



niikoo_1 написа:По-ниско окачване означава, че под колата влиза (респективно минава) по-малко въздух при движение с висока скорост и аеродинамичното повдигане (лифт) се намаля от там и макс скорот трябва да е една идея по-висока, ако естесвено има още обороти да се пълнят и мотора има сила .
Попринцип има някоко прага на скоростта единия е 240-250км/ч другия 290км/ч и 320км/ч за да се преодолеят трябва доста по-висока мощност от колкото да се достигнат тези километри.
240-250км/ч се постигат и със 150-180коня, но за да се премине тази граница и да се стигне до 250-260км/ч за необходими +260коня и така натакът.
Хммм май току що ме нави за спортно окачване!![]()
Челното съпротивление Cx може да се намали като се използват по-тънки гуми, махнат се чистачки, огледала, загладят (покрият)всички отвори по предната част (решетки, дупки в брони и т.н)
niikoo_1 написа:Челното съпротивление Cx може да се намали като се използват по-тънки гуми, махнат се чистачки, огледала, загладят (покрият)всички отвори по предната част (решетки, дупки в брони и т.н)
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта