Спортно окачване???
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Спортно окачване???
Чудя се дали пада макс. скорост от спортното окачване(от по големия натиск върху колата от въздушната струя) или точно обратното??И дали старта се подобрява(с обикновенното при рязък старт муцуната се вирва и предницата олеква=загуба на сцепление) или пак си говоря на изуст???
Ако някой може да отговори конкретно с логично обяснение ,да заповяда.Не ми се четат оф-топици от сорта "ми май беше по добре ма не съм сигурен?!?".Нека професорите да кажат тежката дума!!! 
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
По-ниско окачване означава, че под колата влиза (респективно минава) по-малко въздух при движение с висока скорост и аеродинамичното повдигане (лифт) се намаля от там и макс скорот трябва да е една идея по-висока, ако естесвено има още обороти да се пълнят и мотора има сила .
Попринцип има някоко прага на скоростта единия е 240-250км/ч другия 290км/ч и 320км/ч за да се преодолеят трябва доста по-висока мощност от колкото да се достигнат тези километри.
240-250км/ч се постигат и със 150-180коня, но за да се премине тази граница и да се стигне до 250-260км/ч за необходими +260коня и така натакът.
Челното съпротивление Cx може да се намали като се използват по-тънки гуми, махнат се чистачки, огледала, загладят (покрият)всички отвори по предната част (решетки, дупки в брони и т.н)
Попринцип има някоко прага на скоростта единия е 240-250км/ч другия 290км/ч и 320км/ч за да се преодолеят трябва доста по-висока мощност от колкото да се достигнат тези километри.
240-250км/ч се постигат и със 150-180коня, но за да се премине тази граница и да се стигне до 250-260км/ч за необходими +260коня и така натакът.
Челното съпротивление Cx може да се намали като се използват по-тънки гуми, махнат се чистачки, огледала, загладят (покрият)всички отвори по предната част (решетки, дупки в брони и т.н)
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
niikoo_1 написа:По-ниско окачване означава, че под колата влиза (респективно минава) по-малко въздух при движение с висока скорост и аеродинамичното повдигане (лифт) се намаля от там и макс скорот трябва да е една идея по-висока, ако естесвено има още обороти да се пълнят и мотора има сила .
Попринцип има някоко прага на скоростта единия е 240-250км/ч другия 290км/ч и 320км/ч за да се преодолеят трябва доста по-висока мощност от колкото да се достигнат тези километри.
240-250км/ч се постигат и със 150-180коня, но за да се премине тази граница и да се стигне до 250-260км/ч за необходими +260коня и така натакът.
Хммм май току що ме нави за спортно окачване!![]()
Челното съпротивление Cx може да се намали като се използват по-тънки гуми, махнат се чистачки, огледала, загладят (покрият)всички отвори по предната част (решетки, дупки в брони и т.н)
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Аз лично не усещам разлика в максималната скорост (все пак Г2 си е с аеродинамика на тухла четворка), но стабилността при висока скорост се повиши чувствително, определено чувството е, че колата е по-стабилна при 180, отколкото при 140 примерно, което от своя страна обаче води до по-често шофиране с по-високи скорости
а това си е опасно
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
по-ниско по добре.
по-малка въздушна струя отдолу.
твърдото спортно окачване не позволява рязкото вирване на муцуната така добре изразено при нормално окачване с маслени амортисьори.
те това да го прочетат всички пишман рацери с "тунинг" броните с мрежички тип посткомунистически калорифер с 12 реотана:
по-малка въздушна струя отдолу.
твърдото спортно окачване не позволява рязкото вирване на муцуната така добре изразено при нормално окачване с маслени амортисьори.
те това да го прочетат всички пишман рацери с "тунинг" броните с мрежички тип посткомунистически калорифер с 12 реотана:
niikoo_1 написа:Челното съпротивление Cx може да се намали като се използват по-тънки гуми, махнат се чистачки, огледала, загладят (покрият)всички отвори по предната част (решетки, дупки в брони и т.н)
Ето какви данни достигнаха до мен за спецофична кола-Октавия 2 рс
1.Стандарт Цх 0.31,макс скорост по ГПС 242,1км/ч
2.Спортно окачване 60/40 и заравнен под -макс скорост 245,7
Тоест особено при спортни коли-далавера голяма за макс.скорост няма.Търси се ефект на по голяма стабилност,прилепяне.Друг е въпроса ,че има коли като 6н,при които ефекта от едно сваляне е доста по усезаем
1.Стандарт Цх 0.31,макс скорост по ГПС 242,1км/ч
2.Спортно окачване 60/40 и заравнен под -макс скорост 245,7
Тоест особено при спортни коли-далавера голяма за макс.скорост няма.Търси се ефект на по голяма стабилност,прилепяне.Друг е въпроса ,че има коли като 6н,при които ефекта от едно сваляне е доста по усезаем
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- doktora_gti
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 392
- Регистриран на: Пон 07 авг 2006 10:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта
