Спортно окачване???

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Спортно окачване???

Мнениеот Golf 3 1.8 » Съб 20 яну 2007 0:11


Чудя се дали пада макс. скорост от спортното окачване(от по големия натиск върху колата от въздушната струя) или точно обратното??И дали старта се подобрява(с обикновенното при рязък старт муцуната се вирва и предницата олеква=загуба на сцепление) или пак си говоря на изуст??? :lol: :lol: :lol: Ако някой може да отговори конкретно с логично обяснение ,да заповяда.Не ми се четат оф-топици от сорта "ми май беше по добре ма не съм сигурен?!?".Нека професорите да кажат тежката дума!!! :D




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 20 яну 2007 0:56


По-ниско окачване означава, че под колата влиза (респективно минава) по-малко въздух при движение с висока скорост и аеродинамичното повдигане (лифт) се намаля от там и макс скорот трябва да е една идея по-висока, ако естесвено има още обороти да се пълнят и мотора има сила .

Попринцип има някоко прага на скоростта единия е 240-250км/ч другия 290км/ч и 320км/ч за да се преодолеят трябва доста по-висока мощност от колкото да се достигнат тези километри.

240-250км/ч се постигат и със 150-180коня, но за да се премине тази граница и да се стигне до 250-260км/ч за необходими +260коня и така натакът.


Челното съпротивление Cx може да се намали като се използват по-тънки гуми, махнат се чистачки, огледала, загладят (покрият)всички отвори по предната част (решетки, дупки в брони и т.н)


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Съб 20 яну 2007 1:04


niikoo_1 написа:По-ниско окачване означава, че под колата влиза (респективно минава) по-малко въздух при движение с висока скорост и аеродинамичното повдигане (лифт) се намаля от там и макс скорот трябва да е една идея по-висока, ако естесвено има още обороти да се пълнят и мотора има сила .

Попринцип има някоко прага на скоростта единия е 240-250км/ч другия 290км/ч и 320км/ч за да се преодолеят трябва доста по-висока мощност от колкото да се достигнат тези километри.

240-250км/ч се постигат и със 150-180коня, но за да се премине тази граница и да се стигне до 250-260км/ч за необходими +260коня и така натакът.
Хммм май току що ме нави за спортно окачване! :D

Челното съпротивление Cx може да се намали като се използват по-тънки гуми, махнат се чистачки, огледала, загладят (покрият)всички отвори по предната част (решетки, дупки в брони и т.н)


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 20 яну 2007 2:33


Аз лично не усещам разлика в максималната скорост (все пак Г2 си е с аеродинамика на тухла четворка), но стабилността при висока скорост се повиши чувствително, определено чувството е, че колата е по-стабилна при 180, отколкото при 140 примерно, което от своя страна обаче води до по-често шофиране с по-високи скорости :cry: а това си е опасно


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Съб 20 яну 2007 21:58


по-ниско по добре.
по-малка въздушна струя отдолу.
твърдото спортно окачване не позволява рязкото вирване на муцуната така добре изразено при нормално окачване с маслени амортисьори.

те това да го прочетат всички пишман рацери с "тунинг" броните с мрежички тип посткомунистически калорифер с 12 реотана:
niikoo_1 написа:Челното съпротивление Cx може да се намали като се използват по-тънки гуми, махнат се чистачки, огледала, загладят (покрият)всички отвори по предната част (решетки, дупки в брони и т.н)


1,4mpi
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1,4mpi » Нед 21 яну 2007 15:55


Ето какви данни достигнаха до мен за спецофична кола-Октавия 2 рс
1.Стандарт Цх 0.31,макс скорост по ГПС 242,1км/ч
2.Спортно окачване 60/40 и заравнен под -макс скорост 245,7

Тоест особено при спортни коли-далавера голяма за макс.скорост няма.Търси се ефект на по голяма стабилност,прилепяне.Друг е въпроса ,че има коли като 6н,при които ефекта от едно сваляне е доста по усезаем


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Нед 21 яну 2007 21:40


батка не съм професор или нещо от сорта но ще ти кажа че от спортното окачване по добро си няма особено ако си като мене да не те слуша главата много много :) спокоино си караш и да ти кажа при висока скорост е несравнимо усещане да имаш стабилна количка повярваи ми :)


Потребителски аватар
doktora_gti
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 392
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 10:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот doktora_gti » Нед 21 яну 2007 23:11


Всички колеги които са писали по нагоре са прави.Все едно жена на високи токчета да бяга бьрзо :lol: ,сьщото е и сьс спортното окачване,ако найстина го има де :wink:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Нед 21 яну 2007 23:31


:applause:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта