета, носачи и тнт.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: vw polo 1.4 60 hp

Мнениеот bbboiko2004 » Пон 21 юли 2014 11:17


НаTatrata 1,4 16v беше с валове, генерация мапване, и вървеше колкото ABF.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта